Vad vill ni ha vid ägglossning?

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Jag är otroligt nyfiken på vad andra tjejer härinne fantiserar om vid ägglossning!

Själv har jag upptäckt att min fantasi blir oerhört dedikerad min karl när jag är vid denna tidpunkt - tanken på porr eller på något sätt alls blanda in andra intryck än sådant som handlar om honom eller oss, blir helt motbjudande.

Däremot har jag märkt, att jag ca 5 dagar innan mens, istället blir tvärtom: Då vill jag ha vilda, galna fantasier, gärna extrem stimulans i de grövsta porrfilmer jag kan finna ;)

Om jag träffar min karl vid ägglossning, vill jag ha mjukt och ömsint, kärleksfullt sex. Vid den andra perioden, då vill jag exprimentera på både det ena och andra viset ;)

Någon mer än jag som upplever liknande skillnader?
 

Olle6

Medlem
Kön
Man
Hhmm, intressant tråd. Ska bli spännande att se vad vad andra tjejer har för erfarenheter. Det kommer jag kanske att kunna ha nytta av i mitt förhållande.

:):)
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Hm.. inget jag tänkt på i alla fall... Fast jag har p-stav och därmed inte särskilt regelbunden mens...
 

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Hm.. inget jag tänkt på i alla fall... Fast jag har p-stav och därmed inte särskilt regelbunden mens...

Hm - då är det ju värre. Jag antar den här frågan lättast besvaras av tjejer med andra typer av p-medel, typ p-piller/kondom/pessar osv... Eller som kör helt utan.

Fast jag måste säga att jag blir förvånad över att ingen svarat mer, än så länge? Det kanske inte är så vanligt att fundera över sådant?

Killar som läser detta - delta gärna genom att fråga tjejkompisar eller flickvänner (det senare kanske kan ge mindre ärliga svar... :p)! :)
 
G

Guest

Gäst
Känner ingen skillnad! Dock kan jag bli extremt sugen vid mens. Beror väl på att jag är begränsad då, förbud leder till ökad lust... :p
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Jag är otroligt nyfiken på vad andra tjejer härinne fantiserar om vid ägglossning!
Själv har jag upptäckt att min fantasi blir oerhört dedikerad min karl när jag är vid denna tidpunkt - tanken på porr eller på något sätt alls blanda in andra intryck än sådant som handlar om honom eller oss, blir helt motbjudande.
Däremot har jag märkt, att jag ca 5 dagar innan mens, istället blir tvärtom: Då vill jag ha vilda, galna fantasier, gärna extrem stimulans i de grövsta porrfilmer jag kan finna ;)
Om jag träffar min karl vid ägglossning, vill jag ha mjukt och ömsint, kärleksfullt sex. Vid den andra perioden, då vill jag exprimentera på både det ena och andra viset ;)
Någon mer än jag som upplever liknande skillnader?
Jag kan inte annat än hålla med dig, förutom att jag är porrpruducenternas madröm, dvs inte konsumerar sånt alls.. Har haft massor av biverkningar av p-medel. P-piller gav svamp å oregelbunden mens. minipiller & p-spruta minsakd lust till i stort sett noll (så dom fungerade väldigt bra som preventivmedel..) Har chansat många ggr (har använt pessar) å då har fantasierna ibland handlat om det ska bli resultat. Å det har det blivit ibland.. Men nu är det slut med det, har låtit sterilisera mig. (tycker 5 barn räcker) Då har jag kommit in i nästa fas & det kilar för mig i stort sett varje gg vi har sex:oops:Kan inte annat än säga grattis till ett spännade hälrligt sexliv.
 

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Jag kan inte annat än hålla med dig, förutom att jag är porrpruducenternas madröm, dvs inte konsumerar sånt alls.. Har haft massor av biverkningar av p-medel. P-piller gav svamp å oregelbunden mens. minipiller & p-spruta minsakd lust till i stort sett noll (så dom fungerade väldigt bra som preventivmedel..) Har chansat många ggr (har använt pessar) å då har fantasierna ibland handlat om det ska bli resultat. Å det har det blivit ibland.. Men nu är det slut med det, har låtit sterilisera mig. (tycker 5 barn räcker) Då har jag kommit in i nästa fas & det kilar för mig i stort sett varje gg vi har sex:oops:Kan inte annat än säga grattis till ett spännade hälrligt sexliv.

Kul med tjejer som vågar tänka till! :)

Jag har liknande erfarenheter som _snippan- dock håller jag fortfarande på och tränar på min orgasmförmåga efter flera års missbruk av hormonp-medel (vissa av oss skall tydligen *verkligen* undvika dessa.. synd bara man insett det så sent i livet... :p)

Det är när jag funderat kring min sexualitet och mina förmåga till lust, som jag blivit varse dessa skillnader - och även därför jag blev nyfiken på om andra hade samma erfarenhet...

Jenni: Jag känner igen det där - ökad lust, gärna halvvägs igenom min mensperiod, har jag märkt. Konstigt i sammanhanget, är dock att jag blir 'avtrubbad' inuti - så jag känner inte lika mycket, men brukar däremot vara kåt som ett djur ;)
 
Toppen