Vakuumpump för fittan?

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Såg ett klipp på ett pat som använt en vakuumpump på mufflan. Som en genomskinlig kåpa över musen, och pumpar ut luften. Blygdläppar och hela härligheten blodfylls och sväller upp, och blir mycket känsligt. Så for killen petade på blygdläppen verkade det sprida sig som en elektrisk stöt till klittan, nästan orgasm. Musen såg lite grotesk ut, för den var så svullen, men hon såg *verkligen* ut att njuta enormt.. Blev nyfis, är det nån här som prövat och kan berätta?? Är det så skönt som det såg ut??
 

kattis6

Ny medlem
Kön
Kvinna
Såg ett klipp på ett pat som använt en vakuumpump på mufflan. Som en genomskinlig kåpa över musen, och pumpar ut luften. Blygdläppar och hela härligheten blodfylls och sväller upp, och blir mycket känsligt. Så for killen petade på blygdläppen verkade det sprida sig som en elektrisk stöt till klittan, nästan orgasm. Musen såg lite grotesk ut, för den var så svullen, men hon såg *verkligen* ut att njuta enormt.. Blev nyfis, är det nån här som prövat och kan berätta?? Är det så skönt som det såg ut??
Ja jag vet inte om vi pratar om samma saker. Jo förresten... *ler*
Nej jag kan inte uttala mig om den du beskriver, däremot har jag köpt en en klitorispump som jag upplever helt fantastisk. Men det får förstås inte bli för mycket, jag menar att suga fast för hårt över klitoris kan vara direkt obehagligt. Men gör man det försiktigt är känslan enorm:p
När jag sen skruvar på vibben, ja då lovar jag att man mår himmelskt;):p:p
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Läckert. Det är ju det man vill... att ni tjejer ska må himmelskt! [}:)].. Kåta och fina.. ;) Vilken har du, har du någon länk till den?
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Ja jag vet inte om vi pratar om samma saker. Jo förresten... *ler*
Nej jag kan inte uttala mig om den du beskriver, däremot har jag köpt en en klitorispump som jag upplever helt fantastisk. Men det får förstås inte bli för mycket, jag menar att suga fast för hårt över klitoris kan vara direkt obehagligt. Men gör man det försiktigt är känslan enorm:p
När jag sen skruvar på vibben, ja då lovar jag att man mår himmelskt;):p:p

Jag har funderat lite på att köpa den där klitorispumpen... Hur stor är den? Kan man använda den samtidigt som man har sex med sin partner?
 

gizzmo

Medlem
Kön
Man
Finns att köpa både klitt pumpar med och utan vibb samt vacumpumar för blygdläpparna på lastbryggan. Funderar själv på att köpa en klitt pump till min flickvän. Vad tycker du kattis6 är det den med vibrator du skulle rekommendera?
 
Toppen