Vart är det bäst att beställa från?

Snusk Pekka

Medlem
Kön
Man
Det kan förloras rejält på det erbjuandet om det blir tull på det.... sen var frakten rätt dyr därifrån (fleshlight.com).

www.fleshlightuk.com är en kanon site med bra priser och relativt billig frakt. Dessutom är den "singed for" så den skickas som rek brev och tar max två dar att komma fram.

Onanera Mera.

Mina Fleshligts: Gold Butt och Wonderwave Lady.
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Håller med SnuskPekka, www.fleshlightuk.com är absolut bästa butiken att beställa FL ifrån! Har gjort det själv, servicen o priserna är dom bästa.

----------------
[green]Runkar varje dag[/green]
 

Simmee

Ny medlem
Kön
Man
Okej, tackar för era svar.

Ni kan möjligtvis inte rekommendera någon fleshlight för en nybörjare med liten kuk?

Funderar på att köpa "Super Tight Speed Bump Insert Pink Butt" och "Super Tight Wonder Wave Insert Pink Lady".

Räcker det med att man köper en "case" och ha den andra löst liggande? Eller båda måste vara i en "case"?
 

Mr.Fleshlight

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Simmee

Okej, tackar f�r era svar.

Ni kan m�jligtvis inte rekommendera n�gon fleshlight f�r en nyb�rjare med liten kuk?

Funderar p� att k�pa "Super Tight Speed Bump Insert Pink Butt" och "Super Tight Wonder Wave Insert Pink Lady".

R�cker det med att man k�per en "case" och ha den andra l�st liggande? Eller b�da m�ste vara i en "case"?

Tjek ut min Site med reviews - Jäg kan klart anbefale en wonder wave



-------------------------------------------------------------------
[red]Fleshlight Recensioner : [}:)] [}:)]
[/red] The "http://fleshlight.blog-city.com/Fleshlight Review & "http://fleshlight.blog-city.com/fleshlight_video.htmFleshlight Movie Site
 

Snusk Pekka

Medlem
Kön
Man
Har nyligen beställt en "Ultra tight" butt. Har en relavitvt liten penis så nu ska jag se om jag kan ha en trång skön upplevlese......

Onanera Mera.

Mina Fleshligts: Gold Butt och Wonderwave Lady.
 

KalleAnka86

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Simmee

Låter härligt. Berätta gärna hur "ultra tight" är.

Hur är Wonderwave om man har liten penis?

Den är ganska bra:) ibland känns den najs å ibland inte, men jag skulle nog köpt Ultra Tight nu i efterhand, men jag har fått massor av sköna stunder med min supertight wonderwave:D Min penis är 12*15 typ, din då?
 

dwight

Ny medlem
Kön
Man
Jag har beställt en Fleshlight ultra tight nu, förrut hadde jag en vanlig.. men jag tycker om riktigt trång fitta så jag la stumpor om gummit och gummisnoddar runt i boxen, det var som att knulla riktig oskuld, många sköna sprut,, mycket glidmedel....
 
Toppen