Vi som älskar ÄKTA amatörsex

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När de har sex undrar jag ofta om det verkligen är en riktig orgasm tror ofta att de fejkar, även amatörer. Själv så tror jag däremot att filmer där en amatör kvinna finns det nog några med riktiga orgasmer.
När en man kommer ser ser man ju även om det är mannen själv eller en kvinna som ser till att han sprutar, manliga amatörer är nog oftast på riktigt.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Finns rätt många filmer med oftast kvinnliga amatörer som antigen ensamma eller tillsammans med några andra kvinnor onanerar. Tror att de kommer på riktigt, en porrstjärna spelar ofta över och skriker så högt hon kan. Vet att en del kvinnor rätt så många låter lite när det har som skönast men det finns ju gränser.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När man ser en handtralla en kvinna som ger mannen njutning tills han kommer och sprutar. Tittar man på åldern på kvinnan verkar det vara stor skillnad.
En yngre kvinna kanske fortfarande är vacker även om jag själv föredrar äldre kvinnor. Men de äldre kvinnorna vet vad de gör mannen brukar kanske inte komma snabbare, men kraftigare och starkare sprut. Gäller även mig själv äldre kvinnor har ofta erfarenhet, nu låter det som jag haft jättemånga.
Stämmer kanske inte riktigt men en del kvinnor tycker inte att petting eller onani är riktig otrohet.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Hittat en del filmer med amatörer där det står oskuld på olika språk. Tror man måste vara 18år för att vara med i en porrfilm.
Det finns oskulder på 18år men att de skulle förlora den i en porrfilm är inte troligt, vore ledsamt om det vore sant. Det är så mycket mer än bara in ut skjuta spruta när det gäller sex och kärlek.
 
D

Deleted member 71436

Gäst
Finns inget bättre! Älskar speciellt att se kompisar onanera och knulla och att visa folk klipp där jag själv runkar och knullar! Dela klipp på frun och ha folk att runka till henne är så jävla nice!
 
Toppen