VibePad?

Tomas

Medlem
Kön
Man
Min fru har en Vibepad och hon älskar att rida och gnida musen mot den. Och jag älskar att se på henne när hon tillfredsställer sig på detta annorlunda sätt. (sittandes på en stol) Köpte och finns hos VUXENTOYS
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Min fru har en Vibepad och hon älskar att rida och gnida musen mot den. Och jag älskar att se på henne när hon tillfredsställer sig på detta annorlunda sätt. (sittandes på en stol) Köpte och finns hos VUXENTOYS

Hon blir inte avdomnad?
Hon kanske är en sån sköning som behöver lite hårdare tag där nere, eller är hon känslig? - bra att veta innan jag lägger sura pengar
 

Tomas

Medlem
Kön
Man
Hon blir inte avdomnad?
Hon kanske är en sån sköning som behöver lite hårdare tag där nere, eller är hon känslig? - bra att veta innan jag lägger sura pengar

Nä det kan jag inte påstå att hon blir. Det är ingen borrmaskin som vibrerar direkt. Den är lagom. Men det som gör det hela speciellt är ju sättet att tillfredsställa sig på då det inte är en vibrator som man för in. Det är kroppen och lite schysta höftrörelser som gör det speciellt. Sitter hon på den så kan hon tex suga av mig samtidigt så får vi lite spännande förspel. Däremot är hon en långdragare när det kommer till orgasm och denna har gett bra effekt så hon kommer snabbare.
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
har testat och kan bara säga att det är orgasm-garanti på den!
Älskar hur den stimulerar min anal samtidigt som fittan.
Lite jobbigt att arbeta med remoten och variera vibrationerna och jag behövde liksom gnida mig över den, trycka ner mig över den, sen lätta och ja ni fattar, jobba lite med höfterna, inte som min svarta womanizer, den går rakt in sen sätter jag mig på den och låter vakuumet jobba, här fick jag gnida runt lite själv.

Orgasmen var oerhört intensiv och härlig, men jag saknade penetrationen...men jag kommer HELT klart använda den en hel del - rekommenderas!
 
Last edited:

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
har testat och kan bara säga att det är orgasm-garanti på den!
Älskar hur den stimulerar min anal samtidigt som fittan.
Lite jobbigt att arbeta med remoten och variera vibrationerna och jag behövde liksom gnida mig över den, trycka ner mig över den, sen lätta och ja ni fattar, jobba lite med höfterna, inte som min svarta womanizer, den går rakt in sen sätter jag mig på den och låter vakuumet jobba, här fick jag gnida runt lite själv.

Orgasmen var oerhört intensiv och härlig, men jag saknade penetrationen...men jag kommer HELT klart använda den en hel del - rekommenderas!

Tror att remoten nog ska vara i någon annans hand så kan du koncenterar dig på gnidandet. @HarleyQ vad tror du om en semesterpresent? ;)
 

Aaerouh

Medlem
Kön
Man
har testat och kan bara säga att det är orgasm-garanti på den!
Älskar hur den stimulerar min anal samtidigt som fittan.
Lite jobbigt att arbeta med remoten och variera vibrationerna och jag behövde liksom gnida mig över den, trycka ner mig över den, sen lätta och ja ni fattar, jobba lite med höfterna, inte som min svarta womanizer, den går rakt in sen sätter jag mig på den och låter vakuumet jobba, här fick jag gnida runt lite själv.

Orgasmen var oerhört intensiv och härlig, men jag saknade penetrationen...men jag kommer HELT klart använda den en hel del - rekommenderas!
Jag tror att vi behöver en videoupptagning för att riktigt förstå!
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag tror att vi behöver en videoupptagning för att riktigt förstå!

haha i bet you do!

Jag testade att lägga mobilen och filma men jag såg så fet* ut att ja raderade den...behöver fundera på hur jag skall göra det på bästa sätt....

* Går ju fan upp och ner i vikt som en hiss nu på sommaren med all god mat glass och vin...skall ner till under 60 igen då ser jag bättre ut....
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
haha i bet you do!

Jag testade att lägga mobilen och filma men jag såg så fet* ut att ja raderade den...behöver fundera på hur jag skall göra det på bästa sätt....

* Går ju fan upp och ner i vikt som en hiss nu på sommaren med all god mat glass och vin...skall ner till under 60 igen då ser jag bättre ut....

Vi ser fram emot den dagen du känner dig bekväm med en film till oss
Till dess njut av livet och dina leksaker
Du ska vet att vi njuter av dig som du är @Satscha <3
 

Aaerouh

Medlem
Kön
Man
haha i bet you do!

Jag testade att lägga mobilen och filma men jag såg så fet* ut att ja raderade den...behöver fundera på hur jag skall göra det på bästa sätt....

* Går ju fan upp och ner i vikt som en hiss nu på sommaren med all god mat glass och vin...skall ner till under 60 igen då ser jag bättre ut....
"Fet"? Det enda viktiga i sammanhanget är att man ser ut som att man njuter!
 
Toppen