Vilken Fleshlight ska man välja?

Nick91

Välbekant medlem
Kön
Man
Skulle vilja ha lite tips på vilken Fleshlight girl man borde skaffa sig? Funderar på att skaffa en Nikki Benz MVP Fleshlight. Är det någon som testat den och vet om den är bra?
 
Last edited:

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Har testat lite olika, kan inte minnas alla inserts. Men i regel så tycker jag de inte känns jätteolika. Det jag har kollat på är mest storleken. Flight-varianterna är mindre och lite tightare än de vanliga stora, lättare att gömma också. Att ha någon som är gjuten efter en porrstjärna är lite coolt, men ger inte mig speciellt mycket. Har hellre någon då som är genomskinlig.

Oavsett är de sköna, de modeller jag prövat.
 

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag kör Stoya Destroya den är inte så tight och jag kan knulla den ovanligt länge innan jag får orgasm, sköna räfflor som ligger mot kuken lagomt mycket.
Min kuk är 4,5 cm i diameter..
 
  • Gilla
Reactions: jm

LindaEP

Välbekant medlem
Tänkte köpa en fleshlight till min sambo i födelsedagspresent. Behöver råd om hur jag ska tänka när jag väljer. Finns så många olika modeller. Vad är viktigast att tänka på. Har ju lite svårt att själv sätta mig in i hur den känns.
 

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Jag har STU, den är väldigt skön! Har inte testat någon annan så har inte något att jämföra med. Men den är skön o ganska trång.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Tänkte köpa en fleshlight till min sambo i födelsedagspresent. Behöver råd om hur jag ska tänka när jag väljer. Finns så många olika modeller. Vad är viktigast att tänka på. Har ju lite svårt att själv sätta mig in i hur den känns.

Skulle nog säga storlekarna är viktigast. Normala modellen är lite större, medan flight och go-modellen är mindre. Sedan finns det quickshoot som är minst. Anledningen varför jag säger storlek är för att om du ska få ut mest av den så ska du helst kunna penetrerande hela inserten. Själv tycker jag Flight är perfekt, jag är runt 17 cm i längd och då känner jag hela inserten. Är lite för liten för normala Fleshlightmodellerna, även om de förstås känns sköna de med.

Annars så tycker jag det inte spelar så stor roll vilken insert de har, alla jag prövat är sköna. Klart har han en favorit porrstjärna kan det ju vara lite kul att få en som är gjuten efter henne etc.
 

storrunkan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Vet faktiskt inte vilken modell jag har - det är en present från sambon - men jag blev faktiskt lite överraskad av hur skön den är.
Jag får kolla om jag kan få fram vilken jag har . . .

Men jag tycker att den är ett bra substitut för den äkta varan!

Nu har jag dock bara denna, så jag har ingen erfarenhet av någon annan modell.
Jag får återkomma i ämnet.
 
Toppen