webbutik ?

L

Lastbryggan

Gäst
Beror lite på vad man vill ha. En del webshoppar är lite dyrare på vissa saker.
Lastbryggan är lite dyrare på vissa saker men även mycket billigare än många andra på mycket annat.

En av anledningarna till att vi är något dyrare på vissa produkter är att vi har 100% av det som visas i shoppen på lager och kan alltid garantera leverans samma dag som ordern kommer in.

Jag ser det som en självklarhet att dom butikerna som inte håller med lager själva och har en leveranstid på kanske 14 dagar kan hålla ett lägre pris.

Kunden får ju göra valet själv.
Beställa från en butik där man kanske får vänta två veckor och ändå är halva ordern restad, eller beställa från Lastbryggan som har samma höga säkerhet som bankerna med SSL Certifikat, 3 betalningsmöjligheter och framför allt garanterad leverans inom 3 dagar.

Jag är övertygad om att alla kunder vi har fått genom forumet här är nöjda med vår service. (Posta gärna kommentarer)

//Mats - Lastbryggan
 

MEHall

Ny medlem
Kön
Man
Grunden till min post är att jag beställde en vagina hos Kahjo och en fleshligt hos Bubblan, lång tid mellan ordertilfällena, de levererade inte alls, dvs har inte fått ett jota från någon av dem ! Så till mitt ursprungliga subjekt: om jag beställer, vilket ställe levererar det jag beställt inom en månad ?! :sleep: Är föressten Lasbryggan så pålitliga att de levererar det jag beställer ? :sleep:
 

Mr_Z

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Lastbryggan

Beror lite på vad man vill ha. En del webshoppar är lite dyrare på vissa saker.
Lastbryggan är lite dyrare på vissa saker men även mycket billigare än många andra på mycket annat.

En av anledningarna till att vi är något dyrare på vissa produkter är att vi har 100% av det som visas i shoppen på lager och kan alltid garantera leverans samma dag som ordern kommer in.

Jag ser det som en självklarhet att dom butikerna som inte håller med lager själva och har en leveranstid på kanske 14 dagar kan hålla ett lägre pris.

Kunden får ju göra valet själv.
Beställa från en butik där man kanske får vänta två veckor och ändå är halva ordern restad, eller beställa från Lastbryggan som har samma höga säkerhet som bankerna med SSL Certifikat, 3 betalningsmöjligheter och framför allt garanterad leverans inom 3 dagar.

Jag är övertygad om att alla kunder vi har fått genom forumet här är nöjda med vår service. (Posta gärna kommentarer)

//Mats - Lastbryggan

Jag kan intyga att jag är en nöjd kund hos Lastbryggan. Det har aldrig varit några problem med någon beställning, och jag har alltid fått de saker jag beställt dagen efter. Jag är sådan att om jag beställer något vill jag ha det så fort som möjligt, och jag kan inte tänka mig att vänta 1 vecka ens. Då tycker jag det är värt att betala lite mer, och veta att det jag beställt faktiskt finns i lager och skickas direkt. Jag beställde från en annan sajt en gång, har glömt vilken, där fick man inte ens mailbekräftelse, och man visste inte om det skulle komma något eller inte. Lastbryggan är inte billigast men definitivt bland de snabbaste och bästa.
 
Toppen