Webcam Chatt.. (officiella tips tråden)

Fireboy

Ny medlem
Kön
Man
Jag vill att vi ska dela med oss av webcam chattar..
den ända ja har är
www.gaycam.se
o där är det dåligt med folk :(

så ge mig lite tips nu.. så kanske vi syns där ute :)
 

drgood

Ny medlem
Kön
Man
www.passion.com är klart bäst
Chatrum för olika nationaliteter, eller intresseområden (som man kan skapa själv) tex ONANI :D
Och bäst av allt, det finns alltid massor med kvinnor och par som onanerar (behöver väl inte säga att även män onanerar :)
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
www.passion.com är klart bäst
Chatrum för olika nationaliteter, eller intresseområden (som man kan skapa själv) tex ONANI :D
Och bäst av allt, det finns alltid massor med kvinnor och par som onanerar (behöver väl inte säga att även män onanerar :)


kan inte hålla med om att den sidan är bra, först står det gå med gratis och går man med kan du inte göra och se ett skit där om du inte blir medlem i olika prisnivåer/tid.
 

drgood

Ny medlem
Kön
Man
www.passion.com är klart bäst
Chatrum för olika nationaliteter, eller intresseområden (som man kan skapa själv) tex ONANI :D
Och bäst av allt, det finns alltid massor med kvinnor och par som onanerar (behöver väl inte säga att även män onanerar :)


kan inte hålla med om att den sidan är bra, först står det gå med gratis och går man med kan du inte göra och se ett skit där om du inte blir medlem i olika prisnivåer/tid.

Jodå, jag har inte betalt ett öre, men kan både se och visa. Inloggad måste man däremot vara.

Måste också säga att jag tog en titt på cam4 som visar väldigt schysst folk. Inte så många men bra
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
Cam4.com verkar var ett bra ställe. Folk som gillar att visa upp sig.
Gällande passion.com så är ju de en del av friendfinder och de vill ja betalt för allt, ganska mycke dessutom tycker jag. Man kan ju inte skriva till någon eller göra ett dugg utan pengar där. Pröjsar man är den säkert asbra, allt kan ju inte vara gratis.
 
Toppen