Ytterligare ett massagebesök i Berlin

Smooth

Aktiv medlem
Kön
Man
Hade bokat 90 min massage till igår eftermiddag av en helt annan massör än den som utförde tantra-massagen.

När jag kom dit igår och ringde på portklockan fick jag besked att jag skulle gå till våning 3.
När jag kom upp till rätt våning stod massören och väntade på mej och visade in mej i vardagsrummet.

På golvet fanns en riktig professionell massagebänk som var elektriskt justerbar på höjden med öppning för huvudet ner mot golvet.

Massören sa att jag skulle ta av mej kläderna och lägga mej på massagebänken med magen neråt.

Han kom strax tillbaka in i rummet och jag hörde hur han öppnade en flaska och jo då det var massageolja.

Hans händer var skönt oljiga när han började massera nacken och axlarna. Han forsatte neråt ryggen och stjärten och hans fingrar rörde runt analöppningen.

Jag nämnde för honom att jag hade sköljt mej i baken så jag var helt ren och att han inte behövde vara orolig.

Massagen fortsatte nedåt benen och fötterna för att gå uppåt kroppen för att komma tillbaka till analen som han försiktigt började tänja ut och även trycka in ett finger.

Sedan fortsatte han massagen med armarna och ryggen innan han vände tillbaka till analen. Han gick ibland runt massagebordet för att komma åt bättre på alla delar av kroppen.

När jag undrade hur massagen skulle fortsätta kände jag hans tunga som slickade runt och in i analöppningen. Fantastiskt skön känsla!!!

Han fortsatte att massera runt på kroppen och många gånger var han tillbaka till analen med ett finger eller tungan. När han slickade med tungan höjde jag stjärten mot honom så att han kom åt bättre och djupare med tungspetsen. Då kom han också åt bättre att massera min kuk som extra bonus.

Han sa att jag skulle vända mej om och lägga mej på ryggen så att han kunde massera framsidan.
Han tog mer olja på sina händer och fortsatte massagen på bröstet, armar och handflatorna. Strax kände jag hans händer massera magen och han fortsatte med att ge både kuken och kulorna skön oljig massage. Kuken blev skönt hård och han tog då ett finger för att också massera analöppningen med ena handen samtidigt som kuken fick skön behandling av hans andra hand.

Hans händer gick nedåt för att fortsätta massagen på låren och nedre delen av benen.

Efter ett tag kände jag att hans händer lämnade mina ben och då kände jag att han tagit min kuk i sin mun. Jag började trycka in kuken för att komma in djupare in i hans mun!

Han växlade mellan att reta analen med fingrarna och att suga kuken.

Jag sa åt honom att ta det långsammare man vill ju njuta så länge som möjligt!

När han började runka mej igen så bad jag att han skulle använda rikligt med olja på handen så att det skulle kännas extra mjukt och skönt.

Till slut kunde jag inte hålla mej längre utan sprutade på ordentligt. Fick torka av mej på axlarna när skvättande var klart!

Nu får jag vara ordentlig .... hahahahahaha ... igen när jag kommer hem efter ett härligt besök i Berlin.
 
Toppen