Är det fler som har mycket försats?

Status
Stängd för vidare inlägg.

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Ja, rikligt med försats här också i nästa alla lägen. Räcker att tänka på något porrigt en stund så rinner det till. Vissa perioder när jag är rejält kåt är det härligt att låta det gå några dagar innan jag sprutar och edga till och från. Då rinner det rejält vill jag lova!
 
S

Sebastienne

Gäst
Är väl kanske ”normal” på det området. Men har fått positiva kommentarer på chattar att de gillar det om jag zoomar in med kameran och visar.
Men jag behöver ofta lite tid på mig innan det kommer till.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Samma här. Det bara rinner!
Är det inte besvärligt med så mkt försats?
Jag har ingen numera och när jag var ung var det sällan det kom någon då heller. Nån droppe kunde sippra ut som mest....
Träffade en kille en gång som jag runkade ihop med där det formligen rann ur kuken. Jag tyckte inte det var upphetsande ett dugg. Nu vet jag att vi är som vi är, inget att göra åt.
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Är det inte besvärligt med så mkt försats?
Jag har ingen numera och när jag var ung var det sällan det kom någon då heller. Nån droppe kunde sippra ut som mest....
Träffade en kille en gång som jag runkade ihop med där det formligen rann ur kuken. Jag tyckte inte det var upphetsande ett dugg. Nu vet jag att vi är som vi är, inget att göra åt.
Nej jag tycker inte det är besvärligt utan bara skönt. Tycker också det smakar så upphetsande så när det rinner mycket så slickar jag i mig det och blir ännu mer kåt! Så rinner det ännu mer haha….
Fast jag har haft perioder då det var lite mer besvärligt, eller jag vet inte. Ibland när jag varit superkåt men avvaktat flera dagar innan jag sprutat, så har det hänt att jag haft kondom på mig på jobbet för att fånga upp all försats som rinner. Men det var väl mer av kåthet och nöje än för att mildra ”besväret” egentligen.
I tonåren och 20års åldern skämdes jag ibland när en tjej stoppade ner handen i kalsongerna, eller tog fram kuken, och det var alldeles kladdigt och vått. Men ingen har någon sin sagt något, så det gjorde väl inte så mycket.
 

Biffig-o-kåt

Ny medlem
Kön
Man
Nej jag tycker inte det är besvärligt utan bara skönt. Tycker också det smakar så upphetsande så när det rinner mycket så slickar jag i mig det och blir ännu mer kåt! Så rinner det ännu mer haha….
Fast jag har haft perioder då det var lite mer besvärligt, eller jag vet inte. Ibland när jag varit superkåt men avvaktat flera dagar innan jag sprutat, så har det hänt att jag haft kondom på mig på jobbet för att fånga upp all försats som rinner. Men det var väl mer av kåthet och nöje än för att mildra ”besväret” egentligen.
I tonåren och 20års åldern skämdes jag ibland när en tjej stoppade ner handen i kalsongerna, eller tog fram kuken, och det var alldeles kladdigt och vått. Men ingen har någon sin sagt något, så det gjorde väl inte så mycket.
Ju mer försats (och sats) desto bättre. Försats smakar dessutom mums!
 

Vaiooo

Medlem
Kön
Man
Samma här! Räcker att jag sitter och pratar om sex med någon eller om jag skriver inlägg här eller vad somhelst så bara pumpar det ut försats i kalsongerna så hela kuken och pungen blir kladdig. Dock gillar jag det. Känns lite som att få många småsprut utan att röra kuken utan bra spänna sig
Samma här, ganska jobbigt när man tänker på sex tex på jobbet och sen ha kladdiga kalsonger
 
L

Lite bi

Gäst
Bort gjord av försats.
Ett kk ville säga och när brallorna o kallingarna var nere kastade hon sej över kuken i mörkret och utbrister omedelbart,
vad faan har du på kuken och spottar frenetiskt! Ja, jäklar. Ja la toa papper i kallingarna för att inte blöta ner allt med försats, som jag glömde men kuken glömde inte tanken av ett sug, utan pumpade både papper o kallingar fulla av detta som hon inte gillade.
Efter en ursäkt och förklaring blev herr Karlsson ompysslad till trotts, ha ha
Sug på den karamellen!
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Alltså just dessa dagar rinner det rejält med försats! Har inte riktigt varit läge att runka trots att jag varit mycket kåt senaste dagarna. Har porrsurfat lite på mobilen då och då och kåtat upp mig ännu mer, utan att spruta.
Är så härligt när man kommer in ett riktigt kåt-stim, och kuken är svullen och känslig till max.
I kalsongerna är det plaskvått av försats just nu vilket gör mig ännu mer kåt, känslan och glidigheten är underbar. Lite då och då när jag kan stoppar jag ner ett handen i brallorna och stoppar in pekfingret under förhuden och samlar upp lite försats. Smakar så gott och upphetsande. Snart kommer jag inte kunna hålla mig längre.
Försats är underbart tycker jag!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen