Är det fler som har mycket försats?

Status
Stängd för vidare inlägg.

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag hade massor av försats när jag var yngre, ofta efter jag hade varit lite kåt. Kan påstå att det rann och i bland som sega "trådar" som hängde från ollonet. Detta är visst vanligt när man har ollonet fritt, numera är det sällan jag får någon försats.
 

Spunky

Välbekant medlem
Kön
Man
Har alltid haft rikligt med försats/kåtolja. Det har visserligen minskat något med åren men jag får fortfarande gå med toapapper i kalsongerna ibland för att inte blöta ner byxorna. Det räcker med att jag fantiserar om sex för att det ska rinna till, jag behöver inte röra vid könet eller nödvändigtvis ens ha stånd.
Det är för det mesta trevligt med mycket kåtolja (tex.när jag runkar) men kan vara lite opraktiskt i vardagen då kalsongerna blir väldigt kladdiga (om jag inte preparerat med toapapper).
Också lite pinsamt då det rinner till i samband med intimvaxning på salong. Oftast lyckas jag hålla nere ståndet men blir ändå avslöjad av sega strängar försats som hänger/rinner från snoppen.
 

wisent

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag får rätt mycket om jag håller på en stund och runkar(+15min) tar jag en snabbis så får jag inget alls direkt som jag upplever det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen