Åldersskillnadsex, tänder ni på det?

MrRighton

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag är förvånad själv över de tjejer som jag har knullat med som är väldigt unga( födda senast 1993) och jag har haft enkelt att få till träffar och sköna sexträffar jag är ju 60+ vilket kan tyckas oerhört gammalt men kåtheten o lusten består och på nåt sätt finns det tjejer som gillar äldre herrar med grov itrustning och utan eget behov av att visa sig på styva linan(ursäkta skämtet) men jag har fn en tjej som är född85 o vi har det helt undrbart ihop
Men jag är inte gubbsjuk o jagar lammkött på det viset man skulle kunna tro utan det har bara blivit så att jag har fått kontakt med dessa tjejer
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Har dock en gräns, men den är mer mental än ålder. Det finns vuxna människor som är som barn och tvärt om. För mig är gränsen ingen under 30, för dom har inte vishet eller livserfarenhet (finns självklart undantag). Äldre, älskar att lära mig, vill vara med om något nytt.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är förvånad själv över de tjejer som jag har knullat med som är väldigt unga( födda senast 1993) och jag har haft enkelt att få till träffar och sköna sexträffar jag är ju 60+ vilket kan tyckas oerhört gammalt men kåtheten o lusten består och på nåt sätt finns det tjejer som gillar äldre herrar med grov itrustning och utan eget behov av att visa sig på styva linan(ursäkta skämtet) men jag har fn en tjej som är född85 o vi har det helt undrbart ihop
Men jag är inte gubbsjuk o jagar lammkött på det viset man skulle kunna tro utan det har bara blivit så att jag har fått kontakt med dessa tjejer

Intressant! Jag fyllern 41 och har upplevt de senaste åren att yngre tjejer verkar mer attraherade. När jag vsr 30-35 så kollade ingen av 20-25 på mig, men nu får jag blickar någon gång i veckan. Det är inte heller som jag jagar, har fru och barn, men blickarna är definitivt där.
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Sex med yngre killar kan vara häftigt, speciellt om de har massa heta fantasier att förverkliga. Hade de trekant med två såna killar i helgen. De var båda yngre än mig med åldersskillnad på 12 resp. 16 år. (Givetvis var båda myndiga.)

Den äldre satt och beordrade mig att suga den yngres kuk. Han hade inte alls stor erfarenhet med män. Sen blev det order om påsättning. Ynglingen skulle knulla mig så hårt han bara kunde. Knappt torr bakom öronen och trängde ändå in i mig som ett proffs och knullade så hårt och skoningslöst att hela sängen flyttade sig, under ljudliga dunsar. Stor jävla kuk hade han också och stor pung som daskade mot min. Praktexemplar med andra ord.

Självklart kan en riktig man ta det utan gnäll, vilket är precis vad jag gjorde. Sen blev det påsättning från båda hållen när den äldre av de två knullade min hals samtidigt. Stod på alla fyra tvärs över sängen med killarna på vardera sidor. Kände mig som en spädgris på ett bord. Fick självklart deras högtryckssprut i ansiktet innan det var min tur.

Härligt att vara ”daddy” sexslav för dessa två relativa ungtuppar, och förverkliga deras porrigaste fantasier. Vi ska nog träffas igen snart. Har redan fått sms om vad de fantiserar om härnäst. ”DP” har kommit upp som ämne. :rolleyes:

Det bästa är att de båda redan har antikroppar för Corona! Känner mig previlegierad. :)
 
Last edited:

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Hade trekant med två killar i helgen. De var båda yngre än mig med åldersskillnad på 12 resp. 16 år. (Givetvis var båda myndiga.)

Hans PV (den äldre) satt och beordrade mig att suga ynglingens kuk. Sen blev det order om påsättning. Den yngre killen hade inte alls stor erfarenhet med män. Men likväl tränge han sig i mig som ett proffs och knullade så hårt och skoningslöst att hela sängen flyttade sig. Stor jävla kuk hade han också. Självklart kan en riktig man ta det utan gnäll, vilket är precis vad jag gjorde. Sen blev det påsättning från båda hållen när den äldre av de två knullade min hals samtidigt medan jag var på alla fyra som en spädgris. Fick självklart deras högtryckssprut i ansiktet innan det var min tur.

Härligt att vara sexslav för dessa två relativa ungtuppar, och förverkliga deras kanske porrigaste fantasier. Vi ska nog träffas igen snart.

Låter riktigt härligt! Hade gärna deltagit.
 

Kåtis007

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Kvinna
När jag var 17 fick jag möjligheten att suga på en grannes härliga gubbkuk. Han var 68 första gången, vi myste ca 3 år. Vi började prata en gång i trapphuset för han sa att han kände min farfar och ville gärna visa några foton från när de var unga. Jag följde med in och det har jag aldrig ångrat, han lärde mig att suga ordentligt. Men han var noga med att jag skulle fylla 18 innan vi skulle knulla.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
När jag var 17 fick jag möjligheten att suga på en grannes härliga gubbkuk. Han var 68 första gången, vi myste ca 3 år. Vi började prata en gång i trapphuset för han sa att han kände min farfar och ville gärna visa några foton från när de var unga. Jag följde med in och det har jag aldrig ångrat, han lärde mig att suga ordentligt. Men han var noga med att jag skulle fylla 18 innan vi skulle knulla.


En bra mentor?
:p
 

Kåtis007

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Kvinna
Trots att jag verkligen njöt av det sexuella förhållandet jag hade med min granne på 68 så gifte jag mig med en man som bara är 3 år äldre än mig. Men jag kan ofta fantisera om någon mycket äldre, tror att det jag var med om gav mig mersmak.
 
Toppen