Överraskade syrran!

peppa

Ny medlem
Kön
Man
Jag var 14 år och syrran 13 år. Vi hade ett eget rum var i vårt hus på 2:a våningen. Farsan hade målat om huset och en stege stod kvar under syrrans fönster. Jag visste att hon var på sitt rum och hade låst in sig och eftersom man är nyfiken av sig så klättrade man försiktigt upp och skulle kolla vad hon gjorde. Det var sent på hösten så det var mörkt ute.

När man kom upp och kollade in så låg syrran i sin säng och onanerade med handen. Efter ett tag tog hon en sminkflaska och började köra in i sin fitta. Hon höll på ett litet tag, sen såg jag att hon fick orgasm, för hon fick som kramper i underlivet.

Jag stod väl ca.10 minuter och kollade med världens stånd när hon pullade sig till orgasm efter orgasm.

Sen knackade jag på rutan och slickade mig om munnen när hon såg mig. Har aldrig sett en person så snabbt dra upp byxorna någonsin mera.

När jag kom in efter ett tag (var tvungen att runka av kuken i vedboden), så fick jag världens utskällning av henne och hon undrade hur länge jag kollat. När hon insåg att hon gett mig en lång föreställning så verkade hon skämmas lite.

Men det hade det goda med sig att vi ofta onanerade tillsammans efter detta, till pappas och mammas indangömda porrtidningar som jag hittat av en tillfällighet, när vi var själva hemma.
Efter ett tag så fick jag pulla henne och hon runkade min kuk tills vi båda fick orgasm.
 

peppa

Ny medlem
Kön
Man
Ja! Det blev många härliga onanistunder med syrran,fast det här var länge sedan (25 år sedan ungefär).

Vi brukade titta i porrtidningarna tillsammans när vi var själva och vi blev naturligtvis kåta båda två, helt naturligt i 13-15 års åldern, så vi blev båda tvungna att "lätta på trycket" genom onani. Först runkade jag åt mig själv och syrran pullade sin egen fitta, men efter några gånger så ville syrran prova att runka av en sats åt mig, och det fick hon gärna göra.
Jag fick pulla och slicka hennes fitta tills hon kom i orgasm efter orgasm. Hon var alldeles plaskvåt av kåthet, så det var underbart.

Där tidningarna var gömda fanns det även en massa sexiga underkläder och en gång när våra föräldrar åkte bort över en helg, så hade syrran manekäng-uppvisning för mig.
Det fanns öppna trosor, satintrosor, spetstrosor, pushup-behåar i massor av olika färger och syrran provade allt.
Vi vart naturligtvis störtkåta båda två och när syrran provade ett par tunna satintrosor i vitt så blev dom plaskvåta vid fittan.
Kåtsafterna formligen rann ur syrran, så vi blev tvungna att skölja upp alla trosor för att morsan inte skulle känna kåtdofterna i dom.
Tur att dom torkade snabbt.

Det fanns även några massageapparater gömda ihop med tidningarna och kläderna. Dom kom också till användning, men skriver mer om det vid ett senare tillfälle.
 

merikbr

Ny medlem
Kön
Man
LOL dind mamma var galen för 25 år sedan, själv tycker jag det låter som att du önskedrömmer om din syrra som du förmodligen aldrig fått röra, men säkert tittat på.
 
Kön
Man
Hur som helst så är det väl inte förbjudet? Det är väl bara att gifta sig som inte går? Tycker inte om det själv precis, men jag vill bara ha fakta.
 

peppa

Ny medlem
Kön
Man
Nej! Något samlag blev det aldrig med syrran. Där gick gränsen för både hon och mig. Det fick räcka med att hon sugit av mig och jag fick "prova" med att tillfredsställa henne med en av morsans massageapparater när hon onanerade med den vid några tillfällen.

Vi visste båda att det var "förbjuden" sex vi ägnade oss åt, men lite onani tillsammans var väl inte så farligt.
Vi var båda med på det och har än idag en jättebra relation.

Våra stunder tillsammans upphörde efter ca. 2 år när syrran skaffade en kille. Då fick man runka själv fram till att jag träffade en tjej jag också.
 

SOLO

Medlem
Tycker INTE att det ær sunt i den åldern, kan ju resultera i kænslor från endera parten. Som 15-åring bør man ha større førstånd anser jag.
 

Kloppstock

Medlem
Kön
Man
Mja..Det är väll än sådan här tråd som får en att önska att man hade haft en syrra?

Din Beskrivinin av - Suga av - Massage - Stöna - Klarinett - tillsamans med systers låter väll lite halft osund.
I folkmun brukar det väll kallas Incest annars. (ja protester väntas)
Fast du ska inte hänga läpp för det du, vore det inte för din grupp skulle ju trots allt inte Gotland existera :D

Try it You'll Like It - 69
 
B

Beerit [under 18 = låst]

Gäst
Ok grabbar.. Jag har en syster som är 3 år äldre.. Hon är vacker och får mycket killar, men jag skulle asså ALLDRIG ens tänka på henne när ja onanerar seriöst..:eek: å förresten om man har en syster så har man inprogrammerat i huvet att inte tända på henne.. va de din halvsyster du höll på med?
 
Kön
Man
Nej! Något samlag blev det aldrig med syrran. Där gick gränsen för både hon och mig. Det fick räcka med att hon sugit av mig och jag fick "prova" med att tillfredsställa henne med en av morsans massageapparater när hon onanerade med den vid några tillfällen.

Vi visste båda att det var "förbjuden" sex vi ägnade oss åt, men lite onani tillsammans var väl inte så farligt.
Vi var båda med på det och har än idag en jättebra relation.

Våra stunder tillsammans upphörde efter ca. 2 år när syrran skaffade en kille. Då fick man runka själv fram till att jag träffade en tjej jag också.

Värsta mytomanhistorian jag hört.............
 
Toppen