Överraskade syrran!

Ar00n

Ny medlem
Kön
Man
asså de va en som övertala att ja skulle suga min bror. ja ville litegrann men de va ejentligen skitpinsamt. men ja fråga å sen sa han vi skulla göra. Men under tiden va de skönt men sen skämmdes man jättemycke.
 

londoner

Ny medlem
Kön
Man
hum en del av er borde det utfästan en varning på, era tankar är inrte men era önskningar är kriminella. funderat på hur man på verkar andra människor nångång? eller hur man påverkas själv? eller hur avkomman inavels barn kan bli? sex är ju i slut ändan iallafall fortplatning! även om det är kul att onanera. men fan vill ha en unge som vuxit upp för nära kärnkraft verket, eller är tillsynes sån som man brukar säga ;) skör om er men ta ert jävla ansvar som vuxna eller omogna Z
 

webcambus

Medlem
Kön
Man
hum en del av er borde det utfästan en varning på, era tankar är inrte men era önskningar är kriminella. funderat på hur man på verkar andra människor nångång? eller hur man påverkas själv? eller hur avkomman inavels barn kan bli? sex är ju i slut ändan iallafall fortplatning! även om det är kul att onanera. men fan vill ha en unge som vuxit upp för nära kärnkraft verket, eller är tillsynes sån som man brukar säga ;) skör om er men ta ert jävla ansvar som vuxna eller omogna Z


Ja ja, du har det inte lätt du....

Onanera.se är ju trots allt ett ställe där vi kan (till viss del) "släcka törsten" och få utlopp för våra kåta fantasier. När jag läser om dessa berättelser om onani/sex mellan syskon /föräldrar m.m. i släktväg, så är det ju själva berättelsen i sig som gör mig kåt, inte tanken på att jag ska göra det med min morsa eller syrra. Spyr av bara tanken....... Men som sagt när jag läser berättelserna så ser jag det som en härlig sexuell upplevelse mellan två människor......
VAD VORE LIVET UTAN FANTASIER ?

Själv har jag ju mina upplevelser med mitt ex. dotter....... där jag återberättar vissa sanna saker och givetvis "spetsar" till det hela med fantasins hjälp.
Så låt ALLA få skriva vad dom vill, vi vill ju inte att våra fantasier ska förbjudas!

Inga fantasier - ingen onani..... DET LÅTER TRÅKIGT !
 
G

Guest

Gäst
Ärligt kåtisar....sanningshalten på vad som skrivs härinnne kan vi väl ALDRIG vara säkra på!! Berättelsen som sådan var upphetsande och det är väl det som är syftet, sen vad som är "normalt" och lagligt eller inte, det är ju en helt annan fråga!!

finns inget mer eller bättre att säga.
 

Aed

Ny medlem
Kön
Kvinna
Instämmer med vissa inlägg, det låter väldigt påhittat, men jag har precis som någon sa också hört att det är rätt vanligt med syskon-snusk vid en ung ålder, så.

Jag minns själv att jag vid runt 5-års åldern tjatade till mig att på peta 5 gånger på brorsan. ^^;; Men det var inget mer än ren fascination av det faktum att han hade något på utsidan som inte jag hade. Mamma kom dock in då och blev ROSENRASANDE (något jag nu i efterhand inser var ren chock), så det blev inget mer med det.

Och jag skulle verkligen inte kunna tänka mig NÅGOT sådant förhållande med min bror, det skulle verkligen INTE funka för mig. ^_^ Jag älskar honom helt knäppt mycket - men VERKLIGEN INTE PÅ DET SÄTTET. ^^ *ryser vid blotta tanken*

Menmen - whatever works for you.
 

CC_LQ

Ny medlem
Kön
Man
Det är nog inte så otroligt som det låter, man är ung och kåt och bor tätt inpå sina syskon som också är unga och kåta...
Klart att NÅGOT händer efter ett tag.
Jag hade ju oralsex med mina bröder. Suger du mig suger jag dig, det slog ju helt klart onani :oops:
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
iofs inte rubriken men tvärtom för mig. min syster överraskade mig en gång när jag runkade:oops: skämdes rejält ett bra tag:oops::unsure:
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
jag trodde jag skulle vara ensam hemma en bra stund så jag satt helt näck i soffan och runkade, syrran kom tidigare än beräknat och dessutom hörde jag inte henne så när hon kom in i rummet blev hon nog lite överraskad:oops: men hon sa inte ett ord om det:oops:
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
jag trodde jag skulle vara ensam hemma en bra stund så jag satt helt näck i soffan och runkade, syrran kom tidigare än beräknat och dessutom hörde jag inte henne så när hon kom in i rummet blev hon nog lite överraskad:oops: men hon sa inte ett ord om det:oops:


;) tog det bra iallafall då, det värsta måste ju vara att bli utskälld i ett sånt läge:oops:
 

Agent47

Medlem
Kön
Man
Hade jag haft en syster, och vi både hade varit med på det... inte skulle jag ha något emot att man onanerar inför varandra och onanerar varandra. Däremot skulle jag aldrig gå med på sex med syskon, men att få boobjob, handjob, footjob, osv. det skulle jag utan att tveka gå med på - och jag skulle gå pulla henne och använda leksaker som kraftiga vibratorer osv.

Men nu har ju inte jag någon syster...
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Min lillasyster är även min styvsyster, hon brukade onanera med hjälp av en eltandborste. Av någon anledning använde hon min tandborste jag kom på henne några gånger, hon såg aldrig mig. Syrran tvättade alltid min tandborste men glömde det en gång, kände doften av henne på tandborsten fick även känna smaken av hennes safter. Jag var rätt så ung först gången kände smaken av en kvinna.
När hon blev lite äldre fick hon med hjälp av min mamma en vibrator syrran vill inte be sin egen mamma. När hon sedan blev myndig köpte hon flera sexleksaker även ifall hon ser väldigt bra ut och ofta har en pojkvän onanera hon fortfarande, har hon själv bekräftat.
Min lillasyster har kommit hem och sett mig runka har aldrig märkt det. Hon lämnade mig ifred det var ju helt naturligt tyckte inte det var pinsamt. Min lillasyster gjorde det själv hade onanerat tillsammans med min kusin hennes mamma hade en dildo, pappa förmodligen också även om hon inte hade några bevis.
 
Last edited:

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag vet inte varför det ska vara så hemligt med onani, de allra flesta gör det, även om man är i ett förhållande.
Hemma har det aldrig varit nåt hysch-hysch om det, nästan tvärt om så har man fått vara ifred. Jag och min syster har gjort det tillsammans vid ett flertal gånger och nu när jag flyttat och hon kommer på besök några gånger om året så händer det även nuförtiden.
Jag minns när vi var små och vår lillebror ännu mindre sprang runt med stånd som småpojkar tydligen brukar få utan att va sexuellt upphetsade så tyckte vi det va jättekul å ta på honom, vi va gamla nog att fatta men inte han.
Till saken hör att vår mamma arbetar som sexolog på UMO så samtal om sex har varit en naturlig del i vårt liv så länge vi kan minnas. När jag blev av med oskulden vid 13 så va mamma den första jag berättade det för. jag vet genom mina kompisar att detta inte är så vanligt men jag är väldigt glad för hur vi haft det under uppväxten.
 
Toppen