300 knull till midsommar

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Florerar ju ett antal utmaningar på fejjan just nu av typen "100 pass till midsommar"
Så jag och Fragolina utmanar nu till 300 knull till midsommar, bara hundra låter lite defensivt.

Som "knull" räknas någon typ av sex med happy ending med annan person inblandad. Onani på egen hand räknas inte.

Så; vem antar utmaningen?

Vi börjar idag, så vi är uppe i tre redan :p


Tillägg 150201
Ifall ni vill hänvisa till oss för att inspirera respektive, men inte vill visa att ni hänger härinne så har vi lagt en tråd på Familjeliv också.

http://www.familjeliv.se/forum/thread/74777136-300-knull-till-midsommar
 
Last edited by a moderator:

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Nu 7.
Nr sju var ett riktigt mysknull i nr två. Fragolina låg på magen och verkade komma riktigt skönt strax innan hon fick ett sprut i rumpan. :oops:
 

Fragolina

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Hmmm... tänk om man skulle ta å sätta på herr kinkykillen lite senare... först locka honom öppen å välkomnande med lite puss, slick å nafs....sedan smörja upp - å tränga in djupt, djupt. Kanske inte blir nr 8, men 9 el 10 :love:
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
17 nu ;)
Somnade igår :sleep: så det blir att jobba ikapp idag.
Började helgen med lite morgonmys i Fragolinas söta lilla rumpa.
Nu verkar hon vara på g igen...

Ska nog ut och tvätta snorren, så kan fittan få smaka lite innan frukost hon också. :D
 

Smakfullt

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag ligger hopplöst i lä. Just nu jobbar jag extremt mycket och delar av det på annan ort. Det jag knullar får bli med kvalitet och inte kvantitet. Fast både och är bäst samtidigt förstås :)
 

Fragolina

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Hittills har det varit kvantitet med kvalitet:p. Kan hålla med om att det låter mycket, målet. Å andra sidan räknade jag på det tidigare och kom fram till att veckosnittet inte är så fasligt högt, trots allt - strax under 2 ggr/dag, el 13 ggr/vecka. Det är inget omöjligt mål! Helgerna ger ju massor med utrymme, dessutom...Skulle någon ha föreslagit mig det tidigare så hade jag nog slagit ifrån mig men...man kan ju helt enkelt bestämma sig, också? Hälsoeffekterna triggar, dessutom:)
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Va najs det är att älska ett så kättjefullt litet porrigt knulltroll :p
21 nu.
Vi har planer på något speciellt i veckan. Finns det intresse av ett referat?
 

Fragolina

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
24 nu. Inte så fasligt stora framsteg i kvantitet senaste dagarna - men det är förkylning å annat att ta hänsyn till. Sen är ju antal bara en av parametrarna... iom gårdagens övning får jag väl krypa till korset och härmed förklara även mig som kinky (utan lite före - kinky, punkt slut. Precis som litekinkykille borde skippa sitt lite:D).
 

Rymdapa

Välbekant medlem
Kön
Man
24 nu. Inte så fasligt stora framsteg i kvantitet senaste dagarna - men det är förkylning å annat att ta hänsyn till. Sen är ju antal bara en av parametrarna... iom gårdagens övning får jag väl krypa till korset och härmed förklara även mig som kinky (utan lite före - kinky, punkt slut. Precis som litekinkykille borde skippa sitt lite:D).
Nu bli man ju onekligen nyfiken! :)
Får man fråga vad ni gjorde?
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
24 nu. Inte så fasligt stora framsteg i kvantitet senaste dagarna - men det är förkylning å annat att ta hänsyn till. Sen är ju antal bara en av parametrarna... iom gårdagens övning får jag väl krypa till korset och härmed förklara även mig som kinky (utan lite före - kinky, punkt slut. Precis som litekinkykille borde skippa sitt lite:D).

Förkylningarna sätter ju ett P på det mesta, inte så sexigt att snörvla mitt i akten. Men beundrasvärt att ni kör på! Kinky eh? ;)
 

Bokudden

Aktiv medlem
Kön
Man
Ett underbart sätt att komma iform på jag antar utmaningen
ska bara fixa en medspelare (är enormt uthållig och kan ta minst fyra knull per dag)
 

Fragolina

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
JA! Äntligen någon som hakar på! :) Vi tycker nog att det ska vara rättvist också, så hakar man på senare än oss, så borde det bli "rabatt" med -13/vecka som gått sedan vi la upp målet (på lördag är det 2 veckor sen, dvs 300-26=274 till midsommar). Låter väl rimligt?:)
 

Fragolina

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Just det, ja: trots osexig förkylning så är nuvarande status 27. Å då har vi ändå inte kört något på hela dagen eller ens hela kvällen. Ligger redan på nästa veckas, alltså. Fast nu ska jag nog ta och ruska liv i kinkykillen strax.... eller kanske bara helt sonika trycka upp musen i ansiktet på honom...:giggle:
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Nu bli man ju onekligen nyfiken! :)
Får man fråga vad ni gjorde?

Jo...
Vi började ute på lokal, typ after work med liveband å hela paketet. Appropå paket; det var det som Fragolina fick tag i efter ett tag genom att lite diskret dra ner min gylf. Jag är väl inte sämre jag så jag lyckades i mörkret få ner hennes gylf och hittade hela vägen i till en varm, våt och skön springa. Lyckades smyga in ena handen så pass att jag kunde rulla hennes ena bröstvårta mellan tumme och pekfinger.
Det dracks en hel del öl också. Fanns en tanke med det :p och därför var det förbjudet att gå på toaletten innan vi kommit hem. Blev ju lite mycket av det goda dock så Fragolina (och även jag) fick tillstånd att lätta liiiite innan dess.
Blev ju lite jobbigt ändå för vissa. Det var riktigt kul att se Fragolinas dans i baksätet på taxin när hon höll på att kissa på sig.

Väl innanför dörren så åkte alla kläder av i en hög i hallen och vi sprang in i duschen. Vi hade pratat om detta innan som sagt och det började med att satte mig på huk under Fragolina och lät henne kissa ner mig totalt. Ansiktet, munnen, håret... rubbet. NAJS!

Så blev det min tur. Fragolina satte sig på huk och jag började kissa på hennes tuttar. Det har jag iofs gjort en gång förut, men den här gången - peppad av lite antydningar innan - så lät jag strålen smyga upp mot hennes hals... hon lät mig hållas... kinden... hon öppnade munnen lite... jag lät strålen närma mig hennes mun... och hon svalde lite! (därav att hon har medgett att hon är kinky :p.

Vi duschade av oss snabbt och vid det laget var jag kåt som en jag vet inte vad. Slängde oss snabbt i sängen och knullade henne rätt hårt i stjärten.

Idag lördag morgon blev det för övrigt en snabbis (nr 30) innan frukost.
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Snart 36!... å 37... :-D
Japp! 37
Lite kul på 37:an. Jag hade lite svårt att hålla igen när Fragolina red mig. Jag hade dock slickat henne en stund innan när hon satt på mitt ansikte så hon var ju inte så långt efter. Hjälpte till att avsluta med G-punktstaven så hon kom ganska fort :p
Det roliga kom efteråt när jag skulle försöka dra ut staven; hon krampade i fittan så den satt fast som i ett skruvstäd :)
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Japp! 37
Lite kul på 37:an. Jag hade lite svårt att hålla igen när Fragolina red mig. Jag hade dock slickat henne en stund innan när hon satt på mitt ansikte så hon var ju inte så långt efter. Hjälpte till att avsluta med G-punktstaven så hon kom ganska fort :p
Det roliga kom efteråt när jag skulle försöka dra ut staven; hon krampade i fittan så den satt fast som i ett skruvstäd :)

38 o 39 :p
 
Toppen