300 knull till midsommar

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
54
Fragolina kan hon också. Hon började riktigt najs att slicka mig i stjärten så där mjukt och skönt. Efter ett tag konstaterar hon att "du är ganska mjuk" och för in ett finger istället. Lite glidmedel och ett finger till...
Sen var det dags för påsättning! Hon såg ut att trivas rätt bra med att knulla mig med latexkuken hon hade spänt på sig.
Både bakifrån och missionären.
Oj vad jag ska knulla hennes söta lilla rumpa imorgon!
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
55, 56, 57
57:an för typ sju minuter sedan.
F vaknade till före sju (en söndagsmorgon :eek:) och tog sig då en liten frukost i form av lite kuk.
Efter en stund så red hon mig :p
Till slut bad hon mig att sätta på henne i baken, vilket jag naturligtvis med stor iver såg till att göra.
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
59 :D Hann bara precis in genom dörren efter jobbet, så följde en guidad tur genom utbudet. Det enda vi inte hann med var att köra ner snorren i halsen. Later... :p
60 lite halsövning i alla fall o_O
61 litet morgonknull. Alldeles nyss.


Å nu lite senare 62 och 63
Jäklar vad det plaskade ur fittan!
 
Last edited by a moderator:

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
F6Xp-29.jpg
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
73

Idag har jag gjort en liten lätt uppgradering av sovrummet.

Det var en häftig syn att se min Fragolina upphängd i dessa, otroligt vad vacker hon var. För att inte tala om hur skönt det var att komma åt hennes bröst och den plaskvåta fittan samtidigt som jag knullade henne i stjärten.

Varför satte jag inte upp sånt här för flera år sedan?

[GALLERY=media, 3653]Heminredning by litekinkykille posted 15 Feb 2015 kl 14:02[/GALLERY]
 
K

knakille

Gäst
73

Idag har jag gjort en liten lätt uppgradering av sovrummet.

Det var en häftig syn att se min Fragolina upphängd i dessa, otroligt vad vacker hon var. För att inte tala om hur skönt det var att komma åt hennes bröst och den plaskvåta fittan samtidigt som jag knullade henne i stjärten.

Varför satte jag inte upp sånt här för flera år sedan?

[GALLERY=media, 3653]Heminredning by litekinkykille posted 15 Feb 2015 kl 14:02[/GALLERY]
snyggt ser gärna en bild med på henne i dem om det går att ta utan att visa något så ni kan vara anonyma :)
 
Toppen