300 knull till midsommar

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Inte fler...?
Helgen är ju perfekt! Oftast inga tider att passa, det går att ligga en timme extra på morgonen.
Det går att "vila" en stund på em :p

Hade vi slagit knut på tiden så hade jag och frugan kanske fått till tre på en helgdag
Men numera får man vara glad om man får till tre på hela helgen....
Haha
Kör hårt!
 

Fragolina

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Nä nu jäklar! Inte ett endaste litet något på ett helt dygn! Kinkykillen har varit så trött, så trött på kvällarna... å sovit rätt sött. Han verkade behöva det igår, så jag tvingade mig inte på honom, utan lät honom sova. I morse kände jag hur det vibrerade i hela sängen men han körde solorace och om han inte bjöd in mig...så sov jag vidare.
Så kan det ju vara, inget konstigt med det. Men ikväll... jag är inte roligast på morgonen så nu, snart, så får han inte sova ifred längre. Jag ska ställa mig på knä, försiktigt vända på honom - så att han får ansiktet rakt mot musen. Sen grenslar jag honom över munnen :D. Ngt säger mig att han blir klarvaken rätt omgående :p:LOL::love:
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Nä nu jäklar! Inte ett endaste litet något på ett helt dygn! Kinkykillen har varit så trött, så trött på kvällarna... å sovit rätt sött. Han verkade behöva det igår, så jag tvingade mig inte på honom, utan lät honom sova. I morse kände jag hur det vibrerade i hela sängen men han körde solorace och om han inte bjöd in mig...så sov jag vidare.
Så kan det ju vara, inget konstigt med det. Men ikväll... jag är inte roligast på morgonen så nu, snart, så får han inte sova ifred längre. Jag ska ställa mig på knä, försiktigt vända på honom - så att han får ansiktet rakt mot musen. Sen grenslar jag honom över munnen :D. Ngt säger mig att han blir klarvaken rätt omgående :p:LOL::love:
96
Jodå, det gick nästan enligt plan. Jag kvicknade till på något vis och krånglade mig ur kläderna medan Fragolina var borta en sväng.
Hon kom tillbaka och tyckte väl det var lite synd att hon inte fick väcka mig. Hon höll sig till planen i alla fall! :p
Vant och smidigt så vänder hon mig på rygg och sätter den där vackra, underbara, väldoftande fittan rakt i mitt ansikte. Det är ju rena himmelriket att få låta tungan glida upp och ner längs den rosa lilla skåran. Skåra förresten; när hon sätter sig sådär över ansiktet blir hon ju rätt öppen direkt så det går att komma åt med tungan överallt.
Jag tycker om att smaka hela fittan. Låta tungan glida hela vägen från mellangården och mjukt hela vägen upp ända till venusberget. Ömsom med mjuk mjuk och blöt tunga, ömsom med tungspetsen hård, lite retande.
Jag älskar att suga in blygdläpparna i munnen och suga dem mjukt till en början och allt hårdare, en i taget, omsorgsfullt och noggrant.
Jag vet att Fragolina tycker om att få tungan uppkörd i fittan så djupt det bara går. Jag formar tungan till en spets och räcker ut tungan så mycket jag bara kan och pressar in den så långt jag kan. Det är dubbelt häftigt, för när jag gör det så blir jag så där skönt blöt i ansiktet. Något annat som är lite spännande och ofta uppskattat är att göra tungspetsen så vass det bara går och leta rätt på kisshålet och kittla henne där, gärna i kombination med att trycka tungan mot hela den lite platta ytan där.

Klittan går ju att avnjuta på flera sätt; att sätta tungan emot, suga in hela det lilla paketet och mjukt och rytmiskt suga och samtidigt massera knoppen med tungan är riktigt lustfyllt.
När hos sitter så här är det riktigt, riktigt najs att låta tungan cirkla runt på klittan samtidigt som jag kan se henne i ögonen. Det blir så intimt och det pirrar både här och där när jag gör det.

Naturligtvis så passar jag ju i de här lägena på att låta tungan glida bakåt till hennes sköna stjärthål o leka runt och i. Slicka stjärt är så porrigt och upphetsande och dessutom vet jag att Fragolina gillar det. Mycket.
Något jag inte gjorde nu, men som är riktigt riktigt häftigt är när det blandas in lite fingrar i leken, även när hon sitter på mitt ansikte. Det får bli en egen liten berättelse #nästagång

För att hoppa lite i händelseförloppet. Nu ligger jag här glad och nyknullad bredvid världens vackraste kvinna. Älskling; så här är min upplevelse av att slicka din underbara fitta. <hur är din?
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Nu blir man bra nyfiken alltså ;)
Jo, nittifemman då...

PLING!

Det dyker upp en bild på världens vackraste fitta i chatten när jag är på jobbet.

Fragolina
..om du ser till att stänga av ljudet på datorn/telefonen/se till att ha dörren stängd.. så kan jag ladda upp ett litet klipp där man faktiskt hör hur det kluckar... det blev lite vått...
Fragolina
Bildbevis....
Jag kan tydligen få det lite blött själv nu.... snabbt
Men det stänker el sprutar inte
Bara forsar rakt ut från fittan

Litekinkykille
:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p

Fragolina
vill du se? (å kanske, om du kan - höra?)
Litekinkykille
mmm
blir kåt nu
Fragolina
bra
:p
Det e på g

FILM DYKER UPP Härlig filmsnutt där en stav körs ut och in i fittan i högt tempo. Det skvätter och stänker :D
Fragolina
sådär
Litekinkykille
ojojojojojoj vad du ska bli knullad sen
sitta där och göra mig KÅT!

Fragolina
det funkade alltså?
hörde du hur det kluckade

Litekinkykille
mm, det hördes tydligt
PORRFIA! :):p:LOL::D

Fragolina
det tar sig!

Litekinkykille
va BLÖTT!!!
har du kommit?

Fragolina
Nix! Sparar till dig!

Litekinkykille
jag vill ha det där blöta i munnen

Fragolina
Men jag e kåt som fan


Filmerna och bilderna som Fragolina skickade behåller jag för mig själv. (några hemlisar vill vi ha ;))
Vem kan prestera någon typ av seriöst arbete efter det där? Jag packade ihop och drog hem. Väl hemma fick jag in henne i bilen och vi drog iväg för att handla. På vägen hem så blev det en liten extratur ut på en liten skogsväg. Lite tonårsknull i bilen kan väl aldrig skada? ;)
Nåväl, det blev lite bökigt och stökigt, men snart så hade vi fått av oss tillräckligt med kläder och lyckats fälla tillräckligt med säten i bilen för att få till det.
Det visade sig att det gick alldeles utmärkt att böka in den i hennes söta lilla stjärt...

forts följer kanske...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jo, nittifemman då...

PLING!

Det dyker upp en bild på världens vackraste fitta i chatten när jag är på jobbet.

Fragolina
..om du ser till att stänga av ljudet på datorn/telefonen/se till att ha dörren stängd.. så kan jag ladda upp ett litet klipp där man faktiskt hör hur det kluckar... det blev lite vått...
Fragolina
Bildbevis....
Jag kan tydligen få det lite blött själv nu.... snabbt
Men det stänker el sprutar inte
Bara forsar rakt ut från fittan

Litekinkykille
:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p

Fragolina
vill du se? (å kanske, om du kan - höra?)
Litekinkykille
mmm
blir kåt nu
Fragolina
bra
:p
Det e på g

FILM DYKER UPP Härlig filmsnutt där en stav körs ut och in i fittan i högt tempo. Det skvätter och stänker :D
Fragolina
sådär
Litekinkykille
ojojojojojoj vad du ska bli knullad sen
sitta där och göra mig KÅT!

Fragolina
det funkade alltså?
hörde du hur det kluckade

Litekinkykille
mm, det hördes tydligt
PORRFIA! :):p:LOL::D

Fragolina
det tar sig!

Litekinkykille
va BLÖTT!!!
har du kommit?

Fragolina
Nix! Sparar till dig!

Litekinkykille
jag vill ha det där blöta i munnen

Fragolina
Men jag e kåt som fan


Filmerna och bilderna som Fragolina skickade behåller jag för mig själv. (några hemlisar vill vi ha ;))
Vem kan prestera någon typ av seriöst arbete efter det där? Jag packade ihop och drog hem. Väl hemma fick jag in henne i bilen och vi drog iväg för att handla. På vägen hem så blev det en liten extratur ut på en liten skogsväg. Lite tonårsknull i bilen kan väl aldrig skada? ;)
Nåväl, det blev lite bökigt och stökigt, men snart så hade vi fått av oss tillräckligt med kläder och lyckats fälla tillräckligt med säten i bilen för att få till det.
Det visade sig att det gick alldeles utmärkt att böka in den i hennes söta lilla stjärt...

forts följer kanske...
Var ligger detta?
 

Fragolina

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Tatadada! Nu är det 100, sedan någon dryg timme tillbaka :)

För att fira detta och för att fira dagen och allt möjligt annat, så drar vi iväg på en liten trevlighet. Ett dygn av en massa trevligheter i form av god mat och dryck - och en jäkla massa knullande så klart! Desssutom hoppas vi på vackra miljöer, så kameror ska med :p:):love:
 

Fragolina

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Nu fick vi räkna här.... det är "bara" 103 nu, kom vi fram till. Bara för att det låter som en liten ökning. Men faktum är att igår höll vi på med en utdragen variant som sträckte sig över några timmar med en massa andra trevligheter instoppade.

När vi kom fram till hit där vi är, fann vi att rummet - som ligger på hörnet på bottenvåningen - är ovanligt stort. Väggarna är mörkröda med stora guldblommor och fönstren har mörkröda golvlånga sammetsdraperier. I taket fann vi det intressantaste: en strategiskt väl placerad krok! Så... fram med den långa kedjan:D

Sedan var det bara att byta om, rigga stativ och kamera och knäppa fast mig i kedjan. Varvade fotande med sex. Måste ju passa på när man har chansen till annan interiör, inte sant? Att förbipasserande el matsalsgäster mitt emot kunde se rakt in gav vi blanka fasen i! :love::D:p
 
K

knakille

Gäst
Nu fick vi räkna här.... det är "bara" 103 nu, kom vi fram till. Bara för att det låter som en liten ökning. Men faktum är att igår höll vi på med en utdragen variant som sträckte sig över några timmar med en massa andra trevligheter instoppade.

När vi kom fram till hit där vi är, fann vi att rummet - som ligger på hörnet på bottenvåningen - är ovanligt stort. Väggarna är mörkröda med stora guldblommor och fönstren har mörkröda golvlånga sammetsdraperier. I taket fann vi det intressantaste: en strategiskt väl placerad krok! Så... fram med den långa kedjan:D

Sedan var det bara att byta om, rigga stativ och kamera och knäppa fast mig i kedjan. Varvade fotande med sex. Måste ju passa på när man har chansen till annan interiör, inte sant? Att förbipasserande el matsalsgäster mitt emot kunde se rakt in gav vi blanka fasen i! :love::D:p
spännande visa gärna någon utvald fin bild! Bra jobbat!
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
109
Riktigt mysknull.
Vi låg och pratade i sängen och bara tog på varandra lite sådär. Jag älskar att känna på Fragolina när hon är naken. Efter ett tag så vände hon sig om så vi låg och skedade. Det är mysigt, jag kommer åt att smeka henne över magen och gosa med hennes sköna tuttar. Skönast av allt är att hon börjar gnida sin söta lilla rumpa mot mig. Det blir ju både lite blött och lite kladdigt efter ett tag och än skönare att glida runt mot hennes stjärt.
Jag vände henne på mage och slickade henne mellan skinkorna så hon blev ordentligt blöt.
"Tonårssex" sa jag flinande och lät kuken börja glida mellan hennes salivvåta stjärthalvor.
Det verkar som om hon inte var helt opåverkad av det hela hon heller för jag kände snart den underbara doften av kåt fitta börja sprida sig. Att känna doften från hennes kåtvåta fitta är något som jag garanterat går igång på.
Kuken började av någon anledning att glida nedåt och halka runt öppningen av det blöta sköna hålet. Hon leker tillbaka och ollonet gör små entreer i fittan. Jag kan inte hålla mig utan stöter in kuken hela vägen. Fragolina stönar till och jag också. Skönt!!!
Jag vänder runt henne så jag kan komma in i en missionär. Underskattat! Jag tycker om att kunna se min älskling i ögonen när vi knullar. Jag tycker om att se hennes ansiktsuttryck när hon är kåt.
Hon ber mig att resa lite på mig så hon kan ändra ställning. Hon lägger sig på sidan och drar upp ena benet så att jag kan knulla henne från sidan, sittandes på hennes ena ben. Det bästa ur två; bakifrån och framifrån.
Efter ett tag så ber jag henne igen att lägga sig på mage. Hon putar med stjärten och får in händerna under sig så hon kan smeka fittan samtidigt som jag knullar henne bakifrån. Hon ber mig att jag ska sätta mig lite högre upp på henne. Jag reser mig en smula och flyttar upp så långt jag kan, vilket i praktiken innebär att jag delvis sitter på hennes stjärt. Det är skönt. Kuken pressas uppåt i fittan och det känns nästan som om jag är inne i baken på henne.
Det berättar jag också. Då vaknar hon till och säger att jag kanske ska göra det istället.
"Vadå?" frågar jag. "Vill du bli knullad i stjärten?"
"Ja, kanske det" svarar hon.
Jag kan ju absolut inte motstå när hon ber om att bli tagen i baken så jag sträcker mig efter glidmedel och smörjer hennes sköna lilla hål.
Jag har ju blivit rejält kåt vid det här laget vilket brukar märkas på mitt språk:
"Ska jag köra in kuken i stjärten på dig nu? Är det det du vill? Bli knullad i baken?"
"Ja, kom" svarar hon.
Jag riktar in ollonet mot hennes kladdiga lilla rosett och pressar mjukt in kuken hela vägen.
"Går det bra?"
"Mmm"
"Känns det skönt i stjärten?"
"Mmm"
"Jag älskar att knulla dig i din kåta lilla stjärt"
"Är du kåt i stjärten älskling?"
"Mmm"
Som så ofta så går det sedan ganska fort. Jag reser mig upp på armarna och börjar knulla henne ordentligt i det sköna hålet. Ganska snart så märker jag att hon är på väg att komma
"Kommer du nu älskling?" "Kommer du när jag knullar din stjärt?"
Hon spänner kroppen och det kommer sköna läten ur hennes mun.
Orgasmen ebbar ut och jag känner hur hon slappnar av.
Jag frågar om jag får fortsätta att knulla hennes sköna stjärt. Hon svarar ja och jag ber henne ställa sig på alla fyra.
Hon ställer sig på alla fyra och svankar så jag har den uppknullade stjärten precis framför mig. Hålet är så mjukt nu att jag utan problem och utan händer kan låta kuken glida in igen.
Jag tar tag om hennes höfter och börjar knulla henne ordentligt i baken till jag sprutar i henne.
Vi lägger oss bredvid varandra i sängen. Jag kramar henne och går och hämtar något att dricka.
Stannar dock i dörren och tittar på henne.

Älskling! Du är så vacker!

Jag älskar dig!
 
Last edited by a moderator:
Toppen