300 knull till midsommar

Fragolina

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
[QUOTE="litekinkykille, ............
Stannar dock i dörren och tittar på henne...................[/QUOTE]

Jag är så glad att du gör det igen! Jag har saknat det massor - men nu är det tillbaka. :love: Det säger mer än tusen ord och gör så'n oerhörd skillnad. På riktigt!
 
Last edited by a moderator:

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
110
Det blev nästan en repris på gårdagen.
En liten kul twist på slutet bara.
Fragolina sa att hon ville att jag skulle spruta på hennes rumpa när jag kom. Brukar göra det ibland, det är lite mysigt och porrigt.
Idag bad hon dessutom mig att smörja in hennes stjärt med satsen. Det är ännu porrigare och förutom det blir rumpan len och mjuk av det. :D
Bästa av allt; nu drar hon iväg till jobbet med min sats insmord på hennes vackra skinkor. Det är också något som säger mer än kanske inte tusen, men väldigt många ord. Väldigt många snuskpratord :p
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
113 o 114
Vaknade tidigt i morse och försökte trigga igång Fragolina. Nu vet ju jag att det inte är det allra lättaste, men det är ju mysigt att känna lite på henne. Jag älskar att vakna och hitta henne naken och varm bredvid.
Tänkte att jag ändå skulle börja i någon ände, så jag pratade lite snusk med henne i hennes kvartsvakna tillstånd. Bland annat så berättade jag att jag tänkte knulla henne tre gånger under dagen.
DET kom hon minsann ihåg ;). När vi höll på att fixa fram frukost lite senare så gick vi och tog lite på varandra och jag passade ju då på att säga att vi skulle knulla sen.
"Japp" sa hon snabbt. "Tre gånger var det utlovat idag"
Jahaja, DET gick fram i alla fall. :p

Senare när både frukost och vasaloppet var avgjort frågade jag om det inte var dags.
"Jo" sa hon och så tog vi oss raskt in i sovrummet.

Låg och kände på varandra ett tag tills jag plötsligt helt fräckt frågar om vi inte ska knulla med en gång. La henne på rygg och bad henne ta tag i kuken och trycka in den i fittan.
Gillar ju att kunna se min älskling i ögonen när vi knullar. Dessutom blir hon så söt när hon är kåt :love:
Efter ett tag bad jag henne lägga sig på mage. Hon är så himla läcker när hon ligger på mage och putar med rumpan. Fittan var alldeles sjöblöt och öppen så det var bara att glida in. Haha, desvärre så lyckades jag halka ur den plaskvåta fittan ett par gånger också. Jag kan bli så otroligt kåt av att känna hur det rinner ur fittan på henne så jag var tvungen att hejda mig lite...
Jag drog mig ur och började nafsa henne i baken lite och lät tungan vispa runt lite i hennes bakre hål, något som jag vet att hon uppskattar.
Snart in igen i den varma, blöta, sköna fittan och började knulla henne igen. Hon låg med fingrarna på klittan så snart så kom det välbekanta läten ur henne och hon sa att hon var på väg att komma. Det är så skönt att höra och känna hur hon kommer när hon ligger där under mig.
Tre sekunder senare fyllde jag på med lite kladdig sperma i henne...

Efteråt låg vi och kramades lite och pratade en stund. Söndagsmys helt enkelt.
Plötsligt får jag ett infall och känner henne mellan benen och blir varse att hon är rejält blöt och kladdig i fittan (konstigt vore väl annars) men jag blir i alla fall rätt kåt av känslan och ställer mig framför henne.
"Fan" säger jag "skulle vilja komma in i dig bara sådär, men jag tror inte jag pallar än"
"Kom du" säger hon. "Lägg den här och gnid lite ska du se"
Och visst hade hon rätt. Snart var det bara att glida in i den rejält kladdiga fittan igen.

Säger efter en stund lite på lek att jag vill knulla henne i stjärten.
"Det kanske är tillräckligt kladdigt där nu"
"Känn efter" ber jag henne
"Jodå, nog är det halt så det räcker säger hon"
Jag får in en kudde under stjärten på henne och nosar lite i hennes kladdiga rumpa och glider försiktigt in.
Underbart att få knulla hennes söta stjärt samtidigt som jag ser henne i ögonen.

Jag säger åt henne att jag inte kommer att kunna hålla mig länge...
"Kom du" säger hon och strax så sprutar jag henne i rumpan.

Precis när orgasmen lagt sig så hugger det till i axeln. Fan säger jag och kan inte låta bli att garva trots att det gör rätt ont.
#tufftmedmedelåldersknullibland o_O
I vissa avseenden var det nog lättare att knulla när man var yngre. ;)
 

Fragolina

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
118 tidigt i morse. Deklarerade efter det att jag en stund senare ville ha en omgång till, i baken - men vi tuppade av båda två.

Så... för en stund sedan gick jag in här på Onna, kikade in på Kinky porr och fann tråden "riktigt vig i stjärten". Jo, den är så beyond vad jag skulle få ut ngt av... men klickade mig vidare och fann en del liknande klipp - och gick faktiskt igång. Vad gör man åt det, när kinkykillen är på jobbet? Delar the moment med honom så klart! Så... kollade godisförrådet och fann den vibrerande pluggen som jag körde in. Som komplement hittade jag den långa g-vibratorn. Riggade mobilen, klickade igång filmfunktionen och körde igång. Tog bara en dryg minut.... Jag har så oerhört svårt att hålla igen när jag kör själv och kommer oftast irriterande fort. Varför talas det aldrig om kvinnlig för tidig utlösning? Kan vara minst lika irriterande... man vill ju "hänga på toppen" så länge som möjligt, så att säga....

I vilket fall fick jag ju vänta en stund på att kinkykillen skulle gå online. Han verkade i alla fall uppskatta den lilla treaten ;)
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Oj vad någon ska få kuk i stjärten om en stund. Måste bara få undan det mest akuta på jobbet, men sen jä....

Blev ju kåt som få av klippet hon skickade.
 

Fragolina

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Nu jäklar, är det 133 - å vilken variant se'n! Det var faktiskt så att det var en form av premiär över det hela...:p;):love:
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Pray tell us the juicy details...
Ok!

Gränser är till för att tänjas och testas och idag har vi nog buffat på en. Det är egentligen ingen gräns, vi båda har ett tag pratat om det och försökt få till det rent praktiskt.
Under en period har vi letat efter andra par som vill ha det lite mysigt tillsammans. Vi har inte letat partnerbyte, men några att knulla tillsammans med, se och synas, exhibitionism och voyeurism, otroligt upphetsande i fantasin hur är det irl?
Efter en del sökande på BodyContact där vi fått kontakt med hela skalan av människor från vanliga trevliga människor till rena idioter så kom vi idag så långt att vi faktiskt stämde träff med ett par på en restaurang.

Vi var först på plats och tog in varsin öl och väntade; skulle de dyka upp eller ej? Var de på riktigt eller var det en tonåring som jävlades?
Nope, de dök upp, de såg ut som på de bilder de hade skickat och de kom fram till oss och hälsade.
De slog sig ned, tog in varsin öl de också och med en gång så flöt konversationen igång. De berättade om äventyret de hade varit på kvällen innan och ganska snart så blev samtalet både ganska öppet och ohämmat.

Vi visste redan innan att de skulle iväg på äventyr även denna kväll och meningen med den här träffen var att vi skulle "kolla av kemin".
Maten tog slut och ölen likaså. De frågade vad vi hade för planer resten av kvällen. De hade vi inte. De nämnde att de kanske skulle vila lite... eller "värma upp" lite :love:
Helt utan förvarning så hoppar frasen "Vill ni ha sällskap?" ur min mun. Vete fan var den kom ifrån.
Det blev lite tyst faktiskt... nåväl, de tittade på varandra... frågade "ok?"
Hon vände sig till Fragolina och frågade "ok med dig?"
"Ja" sa Fragolina så vi tog in notan och lämnade restaurangen.

Väl framme på deras hotell så fortsatte det med lite småprat. Satt och funderade vad som skulle hända nu. Hur startar man liksom.
Tjejen i det andra paret löste upp situationen genom att helt enkelt gå fram till killen, öpnna hans byxor och ta hans kuk i munnen.
Najs. Jag och Fragolina ställde oss och tittade på och iaf jag tyckte att det var tätt trevligt att se på. Vi stod och började ta på varandra och började plocka av varandra kläderna.
Det andra paret kom igång ordentligt och snart låg hon naken i sängen med killens ansikte mellan benen. Hon såg ut att uppskatta behandligen.
Fragolina berättade för mig att jag visste var jag skulle ta vägen någonstans så jag ställde mig på knä bakom henne och började slicka henne i fittan och i stjärten.
Höll ett öga på det andra paret och de låg snart och knullade. Fan vad skönt det såg ut.
Jag slängde Fragolina i sängen och slickade henne i fittan. Det var otroligt upphetsande att göra det med ett annat par på armlängds avstånd.
Fragolina bad mig att fingra henne så hon sprutade, men jag vågade inte vara delaktig i att blöta ner sängen för dem:oops: så jag bad henne ställa sig upp istället. Det visade sig vara klokt för hon sprutade rätt ordentligt, det rann nedför hennes ben och bildade en pöl på golvet.
"Ojdå" kom det från det andra paret. "Fler som kan"

"Nu får du slicka rent"sa Fragolina och ställde sig på alla fyra i sängen. Jag dök in mellan hennes ben och började lapa i mig avsafterna. Strax så vände jag henne på rygg och fortsatte.
Killen bredvid stod nu och knullade sin dam bakifrån. Av lätet från hennes mun att döma så gjorde han det ordentligt.
Fragolina sa att hon också ville bli påsatt bakifrån. Sagt och gjort. Den andra killen satte sig i fåtöljen och lät sig sugas av igen av sin dam.
Nu har jag ingen ordentlig ordning på scenen längre, men Fragolina fick i alla fall i stjärten, tjejen bredvid kom. Fragolina kom hon också.
Fragolina skickade ut mig i badrummet för lite snabbvask, sen tog hon mig i munnen när jag kom tillbaka.
Den andra tjejen red sin man alldeles bredvid.
Jag tror det gick där bredvid för medan Fragolina sen red mig tills jag kom så låg det andra paret och höll om varandra och tittade på när jag sprutade i Fragolinas fitta.

Sen låg vi och skedade varsin dam medan vi låg och småpratade med varandra, nakna i sängen, alla fyra.

Fan va najsigt rent ut sagt. Det här måste vi göra om.

Det andra paret; om ni skulle råka hitta hit och läsa det här. Tack ska ni ha för en fantastiskt eftermiddag! Hoppas verkligen att vi hörs av igen!
 
Toppen