300 knull till midsommar

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Du glömde berätta att du luktade fittsås i hela ansiktet resten av kvällen ;-D
Alltså. Min sambo är - oavsett vad hon säger - SKITPORRIG!
Jag var ju tvungen att googla det där uttrycket "du luktade fittsås i hela ansiktet".
Gissa hur många träffar jag fick? 1. EN! (det ovan såklart) Hon är med andra ord sååå porrig att hennes uttryck är helt orginella! Och nu berättar hon själv att hon fick noll träff på slangopedia.

Tusan vad jag älskar dig Fragolina! Tror bestämt att du ska få nr 81 i nr två strax
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag stod i köket och höll på med något nästan lika nice som sex; moules frites. Fragolina stod bredvid och pressade vitlök och rörde ner i majonäs. Kan ju inte låta bli att ta på henne och/eller krama henne när hon är i närheten. Det ena gav det andra :sneaky:och plötsligt så råkade jag ha två fingrar i hennes fitta. Hon stönade så där skönt som bara hon kan. Jag drar ur mina vid det här laget blöta fingrar ser henne i ögonen och slickar sakta och njutningsfullt av dem. Ett i taget.
Tydligen så tyckte hon hela situationen var rätt trevlig, för strax så körde hon ner handen i mina brallor och börjar sakta runka kuken som självklart blir glad och hård.
När hon väl har kommit så långt så lockar hon ut mig i badrummet, drar ned byxor och trosor och säger att jag ska knulla henne.
Fanns folk en trappa ner...

Om jag antog erbjudandet?

SJÄLVKLART!

Blev dock bara ett litet smakprov, eller för all del förrätt av det där. Ingen av oss kom, men det var både skönt och upphetsande att stå så där och knulla med folk i huset.
Senare på kvällen så skulle jag bara sträcka ut mig på sängen ett par minuter. Gick ju sådär, dvs jag slocknade rejält. Vaknar senare av något som jag snabbt blir klarvaken av. Fragolina ligger naken med särade ben och onanerar! Hon ser ut att ha det riktigt skönt. Dessutom har hon det där vackra uttrycket i ansiktet hon får när hon är riktigt kåt.

"Är det skönt?" frågar jag. "Mmm" svarar hon.
"Vill du knulla?" fortsätter jag. "Mmmm" får jag till svar
"Vart då?" frågar jag och låter ett finger glida in i den svullna, varma, plaskvåta, underbara fittan.
"Var som helst" säger hon med skön röst. "Fler fingrar"
Jag låter tre fingrar glida in i henne och kör dem ut och in.
"Gör så där lite rufft ett tag så kan du ta mig i baken sen" säger hon och bearbetar samtidigt klittan med bägge sina händer.
Jag börjar stöta in mina fingrar rätt hårt i henne och trycker till på hennes g-punkt ibland.
"Klä av dig nu" säger hon. (jag hade ju somnat fullt påklädd i sängen)

Jag reser på mig och börjar slita av mig kläderna. Fragolina sträcker sig efter g-punktsstaven som ligger i sängen och trycker brutalt in den i fittan. Jag sätter mig naken framför henne och njuter av skådespelet. Stavens vibrator är igång och hon kör den fort fort i fittan så det plaskar högt och ljudligt.
Jag tar tag i staven och hjälper till och frågar om hon tänker komma så där.
"Nej, jag vill knulla" säger hon. "Smörj upp rumpan nu, men inte för mycket"
Jag tar lite glid på fingrarna och masserar mjukt hennes sköna bakre hål.
Fragolina vänder sig om, slänger en kudde under sig och lägger sig på magen och putar med sin vackra rumpa så där sött.

Jag låter kuken nosa i hennes anus och pressar på. Jag glider in lätt och mjukt. Gud så härligt kåt min älskling är!
Jag låter kuken glida in till roten och frågar om det är ok.
"Knulla ordentligt nu!!" är allt hon säger

Jag tar henne på orden och börjar stöta in i henne som om jag vore i fittan på henne. Det glider skönt och lätt i hennes trånga sköna hål.
Jag berättar för henne vilken skön knullrumpa hon har. Min fina underbara Fragolina.
Det tar bara någon minut innan jag känner hur hon börjar spänna kroppen.
"Tänker du komma redan" frågar jag med ett leende.
Det enda svar jag får är ett skönt stön.
Jag känner hur hon stelnar till och det kommer underbara läten ur hennes vackra mun rakt ner i kudden.
Orgasmen böljar igenom och hon slappnar till slut av under mig.
Jag frågar om hon är ok och om hon är bekväm med att jag fortsätter att stjärtknulla henne trots att hon har kommit.
"Javisst", säger hon. "Men jag vill resa på mig"

Hon ställer sig på knä mot sänggaveln och putar med stjärten
Jag ställer mig bakom henne och styr sakta in kuken i hennes sköna bakre hål igen. Jag tycker ju om att mysknulla ibland och det här är en trevlig position. Jag står med näsan i hennes nacke och kan smeka hennes mage och bröst. Det är otroligt skönt.
Jag frågar efter en stund om hon vill rida mig.
"Vi kan försöka" säger hon. Jag vet att hon tycker att det är lite krångligt att få in kuken i stjärten när hon sitter ovanpå. Jag lägger mig ner och hon får efter lite bök åter in kuken i rumpan och börja rida mig.
Jag tycker att det här är riktigt trevligt. Jag älskar att kunna se henne i ögonen samtidigt som hon har kuken uppkörd i stjärten.

Jag vet ju dock att det här inte är någon favorit så jag frågar om hon vill skeda lite en stund.
Att ligga sked är mysigt och skönt. Att knulla stjärt är porrigt och skönt. Kombinationen har fantastiska poänger. Porrmys!

Efter ett tag lägger jag henne på sidan och drar upp ena benet så att fittan och stjärten blottas. Jag sätter mig på hennes ena lår och fortsätter att knulla henne i stjärten. Det här är en riktigt trevlig ställning det också, typ det bästa ur missionären och bakifrån kombinerat. :) Jag känner hur det börja bli nära och jag frågar henne om hon vill ha min sperma i stjärten. Det vill hon nästan alltid, så även nu, och jag tycker att det är en skön känsla att få komma i rumpan.

Jag ber henne ställa sig på alla fyra. Att knulla Fragolina bakifrån är bland det skönaste jag vet. Brukar inte kunna hålla mig så länge tyvärr. Jag vet att hon gillar att bli tagen så också. Gärna hårt.
Hon ställer sig framför mig och svankar och visar upp den där fantastiska stjärten. Hålet är uppknullat och öppet. Jag tar tag i hennes höfter och styr utan problem och utan assistans in kuken i det uppknullade sköna hålet.
Jag glider hela vägen in och börjar knulla henne lite hårdare. Jag känner hur det börjar byggas upp en utlösning och snart känner jag hur jag kommer långt upp i hennes rumpa. Det känns hur hela kroppen liksom laddar ur totalt. Nu kommer det visst konstiga läten från mig också.
Jag ramlar åt sidan, lägger mig bredvid henne och tittar på henne. Hon är så vacker så jag blir alldeles varm i kroppen.

Å så där gick det till när 82 blev 83 :p
 

Fragolina

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Jag fick ju lite inspiration när jag skrev inlägget innan, så det blev 84.
Faktum är att det hann bli 85 också, vilket blev väldigt speciellt. Hon har aldrig sprutat så häftigt någongång. Långt upp på min mage :p:p:p:p:p

Alltså... det där var helt sjukt (bra). Lika overkligt när jag fick se resultatet, som om det traskat in en talande katt genom dörren. Nu är det ju så här, att jag såg det inte hända... e det alldeles säkert att det inte fanns ett stort glas tempererad vätska undangömd någonstans som hälldes ut lite diskret?;)
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Alltså... det där var helt sjukt (bra). Lika overkligt när jag fick se resultatet, som om det traskat in en talande katt genom dörren. Nu är det ju så här, att jag såg det inte hända... e det alldeles säkert att det inte fanns ett stort glas tempererad vätska undangömd någonstans som hälldes ut lite diskret?;)
Absolut inte! Jag satt där helt hänförd och såg på strålarna som sköt ut ur fittan och landade högt upp på min mage. Har bara sett motsvarande på film innan. :);):D:LOL::p:p:p(y)
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Råkade igen somna till...
Den här gången försökte Fragolina väcka mig, men jag var nog rätt hopplöst borta.Tog ett tag innan jag vaknade till och fann henne naken bredvid i sängen.
Jag började försiktigt smeka henne över magen, något som jag tycker är väldigt sensuellt. Efter en stund vänder hon sig mot mig trots mina protester.
"Du får ju så mycket annat att komma åt istället"
Jag låter min fingrar gå på upptäcksfärd över andra trevliga delar av min vackra istället. Midjan, ryggen, rumpan...
Jag masserade hennes axlar och drog naglarna längs hennes armar.
Jag kröp över henne så jag fick den söta lilla stjärten framför ansiktet. Jag tycker ibland om att retas med hennes rumpa lite; nafsa och slicka på skinkorna, andas på det lilla hålet... Slickade baksidan på hennes lår och ned mot fötterna.

Jag vill inte påstå att jag är fotfetischist, men det kan vara otroligt upphetsande att pussa fötter... (något jag inte ens visste om för ett tag sedan :rolleyes:) dessutom går jag igång som fan när jag suger på hennes tår en efter en och ser hur hon börjar röra på höfterna. Suger gärna in stortån sakta in i munnen när jag hör henne stöna mjukt av behandlingen.

Efter ett tag låter jag tungan glida upp mot stjärten igen. Hon protesterar lite och vill gå och tvätta sig. Som tur är har vi våtservetter vid sängen så jag tar fram en. Hon ställer sig på alla fyra och svankar och jag tvättar henne mjukt i stjärten, vilket faktiskt är väldigt sensuellt. Ren och fin i rumpan låter hon mig smaka på henne. Jag nafsar och slickar och låter tungan glida över det lilla hålet. Jag tar tag i hennes skinkor och särar på dem så hålet öppnar sig och trycker snabbt in tungspetsen i öppningen.
Samtidigt som jag slickar henne i stjärten så låter jag kuken glida mellan hennes fotsulor. Jag vet inte riktigt varför, men det känns så porrigt skönt. Fragolina har berättat för mig att det är något hon går igång på.
Jag får återigen tag i g-punktsstaven och låter den glida in i den blöta fittan. Jag sätter den på högsta hastighet och börjar föra den ut och in. I högt tempo. Det plaskar så där skönt i fittan.
Snart så lägger hon sig på mage med fingrarna på klittan. Jag fortsätter att knulla henne snabbt med staven och det börjar bli rejält blött i sängen. Hon kommer en gång... hon kommer en gång till... hon säger att hon inte pallar mer och slänger sig på sidan. Och verkar tuppa av en smula. Sängen är dyblöt.

Så småningom kvicknar hon till och börjar slicka min bröstvårta.
"Nu tänker jag ge mig på dig" säger hon
"Hur då?" frågar jag
"Hur vill du?" kommer motfrågan.

Svaret på den frågan är inte 42, men väl 86! :p
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
91
Måndagsmorgonmys.
Jag älskar att ha morgonsex, Fragolina är inte riktigt lika begeistrad som jag även om hon aldrig säger nej.
Idag var en sådan där bra dag med sovmorgon vilket gör att det går att vakna till och hinna med lite morgonmys.
Det är så skönt att ligga och känna ordentligt på henne, mjuk och varm.
Idag märkte jag till min stora belåtenhet något som jag inte har noterat förut.
Jag körde lite pang på efter ett tag och började smeka henne i stjärten. Den kändes mjuk och skön så jag tog lite saliv och började pressa på med långfingret. Det gled så mjukt och lätt in i rumpan på henne så jag började mjukt fingerknulla henne i det lilla sköna hålet.
Vad som var så häftig var att jag märkte att hon blev riktig kåt av min behandling.
Fragolina har ett speciellt vackert ansiktsuttryck när hon börjar komma igång.
Jag blir alltid kåt av att leka med hennes rumpa och extra kåt när jag ser hur hon reagerar.

Fragolina tar snart ett stadigt tag om min kuk och börjar sakta att runka mig. Det är riktigt, riktigt skönt. Jag njuter verkligen av det.
Jag märkte hur hon började dra ollonet mot fittan och antog att hon ville gnida mig mot klittan, något hon gör ibland.
Så jag lade henne på rygg och bad henne fortsätta leka. Snabbt tar hon tag i kuken och styr vant in den i fittan. Skönt!
Jag tycker om att se henne i ögonen när vi knullar och passar ofta på att prata snusk med henne. Idag så hade det önskad effekt för jag känner hur hon blir blötare och blötare i fittan.

Jag slänger runt henne på mage och hon får in en kudde under höften. Jag älskar den utsikten. Fittan och stjärten för full insyn.
Jag lägger mig på henne och styr in i den plaskvåta fittan och börjar sakta knulla. Försöker ändra ställning lite och glider då ur.
Backar lite och ger mig på hennes rumpa med tungan istället. Det är så skönt att slicka hennes söta stjärt, något som gör mig rejält kåt dessutom.
Jag tar tag i hennes skinkor och drar isär dem så hålet blottas totalt. Jag sträcker ut tungan så långt jag kan och låter den glida in så djupt i stjärten som det bara går. Hon gillar att bli tungknullad där bak och drt kommer nöjda små ljud ur hennes mun.
Snart är jag över henne igen och knullar henne där hon ligger på magen. Hon hjälper till med fingrarna och kommer snart med sköna stön ner i madrassen.......

Åker till jobbet nöjd och glad!
 

Fragolina

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
....Snart är jag över henne igen och knullar henne där hon ligger på magen. Hon hjälper till med fingrarna och kommer snart med sköna stön ner i madrassen.......

Åker till jobbet nöjd och glad![/QUOTE]

Alltså... det var faktisk baken du gav dig på under slutknullet. Inte konstigt att det gick snabbt... du vet ju att jag inte kan hålla igen då!
 

Fragolina

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Alltså allvarligt?! Hinner ni med NÅGOT annat än att knulla?! Jag menar, 6 gånger bara lördag o söndag?! :p

Jaaa då. Vi lagar mat (från grunden, goood, näringsrik och varierad). Åker ut och kollar omgivningar. Slappar och kollar film. Jobbar, som alla andra. Har t om väldigt mkt restid till och från jobbet. Dessutom kvällskurser och förtroendeuppdrag på fritiden. Vad gör andra med sin tid som de viker tid åt? "Egentid" och tid för träning. Det här är vår egentid OCH vår träning. Vi tränar flera ggr i veckan och helst ett par pass per dygn. :p;):love:
 
Last edited by a moderator:

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jaaa då. Vi lagar mat (från grunden, goood, näringsrik och varierad. Åker ut och kollar omgivningar. Slappar och kollar film. Jobbar, som alla andra. Har t om väldigt mkt restid till och från jobbet. Dessutom kvällskurser och förtroendeuppdrag på fritiden. Vad gör andra med sin tid som de viker tid åt? "Egentid" och tid för träning. Det här är vår egentid OCH vår träning. Vi tränar flera ggr i veckan och helst ett par pass per dygn. :p;):love:
Om det är något annat som har "offrats" istället så vill jag påstå att det är slötittande på tv:n.
Och om det går att välja mellan att spela och knulla är inte valet svårt.
Jag vill nog påstå att "Candycrash" är en av de stora erotikdödarna just nu:mad::mad:.
 
Toppen