35 år och oskuld

LkpgKillen82

Medlem
Kön
Man
Min fråga om var du ligger på skalan utseendemässigt var lite provocerande kanske. Själv ser jag varje dag snygga tjejer jag gärna skulle väcka intresse hos. Men jag spelar inte riktigt i den divisionen och får sikta lite lägre för att nå framgång. Kanske siktar du för högt?

Mvh /M
Jag vill ha en tjej som ser bra ut. Jag menar ju inte att hon ska vara fotomodell, men man måste ju kunna tända fysiskt på henne.
[/quote]

Nog för att det fysiska är det första man ser hos en tjej men såtillvida du inte är ute efter one-night stands eller ett s k 'kk-förhållande' så blir det fysiska snart relativt oviktigt i jämförelse med hur hon är som person.

Min personliga erferenhet som förvisso är 'begränsad' är att det inte är de snyggaste tjejerna som är mest intressanta/givande att umgås med då deras utseénde gjort att de inte behöver anstränga sig så att säga, det finns givetvis undantag men i allmänhet är det så jag uppfattar det.

Jag har givetvis också utséendemässigiga preferenser men samtidigt så är det i allra högsta grad 'flytande' då personligheten hos en tjej är betydligt viktigare än hur hon ser ut.
 
Toppen