Akutbesök lassarettet

slickamusmmm

Ny medlem
Kön
Man
Inlägget nedan om sjukhuset är inte så långsökt som det låter.
Vid 22 bast var jag med i en allvarlig olycka där jag skadade ryggen.
Pang bom in på akuten och därefter lassarettet... ont som faaan och fy fan vad tråkigt!
Kunde inte sätta mig upp och varje dag kom sköterskor i olika åldrar och drog mig i snorren... för att sätta kateter.
Jävla pinsamt för det är ju lätt att börja flagga när kvinnor oavsett ålder börjar jonglera med glädjespaken.
Och det är fan omöjligt att sätta en kateter i en styv kuk, då dör man ju av smärtan!
Och just pga smärtan och att det aldrig fanns läge så kunde jag inte oa på två veckor drygt,
men då hände någonting som jag ska dra nu.
Det var andra dagen när jag lyckats gå lite, litegrann med hjälp av kryckorna. Sköterskorna hade jag skojat lite med, kunde inte låta bli eftersom jag var så jääävla kåt trots smärtorna jag bar på.
Där låg jag och klockan var sent, kvällsronden hade passerat och jag hade bett om något att dricka.
En äldre sköterska i vit rock dyker upp, hon måste ha varit runt 45-50 år gammal, brunbränd med några rynkor, uppsatt hår och glasögon.
Hon ger mig drickat (kommer inte ihåg vad men det skiter ni väl alla i ändå I presume?) och frågar om hon ska hjälpa mig på toaletten.
Jag tänker att kärringen inte har vett i skallen, förstår hon inte hur jävla ont jag har, men pissa behöver jag iofs.
Så jag säger åt henne
- Jo jag behöver på muggen, men det är rätt långt just nu när jag har så ont och därinne blir det knivigt för jag kan ju inte sitta ned, bara stå så jävla ont som jag har.
Hon kontrar moderligt att hon inte är ny i jobbet och nog orkar hjälpa mig dit.
Så efter lite sjå lyckas jag ställa mig upp och med djävulens eld i ryggen och ned i benen hjälper hon mig in på handikapptoaletten. Men inte fan kan jag släppa kryckorna än mindre dra ner byxorna sjukhuset försett mig med. Hon ser mitt dilemma och frågar om
-Behöver du hjälp?
Blyg är jag så jag vet inte vad jag ska säga.
- Jag kan hjälpa dig fram med den, ska jag det?
Jag känner att det rycker lite i den eftersom jag inte kunnat röra vid mig själv på så länge, orolig för att den ska resa sig försöker jag tänka på något annat som är smärtan från ryggen, det hjälper.
- Ja det är lite pinsamt, men kan du hjälpa mig.
Tycker mig se en antydan till röda kinder på tanten bara ett ögonblick men hon ler åt mig och
- Det är som det är.
Hon lutar sig över armstöden på handikapptoaletten och över mina högra arm/krycka och hjälper mig ner med byxorna
-Vill du att jag ska hålla?
-Ja det måste du, jag trillar om jag inte håller i de här jävla kryckorna.
hon plockar fram den ur mina fula handgranatskalsonger och tar ett grepp om den.
-Du.. säger jag rodnande... du måste dra bak förhuden lite så det inte skvittrar överallt.
-Oj säger hon, det här har jag hjälpt andra med men de har varit för blyga för att berätta att det funkar så.
Jag ler ner åt henne eftersom hon står framåtböjd och jag känner hur hon fumlar med förhuden och så tittar hon åt sidan. Men ögonblickligen reser sig min penis och bultar som ett stångjärn i hennes hand så att hon tappar den och säger oh på ett förvånat sätt.
- Förlåt säger jag, det... bara hände.
- Det gör inget säger hon, jag håller och så bryter hon den nedåt.
och det är riktigt armbrytning.
Jag tittar åt sidan också för att inte se hennes grepp om min styva bultande kuk eller mot hennes ögon - så där står vi och tittar åt sidan bägge två. Jag ser på dörren och golvet och kan inte låta bli att titta på hennes ben, nåja det som är framme under rocken, hon har svarta strumpbyxor och svarta högklackade skor, riktigt jävla höga klackar och benen verkar slanka... det är ju tamejfan inte sant tänker jag, så jävla pinsamt.
Nu kan den inte bli hårdare än den är, det är fysiskt omöjligt.
- Hur går det frågor hon.
- Det är svårt säger jag, du vet... när den blev så...
- Hård? frågar hon lite generad
- Jo, när du tog den så, ja alltså
- Vill du att jag släpper? frågar hon
- Nej det är skö, klipper jag av mig själv
- Hon skrattar och tittar på mig, hon släpper mitt stånd och jag tittar ner på hennes hand och sen på henne, då tvekar hon och tar tag i den igen...
- Vill du försöka lite till?
-Ja, jo det skulle ju vara bra
Så där står vi och hon håller i mitt stånd
-Förlåt det glömde jag säger hon och drar bak min förhud så jag oavssiktligt suckar till.
- Hon tittar upp på mig och ler osäkert
sen låter hon förhuden glida ner och drar bak den igen...jag rör mig lite med när hon oväntat gör rörelsen.
Menade hon det där tänker jag? så gör hon det igen och vi ser osäkert på varandra.
- Jag vet inte om vi kan stå här hela kvällen säger hon
jag rör mig lite framåt i hennes hand och hon tittar ner.
- Förlåt, men det är så dumt
- Vad frågar jag henne?
- Jo du gör mig
- Vad?
- Jag lovade faktiskt att hjälpa dig.
Jag ser frågande på henne.
- Vill du att jag gör så här?
Så runkar hon några tag om min kuk
- Om jag vill, stönar jag
hon tittar åt sidan och runkar min kuk väldigt långsamt med ett riktigt järngrepp men avbryter och säger
- Nu får jag ont i ryggen om jag ska stå framåtböjd och skrattar, låt mig bara. Hon ställer sig på knä intill toaletten och runkar mig. Jag bara njuter, fan tänker jag om någon kommer, toalettdörren står öppen typ 15 cm. Jag har svårt att stå men jag fibblar med kryckorna och vänder mig mot hennes ansikte så hon har härligheten rätt i ansiktet. Hon tittar upp på mig, kan jag få?
- Gör vad du vill säger jag och tror att hon vill suga kuk
Istället ställer hon sig upp framför mig och knäpper upp de nedersta knapparna i sjuksköterskerocken ändå upp till halsen. Hon har fan ingenting under den heller annat än strumpbyxor som är stayups, svarta trosor och en jävla grön topp i t-shirttyg som matchar helt sjukt illa. Hon håller i min kuk och drar ner trosorna och trampar loss dem från de högklackad skorna. Sen ställer hon sig riktigt nära mitt ansikte utan att kyssa mig eller något sånt, nästan så hon knuffar mig på röven (vilket jag antagligen skulle avlidit från) och frågar
- Är det här bra?
Hon penslar kuken mellan sina blygdläppar, hon är alldeles våt också.
Hon knuffar mig bakåt mot tvättstället vilket är bra, jag får lite stöd under röven, nu kan jag inte egentligen stå för jag har så ont i ryggen. Men jag dör hellre än ger mig nu. Hon penslar sitt kön med min kuk och så reser hon sig lite hur fan hon nu gör det med de där högklackade är en gåta och sticker in min kuk lite i henne och ut igen. Hon hukar sin rygg mot mig och gnider sig mot mig och sen får hon in kuken igen...
- Det här är så... fel säger hon åt mig
- Det här är det skönaste och fan häftigaste jag någonsin gjort.
- Ja säger hon... jag har aldrig gjort såhär säger hon
nu knullar vi så gott det går.
Kan du sätta dig på toan så rider jag dig säger hon, men det går inte jag kan inte sätta mig.
Plötsligt hör vi hur någon går in i sjuksalen och hon flyger upp.
- Är det någon här? hör vi utanför dörren
- Härinne, jag hjälper patienten
En annan sköterska öppnar dörren och tittar in
- Hur går det?
Där står jag vänd mot toaletten och sköterskan har ryggen mot dörren, rocken håller hon ihop med högra handen så det inte syns med ryggen mot inkräktaren.
- Ja, svarar sköterskan, det har inte kommit något än och tittar bak på sköterskan i dörren. Det är bara det att hon fortfarande drar mig i kuken när hon pratar med skatan i dörren och jag sprutar jävlar rätt ut, jag håller fan på att trilla omkull och jag känner att sköterskan som runkar mig blir helt överraskad. Det skvittrar till i toan när en del av satsen slår i vattnet.
- Det var inte mycket säger sköterskan i dörren.
Då säger jag åt henne att det är lite pinsamt, och att jag har svårt nog med en sköterska därinne.
- Jag måste ju bara titta in så ni inte hittar på nåt här och skrattar.
Jag ser bak mot dörren och ser sköterskan tränga sig in.
- Det blir nog ingenting nu, jag ska hjälpa er tillbaka.
Sköterskan bredvid mig drar upp min kuk blixtsnabbt. Och jag vacklar till med flit och släpper kryckan i riktning mot dörren förbi sköterskan som äntrar rummet. Hon ropar oj och vänder sig om efter kryckan. "Min" sköterska knäpper ett par knappar snabbt medan jag sprätter iväg hennes trosor in i duschen med följd att jag trillar, vilket inte är med flit. Smärtorna är helt sjuka och jag håller fan på att dö, men jag greppar den feta kärringen som avbröt sessionen och drar nästan ned henne på golvet. I tumultet hinner sköterskan otroligt nog få ihop rocken och så hjälper de mig upp. Om den feta kossan förstod vad vi gjorde? det tror jag inte att hon gjorde, men jag vet inte säkert. Däremot tror jag att hon var en satans skvallerkärring som ville se exakt vad som hände, och att hon kom in med flit just för detta... men tji fick häxan.
Senare den kvällen gick jag upp till toaletten själv, och petade trosorna över golvet fram till min säng, sen liggande lyckades jag fiska upp dem genom att klämma dem mellan kryckorna.
Och senare på natten kom sköterskan tillbaka och hyssjade mig, sen rengjorde hon på toaletten och sen kom hon till min säng och tackade för att jag räddade oss från kärringen och undrade också vart trosorna var?
- Där kanske? svarade jag och tittade ner på mitt täcke.
Hon tittade mot dörren och sen stack hon handen under täcket och runkade mig,
- Säg till när du kommer
Och så runkade hon mig jätteskönt men något våldsamt eftersom hon runkade hela förhuden av och på kuken min, vilket fick mig att komma fortare.
- Nu berättade jag för henne
Då lyftade hon på täcket och sög in kuken i munnen, hon sög av förhuden och sög sig fast så hårt på kuken så jag tror att hon fått min sats om än jag inte kom i hennes mun.
- Det var en riktig jättesats, kommenterade hon och stoppade tillbaka min kuk och drog upp täcket under min haka och bäddade ned mig ömsint och slickade sig demonstrativt om läpparna och skrattade till. Jag tog tag i hennes knäppning på rocken och drog henne närmare,
- Jag vill kyssa dig
- Vill du? skrattade hon förvånat, Jag är ju bara en gammal kärring!
Jag kysste henne djupt och kände smaken av kladdig sperma, och med min fria hand smög jag in mellan knäppningen på rocken och stoppade in långfingret i hennes fitta. Den var våt, jättevåt.
- Nej nu räcker det skrattade hon, nu måste jag gå!
Sedan gick hon och trosorna verkade hon ha glömt, dessa har jag fortfarande i en kartong i en garderob.
ungefär tre år senare träffade jag henne på jourbutiken (typ 10-12) där jag fick veta att hon var gift. Vi knullade i min gråa 142 på parkeringen utanför jourbutiken där och då. Alltsedan dess har vi träffats under alla år olika intensivt, och jag låg på lassa -92, och vi träffas fortfarande. Vi har bägge förhållanden, och hon är äldre, jag kanske är konstig, men att hon är äldre och fortfarande ser så jävla bra ut gör mig störtkåt, är jag knäpp? Men pinsamt kan det bli ibland, som dagen före nyårsafton 2000, då ytterdörren låstes upp i samma sekund som mina föräldrar som har nyckel till min lägenhet klövade in och vi knullade vilt. Mina föräldrar ser mig med en tant i raffset med bombluckan uppe och jag i handbojor med henne ridande min hårda kuk i 190km/h... det var... inte kul...
Trot eller inte, nu har jag dragit mitt strå till stacken.

Det var allt...

Finns ni andra äldre kåta tjejer? Jag beundrar er verkligen, om ni vill maila mig med bild så blir jag fan så glad :)

berömda sista ord... I can handle it!
 
G

Guest

Gäst
Noveller och pinsamheter,
många 14-15-åringar här har stora svårigheter att skilja på dessa.

Noveller är, som den här, påhittade historier, ämnade att egga någon annans (eller dina egna) lustar.

Under Pinsamheter däremot hör berättelser hemma, som verkligen HAR inträffat (vilket din inte har, fråga inte hur jag kan veta...), och där någonting pinsamt inträffat.

Gör om, gör rätt.
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by grabb27

Noveller och pinsamheter,
många 14-15-åringar här har stora svårigheter att skilja på dessa.

Noveller är, som den här, påhittade historier, ämnade att egga någon annans (eller dina egna) lustar.

Under Pinsamheter däremot hör berättelser hemma, som verkligen HAR inträffat (vilket din inte har, fråga inte hur jag kan veta...), och där någonting pinsamt inträffat.

Gör om, gör rätt.

Jag förstår inte varför det här inte skulle kunna ha hänt!?
Är det avundsjuka som gör att du misstror?
Och det fanns två pinsamheter med i det hela, den ena kanske inte var så tydlig men den andra var fan det!
 
G

Guest

Gäst
Visst, låt inte mig förstöra dina runkfantasier;

Det HAR hänt på riktigt.
INGEN hittar på stories på det här forumet.
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Jag säger som såhär, efter att ha fått ganska mycket klagomål på hur jag beter mig så får jag väl ge efter och visa lite ödmjukhet. Jag tror dock inte att det som står i den historian har hänt i verkligheten, kan dock inte bevisa motsatsen och den är roligt skriven och innehåller pinsamheter så jag drar mig ur från att klaga.
 
G

Guest

Gäst
Jag har också fått klagomål men jag tänker inte ge efter, mer än att jag nån dag förr eller senare kommer sluta besöka det här forumet eftersom det är infekterat av ljugande apor som förstör för andra.
 

Dasen

Medlem
Kön
Man
Kan ju ha hänt.....om inte så har han iaf vissa detaljer som vekar vidkommande under historien.
OM inte har han ju laggt ner lite tid för att luras iaf. Gj

Dra förhuden fram och åter är vad gud förlåter
 

nebrub

Medlem
Kön
Man
grabb27, be my guest. Du är tamigfaen störigare än de mest löjliga lögnerna som dras här på forumet. Har du någonsin skrivit ett inlägg som inte har varit lika gnälligt som dom andra?
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by grabb27

Visst, låt inte mig förstöra dina runkfantasier;

Det HAR hänt på riktigt.
INGEN hittar på stories på det här forumet.

Jag använder inte den här storien för att runka.
Jag tycker bara att det är roligt att läsa om vad andra människor har varit med om.
Jag är övertygad om att det finns en hel hög med människor som sitter och hittar på stories på det här forumet, men om de nu har ett så tråkigt och händelsefattigt liv så låt dem hitta på då, det blir helt klart inte bättre utav att du går in på varenda sida och klottrar dit:
Du ljuger! Det här kan inte vara sant! och allt vad du skriver.

Det är vad jag tycker i alla fall!
 

slickamusmmm

Ny medlem
Kön
Man
Tjena flickor & pojkar,
(misstänker att sistnämnda kategori är överrepresenterad här, men ändå)
Jo, jag lämnade det helt fritt för er att tro vad ni vill.
Om någon frågar mig dock, så är allt ned till sista ord sant.
Nu gissar jag att rätt många vågar mindre än andra och har ganska tråkiga sexliv, och har man aldrig vågat lite tok så lär man väl knappast tro att någon annan har gjort nåt spännande heller. I mitt fall är det ju redan så att de enda som jag inte ville skulle komma på mig, tja oss, är ju redan försent. Det jag berättade är ju inte heller exakt det enda vi hunnit med under årens lopp, tex delar vi bägge intresset att det kan vara spännande att bli påkomna så vi har busat på ställen som filmstaden i byn(Luleå)p-däcket åhlens (utan bil) en lokaltrafiksbuss, gångtunnel mm och varför inte? Det sägs att man aldrig ångrar någonting man gjort, bara det man inte gjorde. Och det ligger sanning i detta. Tack till ni som trodde på mig och övriga får tro vad ni vill. Det är däremot irriterande att bli kallad lögnare, men jag tröstar mig med att ni måste haft tråkiga liv och knappast lär våga få vara med om något spännande framöver heller. Straff enough... (BeHappy & Grabb27, up yours!)

Väl mött

berömda sista ord... I can handle it!
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by slickamusmmm

Tjena flickor & pojkar,
(misstänker att sistnämnda kategori är överrepresenterad här, men ändå)
Jo, jag lämnade det helt fritt för er att tro vad ni vill.
Om någon frågar mig dock, så är allt ned till sista ord sant.
Nu gissar jag att rätt många vågar mindre än andra och har ganska tråkiga sexliv, och har man aldrig vågat lite tok så lär man väl knappast tro att någon annan har gjort nåt spännande heller. I mitt fall är det ju redan så att de enda som jag inte ville skulle komma på mig, tja oss, är ju redan försent. Det jag berättade är ju inte heller exakt det enda vi hunnit med under årens lopp, tex delar vi bägge intresset att det kan vara spännande att bli påkomna så vi har busat på ställen som filmstaden i byn(Luleå)p-däcket åhlens (utan bil) en lokaltrafiksbuss, gångtunnel mm och varför inte? Det sägs att man aldrig ångrar någonting man gjort, bara det man inte gjorde. Och det ligger sanning i detta. Tack till ni som trodde på mig och övriga får tro vad ni vill. Det är däremot irriterande att bli kallad lögnare, men jag tröstar mig med att ni måste haft tråkiga liv och knappast lär våga få vara med om något spännande framöver heller. Straff enough... (BeHappy & Grabb27, up yours!)

Väl mött

berömda sista ord... I can handle it!

Man tackar!
Jag som har suttit och försvarat dig.
 

Dasen

Medlem
Kön
Man
Hehehe upyours på ett onaniforum:D
Kan ju vara en komplimang ju
roflmao


Dra förhuden fram och åter är vad gud förlåter
 

runkgubben

Medlem
Kön
Man
He he.

Intresant läsning och rolig på ett sätt.

slickamusmmm. läs behappys första inlägg riktigt noga.

Där står ett par saker som jag håller med om.

grabb 27. dig håller jag med lite men inte allt. det finns inte bara lögnare på detta forumet.

Nu frågar dig grabb27.

Är allt du har skrivit på detta forum 100 procent sant?

Mina inlägg är till 90 procent sanna. man "kryddar" gärna till det ibland. det tror jag fler gör.

Alla andra som läser detta.

Fortsätt att skriv pinsamheter!!!!!!!!!!!!!!

runka är gött
 
G

Guest

Gäst
Jag har INTE "kryddat" till mina inlägg...och jag tror inte på denna historien heller!!
 

nebrub

Medlem
Kön
Man
för att sätta alla erfarnas tankar till ord: detta kan väl ses som konstigt och ologiskt om man inte har så stor erfarenhet av sex och sexualitet. har man inte varit med om så mycket så är det förståeligt att man inte förstår.
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
nebrub nej, det handlar bara om att veta hur livet fungerar. De sakerna som står i den berättelsen likväl många andra här är saker som folk BARA INTE GÖR. Det händer bara i filmer.

Och sen till den som sa något om att krydda inlägg, krydda inlägg gör man inte heller, på detta stället är det 100% sanning som gäller. Det är en regel.
 
G

Guest

Gäst
Så vad säger du Nebrub, är jag oskuld?

Jag skulle vilja säga helt tvärtemot, dom som inte har särskilt mycket sexuell erfarenhet (och kanske inte så mycket livserfarenhet heller) TROR att det är såhär det fungerar, för "sånt här gör dom ju i porrfilmerna jag ser". Sen när man växer upp, knullar runt lite och ser hur saker och ting funkar, DÅ inser man nog hur mycket bullshit det postas här.

SonPari har delvis rätt, sånt här händer bara i filmer, nästan. Visst, ingenting är omöjligt, några få människor på några få platser i världen har nog varit med om liknande saker, men annars är t ex post nummer ett i den här tråden, ett porrfilmsmanus.

SonPari, I love you, is that ok? We can exterminate these bastards. Tillsammans är vi starka.
 

Dasen

Medlem
Kön
Man
Men men men alla som kommit till detta forum och tänker såna saker ...det är ju inte helt omöjligt att det finns fler som gör det och råkar träffas, våga samma grej samtidigt, typ ta det steget och leva ut en fantasi. Borde inte vara en omöjlighet men ganska ovanligt.
Har försökt....men brände mig ganska duktiget:unsure: inte just så här men på ett annat sätt som många "syndare" fantiserar om.

Dra förhuden fram och åter är vad gud förlåter
 
Toppen