Akutbesök lassarettet

S

SonPari -LÅST-

Gäst
Originally posted by grabb27

Så vad säger du Nebrub, är jag oskuld?

Jag skulle vilja säga helt tvärtemot, dom som inte har särskilt mycket sexuell erfarenhet (och kanske inte så mycket livserfarenhet heller) TROR att det är såhär det fungerar, för "sånt här gör dom ju i porrfilmerna jag ser". Sen när man växer upp, knullar runt lite och ser hur saker och ting funkar, DÅ inser man nog hur mycket bullshit det postas här.

SonPari har delvis rätt, sånt här händer bara i filmer, nästan. Visst, ingenting är omöjligt, några få människor på några få platser i världen har nog varit med om liknande saker, men annars är t ex post nummer ett i den här tråden, ett porrfilmsmanus.

SonPari, I love you, is that ok? We can exterminate these bastards. Tillsammans är vi starka.

Alldels riktigt. Dessutom med många mytomaner här så skriver de precis som de vill komma fram till något, som allting framför själva sexet bara ska berättas för att man ska fatta.

Om jag nu någonsin blir moderator här så kan vi göra något åt det.
 

runkgubben

Medlem
Kön
Man
Varför inte bara lägga upp en ämne som heter "påhittade historier"

Med underrubrik, "mytomanernas paradis" då skulle denna diskuskionen sluta!!!!!

Så skulle alla mytomaner få sitt egna hörn på forumet!



runka är gött
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Originally posted by runkgubben

Varför inte bara lägga upp en ämne som heter "påhittade historier"

Med underrubrik, "mytomanernas paradis" då skulle denna diskuskionen sluta!!!!!

Så skulle alla mytomaner få sitt egna hörn på forumet!



runka är gött

Bara det att mytomanerna vill ju att alla ska tro på att det är sant, så därför kommer de skriva här istället.
 
G

Guest

Gäst
haha.. japp så sant som det är sagt,
därför utser jag mig härmed till Förste Mytoman-detektor.
 

slickamusmmm

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by behappy

Originally posted by slickamusmmm

Tjena flickor & pojkar,
(misstänker att sistnämnda kategori är överrepresenterad här, men ändå)
Jo, jag lämnade det helt fritt för er att tro vad ni vill.
Om någon frågar mig dock, så är allt ned till sista ord sant.
Nu gissar jag att rätt många vågar mindre än andra och har ganska tråkiga sexliv, och har man aldrig vågat lite tok så lär man väl knappast tro att någon annan har gjort nåt spännande heller. I mitt fall är det ju redan så att de enda som jag inte ville skulle komma på mig, tja oss, är ju redan försent. Det jag berättade är ju inte heller exakt det enda vi hunnit med under årens lopp, tex delar vi bägge intresset att det kan vara spännande att bli påkomna så vi har busat på ställen som filmstaden i byn(Luleå)p-däcket åhlens (utan bil) en lokaltrafiksbuss, gångtunnel mm och varför inte? Det sägs att man aldrig ångrar någonting man gjort, bara det man inte gjorde. Och det ligger sanning i detta. Tack till ni som trodde på mig och övriga får tro vad ni vill. Det är däremot irriterande att bli kallad lögnare, men jag tröstar mig med att ni måste haft tråkiga liv och knappast lär våga få vara med om något spännande framöver heller. Straff enough... (aj fan fel namn & Grabb27, up yours!)

Väl mött

berömda sista ord... I can handle it!

Man tackar!
Jag som har suttit och försvarat dig.

Tjena BeHappy,
Jag ber dig tusen gånger om ursäkt,
jag blandade ihop ditt namn med en tråk-måns
som dissade mig på ett taskigt sätt.
Det var INTE ditt namn jag skulle skriva där,
jag vara bara trött, ber återigen tusen ggr om ursäkt behappy!
(Kanske jag kan "make it up" till dig och dela
med mig av en annan häftig händelse i forumet.)


Tack behappy för försvaret, jo hela historien är sann och mer än så.
Jag blev bara så trött på alla misstroende,
därför skrev jag att de fick tro vad de ville.
Ville bara säga att du inte gjorde fel som
försvarade mig, för handen på hjärtat,
varenda stavelse är sann med den lilla reservationen
att jag kanske inte kom ihåg ordagrant vad som sades.
Men allt hände, och orden de är jävligt nära, det lovar jag dig behappy!

berömda sista ord... I can handle it!
 

hot30

Medlem
Kön
Man
ska fan lägga in mig på sjukhuset med flit ha ha ha , grym jäkla berättelse , fick resning i 240 :p

ha det bäst utan protest
 

nebrub

Medlem
Kön
Man
tycker bara att vissa personer rentutav skriver ut -"Nej! Ingen kan ha intressantare sexliv än mig! Ingen! Det här är en lögn! Ingen har någonsin släppt lös med mig och då måste det vara 100% omöjligt" osv.

varför inte sätta Noveller och Verkliga händelser /Pinsamheter -avdelningar bredvid varandra så att ingen "tar fel" lika lätt?
 

rygar3d

Ny medlem
Kön
Man
Wow man. skedde detta på nya eller gamla sjukhuset då?


and once at band-camp, i put a flute up my pussy
 

slickamusmmm

Ny medlem
Kön
Man
Äh det vill jag inte säga,
för då är det så lätt för folk att lista ut vem jag är.
(Norrbotten iaf, o där finns inte många lasarett:)

Har inte följt forumet så jag blev mäkta förvånad när jag såg tre sidor med svar :)
(Synd bara att inga äldre tjejer skickade några trevliga mail till mig,
det får ni gärna göra fortfarande om ni vill)

berömda sista ord... I can handle it!
 

normalkuk

Ny medlem
Kön
Man
Håller med om att storyn var uppkåtande... vilket iofs är meningen med hela denna jävla sajten. Men att det är lögn är jag rätt säker på. Du kan möjligen ha legat på sjukhus, vilket jag beklagar, och där fantiserat ihop berättelser om dina sköterskor. Men det finns många brister i din story... räcker med att säga att jag aldrig någonsin har stött på en sjuksyrra med svarta strumpbyxor och svarta högklackade skor... trots en hel del besök på sjukhus... helt befängt för fan.

Kåt & glad
 
Toppen