Använder ni Fleshlight?

GreKni99

Ny medlem
Kön
Man
Jag hade en Fleshlight tidigare men blev aldrig riktigt kompis med den. Har nu en Tenga Air-tech Squeeze. Lätt att använda och otroligt skön. Går att reglera "suget" genom att hålla för ett lufthål.
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Har haft flera olika Fleshlight och den som jag gillat mest är Go Torque. Så härligt att se kuken hela tiden när den omsluts av lösfittan. Tyvärr blir sleeven mjölkig av talket man behöver använda för att sleeven inte ska bli förstörd. Men trots det ser man kuken väldigt bra inne i sleeven även om den är bäst första gången när allt är helt genomskinligt.

Gillar även Flight Pilot då den inte är så stor och otymplig. Skulle vara grymt med en genomskinlig Pilot.

Däremot är inte Quickshot något för mig då jag vill känna ollonet omslutet och härligt retat av Fleshlighten. Även om det är skönt att se sperman spruta fritt så uppväger inte det känslan av att ollonet är omslutet och stimulerat av sleeven.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Har haft flera olika Fleshlight och den som jag gillat mest är Go Torque. Så härligt att se kuken hela tiden när den omsluts av lösfittan. Tyvärr blir sleeven mjölkig av talket man behöver använda för att sleeven inte ska bli förstörd. Men trots det ser man kuken väldigt bra inne i sleeven även om den är bäst första gången när allt är helt genomskinligt.

Gillar även Flight Pilot då den inte är så stor och otymplig. Skulle vara grymt med en genomskinlig Pilot.

Däremot är inte Quickshot något för mig då jag vill känna ollonet omslutet och härligt retat av Fleshlighten. Även om det är skönt att se sperman spruta fritt så uppväger inte det känslan av att ollonet är omslutet och stimulerat av sleeven.
Torque är en bra modell. Det jag gillar med Quickshot är ju att den är så enkel att rengöra, finns ju en grej som man kan sätta ihop två Quickshot så man får en längre tunnel. Lite roligt då att kunna kombinera olika varianter.
 

Bondegutten

Medlem
Har haft flera olika Fleshlight och den som jag gillat mest är Go Torque. Så härligt att se kuken hela tiden när den omsluts av lösfittan. Tyvärr blir sleeven mjölkig av talket man behöver använda för att sleeven inte ska bli förstörd. Men trots det ser man kuken väldigt bra inne i sleeven även om den är bäst första gången när allt är helt genomskinligt.

Gillar även Flight Pilot då den inte är så stor och otymplig. Skulle vara grymt med en genomskinlig Pilot.

Däremot är inte Quickshot något för mig då jag vill känna ollonet omslutet och härligt retat av Fleshlighten. Även om det är skönt att se sperman spruta fritt så uppväger inte det känslan av att ollonet är omslutet och stimulerat av sleeven.
Er Go Toque en mindre modell?
Synes min vanlige «full-size” fleshlight er veldig trång, så hvis den er noe særlig mindre enn den kan det være det blir lite plass.
 

RunkGubbe

Välbekant medlem
Kön
Man
Har en Fleshlight Classic med en snällare textur som det börjar bli dags att byta ut då den hängt med ett tag, har även en quickshot. I mitt tycke är den vanliga Fleshlighten skönare än quickshoten men quickshoten är trevlig på ett annat vis. Är ganska nice att låta ollonet sticka ut på andra sidan och runka skaftet så att säga. De kompletterar varandra bra mao.
Är inne på att beställa en Fleshlight Girls, antingen Stoya Detroya eller Riley Reid Utopia. Eventuellt komplettera med en Tenga av något slag, ej ägg dock utan en man kan återanvända typ Air men har inte satt mig in i Tengas prylar än.
Mmm ja har en Stoya Detroya och är mycket nöjd med henne, används dagligen
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Jo de är lite kortare och lättare än vanliga modellerna.
Ja, och jag tyckte den var något tightare också vilket jag inte tycker är nån nackdel utan tvärtom. Stimulerar och omsluter riktigt skönt och sedan att man ser kuken bli bearbetad hela tiden gör mig också kåtare
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja, och jag tyckte den var något tightare också vilket jag inte tycker är nån nackdel utan tvärtom. Stimulerar och omsluter riktigt skönt och sedan att man ser kuken bli bearbetad hela tiden gör mig också kåtare
Det var sämsta med Flight-modellen. Genomskinlig sleeve, men svart fodral? Liksom vad var meningen där? Dock skön att leka med. :)
 

Lelle

Medlem
Kön
Man
Har inte testat men använder "Realblow Magnum" som dessutom är en penispump. Gillar den skarpt, man får ha mycket glidmedel men det blir ju bara skönare :)
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Det var sämsta med Flight-modellen. Genomskinlig sleeve, men svart fodral? Liksom vad var meningen där? Dock skön att leka med. :)
Ja visuellt hade de otur när de tänkte ut designen. Så mycket läckrare att se när kuken stimuleras och får skön behandling. Men tanken är väl att den skulle vara diskret. Som sagt Flight är också väldigt skön att leka med.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja visuellt hade de otur när de tänkte ut designen. Så mycket läckrare att se när kuken stimuleras och får skön behandling. Men tanken är väl att den skulle vara diskret. Som sagt Flight är också väldigt skön att leka med.
Ja jag tänker bara att genomskinlig sleeve var helt onödig. De genomskinliga är ju dessutom lite "kladdigare" och svårare att hålla rent så de kunde ju lika gärna använt en vanligt. Kanske köra med en svart om man nu skulle gå på att vara diskret? :)
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Har en fleshlight med sugkoppsfäste. Den är helt underbar när man vill vara ”killen i mitten”, ge sig själv dubbel njutning. Kommer i sådana fantastiska orgasmer när jag använder den och min ”fat pinkie” tillsammans.

 
Toppen