Avslöjad av lillasyster

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag har ju även sett min systerdotter naken flera gånger, men inget jag tänker jag är morbror älskar henne så klart, men på de sätt man älskar en systerdotter inget annat.
 

DrunkOnCum

Aktiv medlem
Ålder
32
Kön
Man
Jag och min bror lekte mycket med filmkameran hemma när jag var yngre.. en dag skulle jag kolla på något vi hade spelat in såg att min bror hade glömt radera sin senaste inspelning.. han hade spelat in sig själv i spegeln när han runkade och sprutade. Blev riktigt kåt av att se hur stor kuk min bror hade och att det tydligen gick i släkten.. runkade till filmen flera gånger då jag va ensam hemma. Har aldrig nämnt detta för honom hehe
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har hittat några bilder på min styvsyster naken men inga jätteporr bilder, bara en där hon skrevar så man ser allt. Hon kom på mig att jag sett de när jag hade passat deras hus. Tog det men jämnmod hon ser bra ut har inget att skämmas för. Att hade luktat och även på min tjugoåriga syster dotter och min syster använda trosor höll jag tyst om. Min systerdotter hade tydligen också upptäckt de, inget att skämmas för tyckte hon mamma har en vacker triangel och schyssta pattar en vacker kvinna helt enkelt. Min systerdotter är ett bombnedslag skulle nog kunna få vilken kille som helst men har haft en några år nu.
Du verkar tända på de yngre
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Nja yngre min systerdotter var tjugoårsåldern, mycket yngre än mig.
Klart att jag älskar henne men bara som en morbror skulle är kunna tänka mig att ha ihop det på något sätt med min lillasyster eller systerdotter. Tycker väl inte att det är något fel att uppskatta en vacker kvinna oavsett ålder, så länge man håller det där och inte börjar tafsa.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Nu mot jul kommer mig att tänka på för rätt längesedan, tror det var rea på H&M på ett nattlinne, köpte ett till min syster.
Hon blev jätteglad och hon var verkligen vacker i det nattlinnet, sexig tyckte jag inte det är inte en syster för en bror.
Jag vet att jag har runkat till hennes trosor men mer att det luktar lite kvinnokön inte som min syster.
 

Zudden

Aktiv medlem
Kön
Man
Min styvdotter som då var 20 år behövde hjälp med datorn. Hittade då några filer som hon slängt i papperskorgen men inte tömt där hon onanerade. Hon var Med när jag såg dem det blev det lite genant och hon försökte förklara bort sig. Jag sa att det är helt naturligt vi onanerar allihop vi har en jättefin relation även efter det.
 
Toppen