Berätta om en fantasi!

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Ny fantasi, va ute med hunden nu på morgonen, mötte grannfrun i skogen, (detta är sant). lite prat, lite för långa blickar..... ska vi? Säger vi i mun på varandra, hon drar upp klänningen, tar henne bakifrån mot ett träd och känner på brösten, ja kommer säger ja, byt hål säger hon, vi kommer samtidigt. Vi skiljs som om inget har hänt. Porrigt tänker ja.
 

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Kommer tidigt till jobbet och där ligger en ung storbystad tjej och onanerar sin kåta fitta i soffan, frågar om hon vill se något som vill göra besök i hennes blöta uppullade fitta, hon säger ja, så jag tar fram kuken och hon tittar på kuken och slickar sig om munnen... resten får ni fantisera om.... men hennes mamma kommer senare och hämtar henne....
 

Blatte25

Ny medlem
Ålder
25
Kön
Man
Har en fantasi av att tillhöra en skön mogen man som använder mig för att tillfredsställa sig själv ofta.
 

JennyH

Välbekant medlem
Jag vaknar en morgon hemma hos Miley Cyrus, hon står bredvid min säng, och hon tar av sig trosorna lyfter ena benet och ber mig att öppna min mun, sen släpper hon lös sin stråle och fyller min mun med sitt piss, innan hon sätter sig på mitt ansikte och tvingar mig att slicka henne länge och väl innan hon får en blöt härlig orgasm. Sen går vi ner till köket och äter en härlig frukost och spenderar hela dagen tillsammans.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har många fantasier rätt så grova men en är få ha sex med två kvinnor som arbetar tillsammans i en reception. Kan var att jag har sex med en av kvinnorna med den andra onanerade bredvid. När vi kommit tillsamman båda två lägger hon ner mig och suger min kuk som snabbt reser sig, hon ler smakar fitta och lite salt av sperma.
Sedan smeker hon sin klitoris med mitt ollon i någon minut och grenslar mig. Kvinnan sköter takten medan vi håller på som bäst hör jag ett surrande de andra kvinnan onanerar nu med en rabbit.
Vi kommer snabbt kvinnorna lägger sig u en 69a och slickar i sig sperman som läcker ut.
I verkligheten är kvinnorna småbarns föräldrar lever tillsammans med fäderna till barnen, om det någonsin haft sex eller kysst någon annan kvinna vet jag ej.
Skulle gärna uppleva det kommer aldrig att hända påminner lite om en porrfilm men är ju en fantasi.
Har många andra men får räcka med denna nu. Kvinnorna är även orakade då jag gillar en buske.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
En till fantasi som nog kan upplevas har jag även gjort en gång. Att en kvinna helst helt naken med vackra fötter rött nagellack på fötternas naglar. Sedan fot runkar hon mig tills jag sprutar över hennes fötter.
Om en kvinna verkligen går med på detta är inte omöjligt, men att runka en man med fötterna är inte så lätt som det låter.
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Att få sätta sig i en bil med en man, åka ut i skogen, han öppnar byxorna och trycker ner mitt huvud bestämt ner mot sin kuk, och börjar på att knulla min mun medans han kallar mig slyna/hora/luder, seb sprutar han i min mun
 
Toppen