Club Delux

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Någon som besöker club delux i Göteborg och kan rekommendera eller ej. Vilka tider ska man ta sig dit? Vardagar eller helger?

Funderar på att göra ett besök där imorgon (6/3) eller på torsdag (7/3). Efter kl 16:30.
De Luxe har jag besökt ett par ggr, men inte haft så stor lycka. Men jag har varit där på vardagar då jag haft ärende i området. Helger och kvällar är det troligen mera drag där. Men jag har både fått suga och blivit avsugen när jag varit där, så helt botten är det inte. Jag hade önskat de haft ett större mörkrum. Nu är det bara en vinkel bakom några väggar.
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Bra ställe
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Bra ställe
Låter spännande med mörkrummet.
Planerar att åka ner dit nästa lördag efter lunch , så får man se om det är nån aktivitet där.
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Hur brukar ni göra dom varit där, går ni runt nakna hela tiden eller brukar man ha nåt på sig som man låter falla när det blir dags?
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Hur brukar ni göra dom varit där, går ni runt nakna hela tiden eller brukar man ha nåt på sig som man låter falla när det blir dags?
Kläder på. Det finns inga skåp eller omklädningsrum. Garderob för ytterkläder finns.
Jag brukar ha tunna byxor och något på överkroppen, dvs inga kalsonger eller t-shirt. När någon lägger handen på mitt kön så ska det vara nära. Och kläderna ska kunna åka av fort.
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Kläder på. Det finns inga skåp eller omklädningsrum. Garderob för ytterkläder finns.
Jag brukar ha tunna byxor och något på överkroppen, dvs inga kalsonger eller t-shirt. När någon lägger handen på mitt kön så ska det vara nära. Och kläderna ska kunna åka av fort.
Ok , men man kan väl hänga av alla kläder där och ha med nåt lättare plagg att ta på dig? Man verkar kunna lämna värdesaker i nån reception där?
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Eller det kanske var så du menade.. :)
Inga skåp, så ta inte med dig mer än mobilen (att betala med) och förmodligen nycklar. Garderoben skulle jag inte lita 100% på.
Klä dig rätt hemma, ta bilen dit och gå 20 m i din lätta utstyrsel. Åker du kollektivt så ha en jacka ovanpå och lämna den i garderoben.

Jag har har mobil, glid och kådisar i flickorna inne på klubben.
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Ok , men man kan väl hänga av alla kläder där och ha med nåt lättare plagg att ta på dig? Man verkar kunna lämna värdesaker i nån reception där?

Inga skåp, så ta inte med dig mer än mobilen (att betala med) och förmodligen nycklar. Garderoben skulle jag inte lita 100% på.
Klä dig rätt hemma, ta bilen dit och gå 20 m i din lätta utstyrsel. Åker du kollektivt så ha en jacka ovanpå och lämna den i garderoben.

Jag har har mobil, glid och kådisar i flickorna inne på klubben.
Ok, tack för infon!
Nu har jag rätt långt att åka från norra Skaraborg och skall göra ett annat ärende innan . Så får se hur jag gör.
Bra att Du säger som det är med att man nog skall vara försiktig.
Knepigt att dom inte kan ordna låsbara skåp som på badhuset.
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
De flesta inne i klubben är kåta på sex och inte dina nycklar mm så låt de ligga i en ficka i byxorna när du är igång med annat. Då är du troligtvis i ett bås eller ett rum.
 
Toppen