Sög av fyra män på Vuxenkul Deluxe

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Igår var det premiär för min del på Deluxe. Jag hann med att tillfredsställa fyra män med min mun. När det var som mest intensivt hade jag en kuk i munnen och en i vardera hand. Detta hände i mörkrummet.

Jag höll på i en timme med en mörk kille med hångel, frot (gnida kukar) och smek. Fler kom in och ville få behandling. En lång man stod bakom mig så jag vände mig om och sög. Han blev tokkåt och började runka med mitt ansikte tryckt mot hans kuk. Han började spruta i mitt ansikte så jag slukade kuken för att inte spilla mer säd.

En lite äldre man satte sig bredvid den mörke som gav honom behandling. Den mörke lät den äldre mannens kuk vara. Det var mitt jobb. Orgasmen kom snabbt även här. Mannen fick sin kondom fylld, tackade och gick.

Så återstod den mörke. Till slut fick jag hans sats efter ordentligt munknull. Han stannade kvar i min mun genom hela munknullet, hela orgasmen och sprutet och medan den långsamt slaknade. Jag svalde vartefter sprutet pulserade ur honom och vartefter jag sög ur dropparna ur den allt mjukare kuken. Jag älskar verkligen att fortsätta att njuta av en härlig tillfredsställd mjuk kuk i munnen. Han gillade att jag höll ollonet stilla i munnen och lät tungan försiktigt fara över ollonet och att jag ömt pussade hans mjuka lem och läppjade över hans mjuka ollon. Vi hade en fin stund utan brådska.

En stor man med grov kuk var nära orgasm när jag stötte på honom. Jag hörde hans stön på håll och blev nyfiken. Han satt och höll sig på randen att komma och hade suttit så i nära en timme. Bredvid honom satt den mörke mannen och smekte den stora mannens bröstvårtor och ansikte. Jag närmade mig och satte mig på knä mellan den store mannens ben och började försiktigt smeka runt hans grova kuk, lika försiktigt som han hade gjort. Han sa att han skulle komma snabbt. Då kör vi, sa jag och tog det stora ollonet i munnen och kukskaftet i ena handen. Med andra handen höll jag om hans pung. Jag behövde bara stimulera honom i en minut innan han kastade sig runt i soffan och han pumpade kaskader av sperma som jag svalde vartefter. Orgasmen var utdragen och satsen pumpade på. Efter den explosionen behövde han tid för att coola ner sig. Jag fick fortsätta att vårda även kuk denna tills han var helt slak.

Jag ska tillbaka dit. Mums
 
Last edited:

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Det stället måste jag nog besöka
Du skulle göra succé. Om t o m jag lyckas locka till mig fyra sprut så skulle du riva stället

Stället är fräscht och rent. Det finns bås och annat kul. Bland annat ett härligt kul inglasat rum där man kan stänga in sig två-tre och busa för fullt medan andra kan se på genom glasvöggen. Väldigt häftigt!
 

Göran.p

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Du skulle göra succé. Om t o m jag lyckas locka till mig fyra sprut så skulle du riva stället

Stället är fräscht och rent. Det finns bås och annat kul. Bland annat ett härligt kul inglasat rum där man kan stänga in sig två-tre och busa för fullt medan andra kan se på genom glasvöggen. Väldigt häftigt!
Får nog bli en tur dit när jag har semester
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Finns det flera vuxenkul i Göteborg?
Ja, det finns det "gamla" Vuxenkul på Backaplan, på Hisingen. Det var lyckat för mig där också när jag var där i våras :cool:. (se under sexminnen)

Men det nya "Deluxe" ligger vid Stigs Center lite norrut vid Backadal. Dels finns där en shop och dels en bio. Bion ligger i ett annat hus, med ingång till vänster om en Thairestaurang med dörren mot Importgatan.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Ja, det finns det "gamla" Vuxenkul på Backaplan, på Hisingen. Det var lyckat för mig där också när jag var där i våras :cool:. (se under sexminnen)

Men det nya "Deluxe" ligger vid Stigs Center lite norrut vid Backadal. Dels finns där en shop och dels en bio. Bion ligger i ett annat hus, med ingång till vänster om en Thairestaurang med dörren mot Importgatan.
Jag har varit på De Lux en gång, men blev lite besviken. Det var inget tryck där alls, så som jag hade förväntat mig. Var väl där vid fel tidpunkt kanhända.
Sen gillade jag inte alla spegelväggar och kromad metall. Det blev inte den mysiga miljön som man gärna vill ha....
Får kanske ge det någon chans till.
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Hur ser den ut? US har ju snackat i över två år om att man skall bygga ut och fräscha upp bögbion (f d "nonstopen") men hittills har mkt litet hänt.
 
Toppen