Cum on food

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Att smaken är som baken är ju inte att tvivla på.
Vissa gillar smaken av den underbara, sötklibbiga försatsen och smaken av sperma. Andra inte.

Detta är mer riktat till er av den första kategorin: ni som gillar smaken;

Gillar ni tanken på eller smaken av att spruta över något gott?

Tex en härlig pepparkaksglasyr, coffee with cream, en härlig mängd sperma över er glass eller liknande?
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag vet inte om jag skulle laga mat med min smak i.. Även om tanken kan vara lockande.

Jag tänder mer på att se sperman eller försatsen över det jag smaskar på.
På mitt fika, över min glass eller i mitt kaffe - även om den goda satsen sjunker till botten i mitt varma kaffe.
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Finns det några av er där ute som skulle kunna testa att spruta i:
Perkulator-kaffe
Brygg-kaffe
eller
Kok-kaffe

Jag själv kör med presso, men där sjunker satsen, så jag är nyfiken på om det är olika ytspänning i olika kaffe.
Kan man få sperman att liksom lägga sig på ytan i något kaffe?

Kanske jag får investera i en riktigt kaffemaskin istället och toppa grädden i en god cappuccino. :D
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Handlar väl om kemi
Viskositet
Emulsion
Samt elektro.... Ni vet olja på vatten...
Föredrar att se kvinna suga & svälja
 

Kawaman

Välbekant medlem
Kön
Man
Skulle va kul med bilder, läste en novell en gång om en händelse på ett bibliotek. En tjej var där o pluggade och så hade hon sin matlåda med sig. När hon gick på toa så var det en kille som runkade av sig över hennes mat! Hon gillade det så det fortsatte och hon fick god dressing på sin sallad :p
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Ja så länge jag vill behålla mitt privata liv utanför sidor som denna så är det väl bara till att acceptera tristessen.

Tur man har Fröken Höger och Lena Handen

Dags att stega upp & berätta för henne att riktig sex slutar med en ordentlig sats i ansiktet...
Ta mig inte på orden
Men ni kanske borde prata om ert sexliv
Du kommer att ångra dig sen annars
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Dags att stega upp & berätta för henne att riktig sex slutar med en ordentlig sats i ansiktet...
Ta mig inte på orden
Men ni kanske borde prata om ert sexliv
Du kommer att ångra dig sen annars

Jag förstår helt hur du menar.
Och vi har pratat om det åtskilliga gånger.
Det blir bara ingen ändring.
Och när jag väl tar initiativ till lite mysigare saker som oralsex, sexleksaker, oljor och liknande så ligger hon mest där som en livlös, ja död sill.
Så viljan att ens försöka har med åren avtagit och nästan dött ut.
 

Kawaman

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag förstår helt hur du menar.
Och vi har pratat om det åtskilliga gånger.
Det blir bara ingen ändring.
Och när jag väl tar initiativ till lite mysigare saker som oralsex, sexleksaker, oljor och liknande så ligger hon mest där som en livlös, ja död sill.
Så viljan att ens försöka har med åren avtagit och nästan dött ut.
Men hallåååååå, handlade inte tråden om att lägga satsen på något ätbart?????
 

Kawaman

Välbekant medlem
Kön
Man
Och som sagt ... skulle vara kul med lite bilder på mat som är draperat med härlig kuksås .....
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Självklart.
Kolla gärna min blogg för sådana bilder.

Tog nyss två bilder på mitt goda försprut eller vad man nu ska kalla det.
Jag kallar det mer försats, det sötklibbiga goda som smakar så gott.
Tyvärr inte mat, men ändå så välsmakande.

Kan inte ladda upp bilder via mobilen verkar det som. Så bilderna hamnar i min runkdagbok på bloggen.
 
K

knakille

Gäst
lite spännande att spruta på något, blir lite som Runka bulle fast med en själv ;)
Vad gillar tjejerna här detta eller tycker ni det är avtändande?

Gillar även tanken att en tjej kanske skulle använda gurkan på sig själv, få orgasm sedan blir gurkan en del av salladen som bjuds på parmiddagen eller festen...
 

Kawaman

Välbekant medlem
Kön
Man
lite spännande att spruta på något, blir lite som Runka bulle fast med en själv ;)
Vad gillar tjejerna här detta eller tycker ni det är avtändande?

Gillar även tanken att en tjej kanske skulle använda gurkan på sig själv, få orgasm sedan blir gurkan en del av salladen som bjuds på parmiddagen eller festen...
Den gillar jag, fittsmakande gurka ... mumma!!!!!
 
Toppen