Cum on food

N

nyfiken20

Gäst
Om ja skall smaka min egna, måste de vara snabbt efter ja kommit. innan min kåthet är borta, annars blir det bara äckligt
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Visst har det hänt att man kommit på mat några gånger.
Mest som ung och då också med några glas i kroppen. Det jag minns mest var när jag sprutade på ett digestivekex och la ett på. Måste väl vara en slags klassisk ”sprutkaka”.
Åt upp hela.

Låter som en moderniserad version av "Runka bulle".
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Det håller jag med om.
Gångerna är ganska få då kåtheten håller sig kvar så man kan kladda och smaka länge efteråt utan att känna sig både dum och skamsen.
Därför runkar jag alltid bara fram försats och själva försprutet när jag är på humör för att smaka och smaska.

Så roligt att hitta sina gamla inlägg.
Nu, så här fem och ett halvt år sedan citerat inlägg så har jag inga som helst problem med att smaka oavsett om jag kommit för fem sekunder sedan eller fem minuter.
gillar fortfarande smaken av försprut och försats mer - fast vissa saker gör sig ju bäst med ett ordentligt sprut av härligt god och smaskig sperma.
 

Jack Off

Ny medlem
Ålder
46
Kön
Man
Jag stekte en sats i stekpanna en gång för att se hur det blev. Hade alltid fått för mej att det skulle stelna som äggvita och ville testa. Det fräste en hel del och avdunstade mest. Kvar blev en brun beläggning som när man stekt kött och det fastnat lite i pannan.
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag förstår helt hur du menar.
Och vi har pratat om det åtskilliga gånger.
Det blir bara ingen ändring.
Och när jag väl tar initiativ till lite mysigare saker som oralsex, sexleksaker, oljor och liknande så ligger hon mest där som en livlös, ja död sill.
Så viljan att ens försöka har med åren avtagit och nästan dött ut.

Men fan va tråkigt. Bäst du tar tag i det där annars blir nästa steg otrohet. Säga vad man vill om det, men de fysiska behoven blir snart även psykiska, och det man inte får hemma får man nån annanstans. Ni kanske bör snacka om att ha ett öppet eller polyamoröst förhållande. Du vill inte sitta på ålderdomshemmet senare och känna att du missat allt livets goda.
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag stekte en sats i stekpanna en gång för att se hur det blev. Hade alltid fått för mej att det skulle stelna som äggvita och ville testa. Det fräste en hel del och avdunstade mest. Kvar blev en brun beläggning som när man stekt kött och det fastnat lite i pannan.

Överraskande. Jag trodde också det skulle bli som stekt äggvita, eftersom sperma delvis består av samma ämnen. Smakade du ändå?
 

Jack Off

Ny medlem
Ålder
46
Kön
Man
Jo, jag smakade. Det smakade lite sött och var lite segt/hårt på samma gång. Som beläggningen i pannan efter man stekt kött. Jag har en video av tillagningen.
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Som de flesta så avtar kåtheten när man kommit för mig. Det finns dock work-arounds. Den lättaste är att börja slicka i sig satsen så fort man kommer. Man hinner åtminstone ett eller två slick innan det blir motbjudande.

Om man är vig kan böja sig över ansiktet och spruta rakt ner i mun.

Det är konstigt med egen sperma och den motbjudande känslan efter orgasm. Är jag med en annan kille slukar jag gladeligen hans sats även om jag kommit först. Bästa som finns.
 
Toppen