Dela med sig av sin fru...

Wankmaster

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag har pratat med kompisar om våra sambos. Visat bilder utan att hon vet.
Nån mer som gjort nått sånt?
Jag har tre kompisar som jag runkat ihop med till och från sedan tonåren. För några år sedan började vi prata om våra fruar och hur det var att knulla med dem. Väldigt upphetsande. Gången efter hade vi alla med bilder och videos på våra fruar. Både påklädda och nakna och hur de blev knullade. Det var fruktansvärt härligt och vi njöt så mycket av att,snacka om, och se kompisarna spruta till våra fruar. Sedan var det väldigt upphetsande att träffa deras fruar efteråt. Vi gjorde detta ett antal gånger tills en av fruarna började bli misstänksam mot sin man. Då tog det slut.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag har tre kompisar som jag runkat ihop med till och från sedan tonåren. För några år sedan började vi prata om våra fruar och hur det var att knulla med dem. Väldigt upphetsande. Gången efter hade vi alla med bilder och videos på våra fruar. Både påklädda och nakna och hur de blev knullade. Det var fruktansvärt härligt och vi njöt så mycket av att,snacka om, och se kompisarna spruta till våra fruar. Sedan var det väldigt upphetsande att träffa deras fruar efteråt. Vi gjorde detta ett antal gånger tills en av fruarna började bli misstänksam mot sin man. Då tog det slut.
Vad var det som gjorde henne misstänksam?
 

Barfly

Ny medlem
Kön
Man
Jag chattar gärna på skype och runkar till bilder på din fru! adda skype: skogstomte2009@live.se om du gillar det!? Jag låte kanske dig se i cam oxå... eller om din fru kanske vill se i cam när jag runkar till bilder på henne!?
 

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Är singel och har ingen att dela med mig av. Men drömmer ofta om att träffa ett trevligt par för en längre och seriös relation där vi klickar på fler plan än bara det sexuella. Tillbringa helger tillsammans i deras sommarstuga eller semestra i husbil.

Ålder spelar ingen större roll, det viktiga är ett genuint intresse av att prova på nya saker.
DP och DVP står högt på min önskelista, bara tanken på att få "trängas" tillsammans med mannen och ge kvinnan orgasmen hon inte trodde fanns gör mig svimfärdig.
En dag så kanske..
 

Couple 006

Välbekant medlem
Vi har haft trekant med en annan man ett par gånger och det är så skönt att dela min fru med en annan kåt man. Är sjukt upphetsande när vi är nakna i sängen alla tre och se när frun blir tagen bakifrån av en annan man höra hur han njuter av att vara inne i henne och se hur han sprutar sin varma sperma över hennes rumpa och upp över ryggen så är det min tur att få spruta henne full med varm sperma….
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Tro mig, jag har föreslagit det! :D Men hon är inte med på idén, tyvärr... Som fantasi, särskilt när vi har sex, kan hon "erkänna" att det är spännande. Men länge har vi inte kommit!
Precisera s så. Detta känner man igen. Otroligt svårt att få till det du beskriver. Men visst låter det underbart
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Jodå.... har ett pågående förhållande med en något yngre man som kommer och "servar" min hustru och mig.
Det har pågått sedan jag själv drabbades av sjukdom och inte kunde ge min käresta det hon var i behov av, sexuellt.
Efter en hel del lek med olik toys, kom vi fram till att vi skulle kolla efter en villig kille dom var bredd stt swinga ," båda vägar" s. a. s. eftersom jag gillar bi-lek...
Det har kommit att bli en lek, som går ut på att de har riktig knullfest medan jag hoppar in de gånger min kropp/snopp är i harmoni.
Tycker, vid de tillfällen då jag inte kan vara med, om att bara kolla och njuta....

Detta är lyckat för vår del men har också ett kompispar som det gått käpprätt för...
Så det är viktigt att ta beslut efter situation och inte efter drömmar.
Drömmar och fantasier är bra, just som sådana....
Att omsätta det till realitet är tusan så mycket mer känsligt....
Det är vår erfarenhet...
Lycka till, därute...
Låter underbart
 
Toppen