Dela med sig av sin fru...

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
jahaja gårdagen. sambon var iväg å träffade en man. De träffades på en grusparkering å gick sen in i skogen. Där hade dom sex på en utlagd filt.
sambon kom i två orgasmer å allt avslutades med att hon fick sperma på brösten. när hon var påväg hem igen skickade hon sms att vi skulle ses på ett ställe längs vägen.
mötte upp henne i bilen, där låg hon i baksätet å särade på fittan. Gick ner på henne å började slicka hennes nyknullade fitta.
Sen gav hon mig en avsugning tills jag sprutade.
Låter alltid så hett när folk berättar om sina upplevelser, men vete tusan om jag skulle klara av ett sånt arrangemang själv...

Var hon kladdig av hans sperma fortfarande?
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Låter alltid så hett när folk berättar om sina upplevelser, men vete tusan om jag skulle klara av ett sånt arrangemang själv...

Var hon kladdig av hans sperma fortfarande?
Har ju egna erfarenheter av detta att ha delat min fru med en annan man.
Det ställer stora krav på att man är helt överens om hur detta ska arrangeras.
Själva hade vi lyckan av att hitta Magnus...
En kille som "swingade" båda vägar, då jag själv gillar att ha killsex.
Detta innebar att han fick tillgång till både min hustru och mig själv och viceversa.
När jag sedan drabbades av ohälsa som påverkade min virilitet, så gällde det att omfamna den nya situationen, vilket inte var helt okomplicerat.
Dock såg jag hur min älskade hustru blommade upp efter hans besök.
Hur skulle jag kunna förneka henne det?
MEN: Detta är en balansakt som med små felsteg och feltänk kan få förhållandet att gå käpprätt...
Har kompisar som provat på trekanter och/ eller låtit någon att ha sex med hustrun, vilket inte alls ha slutat väl...
Varför? Jo, de har haft olika skäl till att vilja göra detta.
De har inte kommunicerat sin innersta känslor om detta steg i sex-/ och känslolivet.
Om man inte gör det så kan det gå riktigt åt skogen.
Men om man är helt överens med sin partner om formerna och om hur man tänker om detta så säger jag:" Kör på!"
Jag njöt alldeles oerhört av att se min fru bli servad på alla möjliga sätt.
Det gjorde mig lycklig...
( Ledsen att detta svar inte var så " porrigt"...;))
 
Last edited by a moderator:

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Har ju egna erfarenheter av detta att ha delat min fru med en annan man.
Det ställer stora krav på att man är helt överens om hur detta ska arrangeras.
Själva hade vi lyckan av att hitta Magnus...
En kille som "swingade" båda vägar, då jag själv gillar att ha killsex.
Detta innebar att han fick tillgång till både min hustru och mig själv och viceversa.
När jag sedan drabbades av ohälsa som påverkade min virilitet, så gällde det att omfamna den nya situationen, vilket inte var helt okomplicerat.
Dock såg jag hur min älskade hustru blommade upp efter hans besök.
Hur skulle jag kunna förneka henne det?
MEN: Detta är en balansakt som med små felsteg och feltänk kan få förhållandet att gå käpprätt...
Har kompisar som provat på trekanter och/ eller låtit någon att ha sex med hustrun, vilket inte alls ha slutat väl...
Varför? Jo, de har haft olika skäl till att vilja göra detta.
De har inte kommunicerat sin innersta känslor om detta steg i sex-/ och känslolivet.
Om man inte gör det så kan det gå riktigt åt skogen.
Men om man är helt överens med sin partner om formerna och om hur man tänker om detta så säger jag:" Kör på!"
Jag njöt alldeles oerhört av att se min fru bli servad på alla möjliga sätt.
Det gjorde mig lycklig...
( Ledsen att detta svar inte var så " porrigt"...;))
Absolut inget att vara ledsen för tycker jag. Just kommunikation, och att förstå vad det är man själv är ute efter måste ju vara oerhört viktigt i sådana situationer.

(generellt tycker jag det här forumet behöver fler eftertänksamma svar, snarare än fler porriga svar, även om jag själv uppenbart var rätt kåt när jag skrev mitt inlägg ovan. XD)
 

EnEuro

Aktiv medlem
Det är en återkommande fantasi när jag och min man har sex. Vi gillar att prata om hur det skulle vara med ytterligare en man som tar mej samtidigt. Han (och jag) älskar också när jag berättar om tidigare sexupplevelser jag haft innan honom. Hur vi gjorde, var de kom osv. Samma om mina tidigare och nuvarande onanitillfällen. Vi har mycket att prata om :)
Vi har vid ett tillfälle när vi bodde på hotell tagit dit tre män, var för sig men efter varandra, som fått sitta bredvid och titta på mej med leksaker samt när vi knullade. De fick känna på mej och runka och komma över mej men inte mer än så den gången. Det är något vi gärna skulle göra igen.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Har ju egna erfarenheter av detta att ha delat min fru med en annan man.
Det ställer stora krav på att man är helt överens om hur detta ska arrangeras.
Själva hade vi lyckan av att hitta Magnus...
En kille som "swingade" båda vägar, då jag själv gillar att ha killsex.
Detta innebar att han fick tillgång till både min hustru och mig själv och viceversa.
När jag sedan drabbades av ohälsa som påverkade min virilitet, så gällde det att omfamna den nya situationen, vilket inte var helt okomplicerat.
Dock såg jag hur min älskade hustru blommade upp efter hans besök.
Hur skulle jag kunna förneka henne det?
MEN: Detta är en balansakt som med små felsteg och feltänk kan få förhållandet att gå käpprätt...
Har kompisar som provat på trekanter och/ eller låtit någon att ha sex med hustrun, vilket inte alls ha slutat väl...
Varför? Jo, de har haft olika skäl till att vilja göra detta.
De har inte kommunicerat sin innersta känslor om detta steg i sex-/ och känslolivet.
Om man inte gör det så kan det gå riktigt åt skogen.
Men om man är helt överens med sin partner om formerna och om hur man tänker om detta så säger jag:" Kör på!"
Jag njöt alldeles oerhört av att se min fru bli servad på alla möjliga sätt.
Det gjorde mig lycklig...
( Ledsen att detta svar inte var så " porrigt"...;))

Det kan snabbt bli sjukt komplicerat. Jag träffade ju Harley här på forumet för just lite extra kul på sidan om (med fruns tillåtelse). Det funkade bra ett tag, men sen fick vi ju känslor för varandra. Jag förnekade det nog först och Harley ville inte göra saker komplicerade och riskera att förlora mig helt, så hon sa inget. Men efter ett tag med träffar och kul tillsammans fick vi bara acceptera läget. Jag började nog acceptera det när jag bestämde träffa med Harley för att jag genuint ville spendera tid i hennes sällskap och att jag "saknade" henne. I början var det ju mer bara sexuellt och spännande med en ny kvinna, men när jag började sakna henne och tänkte på henne hela tiden...då har det utvecklats till något mer.

Nu slutade dock allt bra för oss, min exfru var förstås besviken, men samtidigt sa hon att det egentligen kanske inte var så förvånande och att känslorna nog började svalna redan för några år sen, även från hennes sida. Vi har dock barn tillsammans så det har varit viktigt att vi åtminstone försökt och trots att vi nu är skilda umgås vi ibland ändå som "familj" och gör saker tillsammans för barnens skull.

Hon och Harley kommer dessutom bra överens nu när det gått ett litet tag och hon har fått smälta allt. Vi firade till och med jul tillsammans. Mest för barnens skull, men vi hade faktiskt riktigt trevligt och vi har planerat att göra en utlandsresa tillsammans med henne och hennes nya kille (som hon träffat nyligen). Vi har alltid åkt med barnen någonstans varje år och den traditionen ska vi fortsätta med har vi bestämt.

Viktigast är som du säger, var ärliga med varandra om intentioner. Men inse även att saker kan bli riktigt komplicerade om man blandar in fler personer och att det nog är ovanligt att det slutar så bra som för mig och mitt ex.
 

LosRunk

Aktiv medlem
Ålder
36
Kön
Man
Fantiserar ibland tillsammans med frun om att hon skulle ligga med nån annan, men vi har inte tagit steget till att göra nåt på riktigt. Ibland runkar hon av mig och berättar om nåt tidigare ligg eller så fantiserar vi ihop en historia etc.

Jag tycker också om att chatta med andra gifta/sambos om varandras partners :D
 

pune

Aktiv medlem
Ålder
54
Kön
Man
Fantiserar ibland tillsammans med frun om att hon skulle ligga med nån annan, men vi har inte tagit steget till att göra nåt på riktigt. Ibland runkar hon av mig och berättar om nåt tidigare ligg eller så fantiserar vi ihop en historia etc.

Jag tycker också om att chatta med andra gifta/sambos om varandras partners :D
Varför försöker ni inte gå på en Swingersklubb, typ Adam &Eva i Norrköping, där kan mesta hända ;)
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag älskar fantasin och fick sambon att gå från att gilla fantasin till att prova IRL vilket sedan medförde en del möten för hennes del :p...

Vi provade trekant med en kille till och hon träffade även några killar själv där jag sedan fick se foton, filmklipp mm. Både under träffarna men även efter då hon berättade om hur bra de varit.

Tabu, upphetsande och skönt höra hur hon njutit samt tanken på att de njutit av min sambos nakna kropp mm. Hon träffade även en person från Onanera men utan att veta han o jag haft kontakt här då dem hon träffade var via kontakter på BC.

Tryggheten kände hon nog i att vi tillsammans kollade på dem som sökte kontakt med henne på BC samt att hon fritt valde och skrev vad hon ville. Enda undantaget var personen härifrån som hade lite triumf på hand och visste vad hon gillade mm så det blev en Perfect match ;):p samt jag kunde ju be henne att titta lite extra på just de mess han skickade och hjälpa han skriva.

Det var en av hennes bästa träffar sa hon :p
Fin berättelse. Blir riktigt tänd på tanken. Skulle mer än gärna dela med mig av min fru
 

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Min sambo fick testa på Blue Vision en gång att att bli knullad av andra män det var på en par kväll och hon satt naken i gynstolen med brett särade ben och ämnen stod på kö att få knulla henne, när vi gick ut så sa hon aldrig mer!!!
Fast jag blev kåt och upphetsad av att se henne få kuk i fittan!
 

Couple 006

Välbekant medlem
En sjukt upphetsande tanke som gör mig så kåt… har fått uppleva att frun har knullat med en annan man tillsammans med mig och det är så sjukt skönt att se och höra hur hon njuter av att en annan man knullar hennes.. vi har fantiserat om det ibland när vi har sex och båda jag och hon blir extra kåta på tanken … så hoppas kanske att hon får riktigt lust på det igjen ….
 

Mike19

Medlem
Kön
Man
Jag är gift sedan många år och jag älskar min fru. Något jag fantiserar om är att dela henne med en eller flera andra män. Tanken gör mig så sjukt kåt och det är en av favoritfantasierna när jag runkar, och jag tittar ofta på sköna klipp av fruar som får kuk när jag porrsurfar.

Ni som delar denna fantasi, fyll på med er fantasier och erfarenheter! Länka gärna till skön filmklipp. Låt oss kåta upp oss om hur vi delar med oss av våra fruar!! ;)
Varför inte sluta fantisera o upplev det på riktigt! Det är galet skönt….
 
Toppen