Den dedikerade BUKKAKE-tråden!

Cumbaths

Välbekant medlem
För alla bukkake älskare: Jag tänkte att det kunde vara en bra idé att starta en renodlad bukkake-tråd för oss som älskar denna härligt kladdiga genre där man kan diskutera och tipsa varandra om våra favoritfilmer, -scener, -studios och -aktörer.

Det går inte att diskutera bukkake utan att nämna GGG och John Thompson. Svårt att veta var man ska börja för det finns så otroligt mycket att välja emellan.

https://www.xnxx.com/video-19pzk1cc/alexandra_blonde_bukkake_hd_upscale_

Ett av de klipp som jag ofta återvänder till är scenen ur Blond & Vollgespritzt med den härligt vackra österrikiskan Alexandra.



Hennes entusiasm och positiva attityd är så otroligt tilltalande. Enligt uppgift så var detta hennes enda film och även fast jag hoppas att det inte stämmer så är det inte desto mindre en fantastisk uppvisning.



Hon inleder med en otroligt sexig dans där man verkligen kan njuta av hennes vackra kropp. Detta övergår i att hon smeker sin lockande fitta och börjar gnälla och stöna. Sedan blir det blowjob Alexandra visar vilken duktig och sensuell kuksugerska hon är. Därefter blir hon rejält dubbelknullad. Älskar att hon behåller sina höga svarta stövlar på under hela akten och hur hårdhänt och bestämt killarna grabbar tag i hennes kropp och hår.



Den ljuvliga spermafinalen lämnar inget övrigt att önska. Jag har lyckats räkna till åtminstone 10 män som får komma i Alexandras mun. Detta sker i två omgångar - tre sprutar först (varav den tredje ger henne en ordentlig munfull) och resten kommer efter en kort paus då hon först sväljer ned allt Jag gillar speciellt när hon försöker svara på JT:s frågor med munnen full av säd. Efter ”pausen” så tar de verkliga svallvågorna vid. Extra härligt är det när en av killarna ( vid 16:17 ca) trycker in sitt svullna ollon i Alexandras spermiefyllda mun. Även efter denna dusch så sväljer hon lydigt och smetar ut resten i ansiktet och över brösten. Och hela tiden, detta charmiga ungdomliga leende och fängslande blick!





Vad tycks? Tar gärna emot era kommentarer om Alexandra och tips på andra nedkladdade skönheter!
 
Last edited:

Cumbaths

Välbekant medlem


Sexologen Cora Emens är något av en mediaköndis i sitt hemland Holland där hon har informerat och undervisat sedan 70-talet. Jämförelsen med vår egen Malena Ivarsson är inte helt fel men med följande viktiga skillnad: Vid 45 års ålder valde Cora att delta i två GGG/ John Thompson-produktioner och slog alla med häpnad.



T o m bukkake legenden Betty G. fick finna sig i att bli utmanövrerad i sin egen feature film då Cora helt stal showen med sin spermadrypande höngivelse. Hur otroligt modigt var det inte av henne att delta och helt gå upp i rollen som ”cum-dump” drottning!? Hon suger och knullar som ett riktigt proffs framför kameran och får sin härligt mogna fitta slickad av Betty som kör upp en dildo i hennes vagina!

Och till sist blir hon så härligt nedkladdad av ett tiotal män.


Hon äter upp nästan all sperma och ser till att göra det på erotiskt mest laddade sätt framför kameran. En riktig naturbegåvning!

Bara titta hur sagolikt grisig hon är!



Dessvärre, inser jag nu, är denna underbara film inte tillgänglig på SpankBang längre. Är det någon som har koll på var man skulle kunna streama den så vore jag mycket tacksam för en lönk. Är hursomhelst intresserad av vad ni tycker om Cora? Jag finner henne otroligt upphetsande och har fått utlösning vid ett flertal tillfälle till hennes spermalekar. Men smaken är ju olika…..
 
Last edited:

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
För alla bukkake älskare: Jag tänkte att det kunde vara en bra idé att starta en renodlad bukkake-tråd för oss som älskar denna härligt kladdiga genre där man kan diskutera och tipsa varandra om våra favoritfilmer, -scener, -studios och -aktörer.

Det går inte att diskutera bukkake utan att nämna GGG och John Thompson. Svårt att veta var man ska börja för det finns så otroligt mycket att välja emellan.

https://www.xnxx.com/video-19pzk1cc/alexandra_blonde_bukkake_hd_upscale_

Ett av de klipp som jag ofta återvänder till är scenen ur Blond & Vollgespritzt med den härligt vackra österrikiskan Alexandra.



Hennes entusiasm och positiva attityd är så otroligt tilltalande. Enligt uppgift så var detta hennes enda film och även fast jag hoppas att det inte stämmer så är det inte desto mindre en fantastisk uppvisning.



Hon inleder med en otroligt sexig dans där man verkligen kan njuta av hennes vackra kropp. Detta övergår i att hon smeker sin lockande fitta och börjar gnälla och stöna. Sedan blir det blowjob Alexandra visar vilken duktig och sensuell kuksugerska hon är. Därefter blir hon rejält dubbelknullad. Älskar att hon behåller sina höga svarta stövlar på under hela akten och hur hårdhänt och bestämt killarna grabbar tag i hennes kropp och hår.



Den ljuvliga spermafinalen lämnar inget övrigt att önska. Jag har lyckats räkna till åtminstone 10 män som får komma i Alexandras mun. Detta sker i två omgångar - tre sprutar först (varav den tredje ger henne en ordentlig munfull) och resten kommer efter en kort paus då hon först sväljer ned allt Jag gillar speciellt när hon försöker svara på JT:s frågor med munnen full av säd. Efter ”pausen” så tar de verkliga svallvågorna vid. Extra härligt är det när en av killarna ( vid 16:17 ca) trycker in sitt svullna ollon i Alexandras spermiefyllda mun. Även efter denna dusch så sväljer hon lydigt och smetar ut resten i ansiktet och över brösten. Och hela tiden, detta charmiga ungdomliga leende och fängslande blick!





Vad tycks? Tar gärna emot era kommentarer om Alexandra och tips på andra nedkladdade skönheter!
Härligt! Skulle gärna byta plats med henne och få smaka på rejält med sperma. :X3:
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Finns så mycket härligt inom GGG-filmer. En av mina favoritscener är dock inte GGG utan Franscesca Les bukkake-scen.


Hon är ju lite av ett MILF nu och henne i tight klänning sugandes av mer kukar än man kan räkna till följt av en flod av sperma är sjukt upphetsande. Hon verkar också gilla allt genuint och när man inte tror saker kan bli "bättre" kommer det in en tjej och slickar hennes ansikte rent i slutet.

https://sv.xhamster.com/videos/francesca-le-is-a-bukkake-queen-13933813
 

Cumbaths

Välbekant medlem
En GGG-rulle med sköna spermaslynan Tina som låter sig gruppknullas och sprutas ner. Dubbelmackan runt 16:50 och det massiva gängsprutet runt 19:05 där Tina tar emot sperma i mun och ansikte från massor av hårda grova kukar är särskilt runkvänliga scener.

Helt underbar scen. Lagt till i mina favoriter direkt! Så söt och timid till en början men det döljer sig ett riktigt pilskt knulluder bakom den skygga ytan. Jag är svag för övergångar då tjejen först sprutas ned ordentligt i ansiktet och sedan direkt ställs upp på fötter med kladdigt ansikte för att sedan bli tagen bakifrån. Perfekt runkinspiration!
 
Last edited:

Cumbaths

Välbekant medlem
Finns så mycket härligt inom GGG-filmer. En av mina favoritscener är dock inte GGG utan Franscesca Les bukkake-scen.


Hon är ju lite av ett MILF nu och henne i tight klänning sugandes av mer kukar än man kan räkna till följt av en flod av sperma är sjukt upphetsande. Hon verkar också gilla allt genuint och när man inte tror saker kan bli "bättre" kommer det in en tjej och slickar hennes ansikte rent i slutet.

https://sv.xhamster.com/videos/francesca-le-is-a-bukkake-queen-13933813
Wow Jm du går ut hårt! Francesca är ju så sjukt nasty och blir ju fullständigt impregnerad med kuksås. Hon ser helt utomjordisk ut när sminket kladdas ut med sjöarna av sädesvätska. Så upphetsande när hennes flickvänner hjälper till att ”städa upp” på slutet. 5 stjärnor!
 

Cumbaths

Välbekant medlem
På tal om nasty- Kelly Stafford är the Queen of
Nastiness vilket hon bevisar om och om igen under hennes besök i Italien med Rocco Siffredi då dom bland annat stöter på ett tjugotal män på en strand. Vad kan gå fel?


Låt vara att bildkvaliteten inte är den bästa och att det hela gränsar till en dogging video - men denna sekvens är så suveränt intensiv och smutsig och är bukkake i dess allra mest jordnöra form. Snudd på kaosartad scen men Kelly kommer ut på topp som den dominanta spermahungriga hynda hon är! Jag kan låta denna sekvens loopa i timmar och bara runka och runka till!
 
Last edited:

VSOP

Medlem
Kön
Man
Underbar tråd! Betty och Victoria är förstås de klassiska gudinnorna när det gäller att locka fram sperma från de kåta kukarna.

Tyvärr har jag inga bilder från när Shionne Cooper var i Stockholm för att bli filmad när jag och ett tjugotal andra kåta män skulle spruta ner hennes söta ansikte medan hon smekte sin fitta för att kåta upp oss rejält.

Älskar bukkake!
 

Maria_Milf

Välbekant medlem
Ålder
46
Kön
Kvinna
För alla bukkake älskare: Jag tänkte att det kunde vara en bra idé att starta en renodlad bukkake-tråd för oss som älskar denna härligt kladdiga genre där man kan diskutera och tipsa varandra om våra favoritfilmer, -scener, -studios och -aktörer.

Det går inte att diskutera bukkake utan att nämna GGG och John Thompson. Svårt att veta var man ska börja för det finns så otroligt mycket att välja emellan.

https://www.xnxx.com/video-19pzk1cc/alexandra_blonde_bukkake_hd_upscale_

Ett av de klipp som jag ofta återvänder till är scenen ur Blond & Vollgespritzt med den härligt vackra österrikiskan Alexandra.



Hennes entusiasm och positiva attityd är så otroligt tilltalande. Enligt uppgift så var detta hennes enda film och även fast jag hoppas att det inte stämmer så är det inte desto mindre en fantastisk uppvisning.



Hon inleder med en otroligt sexig dans där man verkligen kan njuta av hennes vackra kropp. Detta övergår i att hon smeker sin lockande fitta och börjar gnälla och stöna. Sedan blir det blowjob Alexandra visar vilken duktig och sensuell kuksugerska hon är. Därefter blir hon rejält dubbelknullad. Älskar att hon behåller sina höga svarta stövlar på under hela akten och hur hårdhänt och bestämt killarna grabbar tag i hennes kropp och hår.



Den ljuvliga spermafinalen lämnar inget övrigt att önska. Jag har lyckats räkna till åtminstone 10 män som får komma i Alexandras mun. Detta sker i två omgångar - tre sprutar först (varav den tredje ger henne en ordentlig munfull) och resten kommer efter en kort paus då hon först sväljer ned allt Jag gillar speciellt när hon försöker svara på JT:s frågor med munnen full av säd. Efter ”pausen” så tar de verkliga svallvågorna vid. Extra härligt är det när en av killarna ( vid 16:17 ca) trycker in sitt svullna ollon i Alexandras spermiefyllda mun. Även efter denna dusch så sväljer hon lydigt och smetar ut resten i ansiktet och över brösten. Och hela tiden, detta charmiga ungdomliga leende och fängslande blick!





Vad tycks? Tar gärna emot era kommentarer om Alexandra och tips på andra nedkladdade skönheter!
Vilken bra idé. Jag är en stor fan av John Thompson produktioner och jag har till och med pratat med honom några gånger.
 

axelaxe

Välbekant medlem
Kön
Man
Från GGG finns förstås massor sköna spermafester, som med Chloe Lamour i en dräkt där brösten tittar fram. Gangbang, dp och förstås sperma och sperma och sperma....

 
Last edited:

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Underbar tråd! Betty och Victoria är förstås de klassiska gudinnorna när det gäller att locka fram sperma från de kåta kukarna.

Tyvärr har jag inga bilder från när Shionne Cooper var i Stockholm för att bli filmad när jag och ett tjugotal andra kåta män skulle spruta ner hennes söta ansikte medan hon smekte sin fitta för att kåta upp oss rejält.

Älskar bukkake!
Wow Jm du går ut hårt! Francesca är ju så sjukt nasty och blir ju fullständigt impregnerad med kuksås. Hon ser helt utomjordisk ut när sminket kladdas ut med sjöarna av sädesvätska. Så upphetsande när hennes flickvänner hjälper till att ”städa upp” på slutet. 5 stjärnor!
Betty och Victoria Goo är klassiska spermagudinnor. Kul att du fått vara med på Bukkake VSOP, är ju en liten drömfantasi för mig.

Cumbaths, klart! Ska dey vara så ska det vara. Scenen är så grymt bra också. Finns ett läge där jag trodde det var över och då kommer nästa våg av spermasprutare. Höll på få kåtchock på riktigt när jag såg scenen första gången
 

Cumbaths

Välbekant medlem
Underbar tråd! Betty och Victoria är förstås de klassiska gudinnorna när det gäller att locka fram sperma från de kåta kukarna.

Tyvärr har jag inga bilder från när Shionne Cooper var i Stockholm för att bli filmad när jag och ett tjugotal andra kåta män skulle spruta ner hennes söta ansikte medan hon smekte sin fitta för att kåta upp oss rejält.

Älskar bukkake!
Grymt avundsjuk på dig VSOP! Du får gärna berätta mer. Var hölls detta någonstans? Hur fick man inbjudan? Måste ju ha varit fantastiskt att få delta i att gegga ner Shionne!(y):p
 
  • Gilla
Reactions: jm

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
För alla bukkake älskare: Jag tänkte att det kunde vara en bra idé att starta en renodlad bukkake-tråd för oss som älskar denna härligt kladdiga genre där man kan diskutera och tipsa varandra om våra favoritfilmer, -scener, -studios och -aktörer.

Det går inte att diskutera bukkake utan att nämna GGG och John Thompson. Svårt att veta var man ska börja för det finns så otroligt mycket att välja emellan.

https://www.xnxx.com/video-19pzk1cc/alexandra_blonde_bukkake_hd_upscale_

Ett av de klipp som jag ofta återvänder till är scenen ur Blond & Vollgespritzt med den härligt vackra österrikiskan Alexandra.



Hennes entusiasm och positiva attityd är så otroligt tilltalande. Enligt uppgift så var detta hennes enda film och även fast jag hoppas att det inte stämmer så är det inte desto mindre en fantastisk uppvisning.



Hon inleder med en otroligt sexig dans där man verkligen kan njuta av hennes vackra kropp. Detta övergår i att hon smeker sin lockande fitta och börjar gnälla och stöna. Sedan blir det blowjob Alexandra visar vilken duktig och sensuell kuksugerska hon är. Därefter blir hon rejält dubbelknullad. Älskar att hon behåller sina höga svarta stövlar på under hela akten och hur hårdhänt och bestämt killarna grabbar tag i hennes kropp och hår.



Den ljuvliga spermafinalen lämnar inget övrigt att önska. Jag har lyckats räkna till åtminstone 10 män som får komma i Alexandras mun. Detta sker i två omgångar - tre sprutar först (varav den tredje ger henne en ordentlig munfull) och resten kommer efter en kort paus då hon först sväljer ned allt Jag gillar speciellt när hon försöker svara på JT:s frågor med munnen full av säd. Efter ”pausen” så tar de verkliga svallvågorna vid. Extra härligt är det när en av killarna ( vid 16:17 ca) trycker in sitt svullna ollon i Alexandras spermiefyllda mun. Även efter denna dusch så sväljer hon lydigt och smetar ut resten i ansiktet och över brösten. Och hela tiden, detta charmiga ungdomliga leende och fängslande blick!





Vad tycks? Tar gärna emot era kommentarer om Alexandra och tips på andra nedkladdade skönheter!
Helt underbar tråd. Blev rejält kåt av att läsa din beskrivning av filmen så detaljerat. Sedan att se den gjorde ju saken inte sämre. Helt suverän film. Kommer kolla denna tråd regel. Ska se vad man kan bidra med för filmer med

Just bukakke är ju det som får mig mest kåt. Skulle vara en dröm att få delta någon gång i en
 

Cumbaths

Välbekant medlem
Det finns bukkake-stjärnor och så stjärnor som gjort bukkake. Viktoria Goo, Magdalena, Julie Skyhigh och Betty G. är ju några ur den förra kategorin. Dom är helt underbara och jag har inget emot dom alls. Men det är något riktigt speciellt när mainstream-porraktriser ger sig in i bukkake-land. Emma Starrs gästspel i GGG har jag redan nämnt i en annan tråd men det finns en rad andra fina exempel:

Lauren Phoenix är väl så mainstream man kan tänka sig (AVN Female Performer of The Year 2005 mm). En klart lysande



Jag älskar hennes utstrålning och fantastiska kropp (min absoluta favoritröv om jag måste välja). Åh vad jag har runkat för henne!



Lauren visar också att små bröst inte behöver vara ett hinder för att nå framgång i porrbranschen och det hedrar henne att hon avstått från alla silikon ingrepp.

https://sv.xhamster.com/videos/lauren-phoenix-in-bachelor-party-gangbang-xhwQGWw



I filmen Clusterfuck 3 begår hon sin bukkake-debut och Lauren excellerar verkligen hör i denna svensexa som passerar alla gränser. Kul inledning också när hon vaknar med baksmälla och minns tillbaka kring allt som hände kvällen innan. Jag rekommenderar alla att se hela filmen då hon visar på prov på precis allt som en porrfinsmakare kan önska.:Oralt, analt och vaginalt, rimming mm mm. där Lauren får visa hela sitt register.


Men såklart: den härliga höjdpunkten är ju finalen när Lauren får sin belöning då alla männen får tömma sig i hennes mun och ansikte allt medan hennes brunstiga luststönanden når alarmerande höjder….mmmm om någon sekvens skulle kunna trigga mig till orgasm utan att röra kuken skulle detta vara den!
 
Toppen