Den dedikerade BUKKAKE-tråden!

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Hittade en scen med Alexandra från COHF. De är två tjejer och den andra heter Anna. Synd hela scenen inte är komplett med knullandet och allt innan själva spruten. Men Alex blir verkligen dränkt i sperma och hejar ivrigt på killarna. Blev tvungen att ta mig en snabbis när jag letade då scenen gjorde mig stenkåt direkt. :p

 

axelaxe

Välbekant medlem
Kön
Man
Underbart gangbang som avslutas med mängder av ansiktssprut. Tjejen fylls med hårda kukar i alla hål och blir dränkt i sperma. Hela tiden omringad av runkande män.

 
Last edited:

Kalle_L

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Fantastiskt trevligt spermatråd det här! :)
Gillar att se när killarna inte är rädda för att råka få någon annans sperma på sig när alla kukar toksprutar samtidigt åt alla håll!
Bukkake är verkligen nice!
 

trygve

Medlem
Fantastiskt initiativ!
Hade helt missat backstoryn till Cora Emens, det gjorde ju videon genast mycket bättre! Jag älskar bukkake så känner att jag måste själv bidra med mina favorittjejer.

För mig är det viktigt att det syns att damerna verkligen älskar sperma.

Laurateen
En ung kvinna som gärna behåller en munfull med sperma så länge som möjligt, samtidigt som hon knullas. Tyvärr har hon tydligen ett seriöst jobb och familj nu så hon försöker radera alla videos (det går sådär).

Kate Rich från PB
Ingen sperma får gå till spillo. Sväljer allt med ett leende på läpparna. Älskar dessutom analsex.

Magdalena från GGG
En av tre favoriter från GGG, de andra är Viktoria och Betty.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Fantastiskt initiativ!
Hade helt missat backstoryn till Cora Emens, det gjorde ju videon genast mycket bättre! Jag älskar bukkake så känner att jag måste själv bidra med mina favorittjejer.

För mig är det viktigt att det syns att damerna verkligen älskar sperma.

Laurateen
En ung kvinna som gärna behåller en munfull med sperma så länge som möjligt, samtidigt som hon knullas. Tyvärr har hon tydligen ett seriöst jobb och familj nu så hon försöker radera alla videos (det går sådär).

Kate Rich från PB
Ingen sperma får gå till spillo. Sväljer allt med ett leende på läpparna. Älskar dessutom analsex.

Magdalena från GGG
En av tre favoriter från GGG, de andra är Viktoria och Betty.
Trevliga filmer och tjejer. Sen, vem gillar inte Magdalena, Viktoria och Betty? Anette får ju förstås inte glömmas heller. :D
 

axelaxe

Välbekant medlem
Kön
Man
Den här damen är verkligen en hängiven kuksugerska och älskar sperma i munnen!


Mmm. Den yngre tjejen med sexig blå mascara verkar också sugen på kuk och sperma. De sista sekunderna av filmen är helt underbara där bägges munnar samtidigt fylls med sperma och sedan slickar de varandras spermatäckta ansikten.
 

VSOP

Medlem
Kön
Man
Grymt avundsjuk på dig VSOP! Du får gärna berätta mer. Var hölls detta någonstans? Hur fick man inbjudan? Måste ju ha varit fantastiskt att få delta i att gegga ner Shionne!(y):p

Det var en annons på BC för drygt tio år sedan. Det skulle göras typ en promo-inspelning med henne och två holländska tjejer. Så det var en lokal söder om Stockholm, omkring 30 män var där. Vi fick instruktioner och så var det bara att klä av sig och ha kuken redo.

Jag blev så kåt på hela upplägget att jag sprutade ner alla tre tjejerna och tror att jag var den enda som lyckades med det

På det hela var det skön, kåt stämning. Lite nervöst innan och en del som hade bråttom iväg. Men ett riktigt fint minne!
 

axelaxe

Välbekant medlem
Kön
Man
Tampa Bukkake producerar trots namnet kanske inte bukkake-filmer, utan sköna gangbangscener med många hårda kukar på en tjej (ibland två). Sedan brukar det bli många ansiktssprut.

Tjejens avslutningskommenter 25:10 i den här scenen får min redan hårda kuk att hårdna ännu mer omedelbart.

 

Cumbaths

Välbekant medlem
Alltså snälla…ta er tid till att titta på detta ljuvliga klipp (första 35 min) med den fylliga blonda spermagudinnan Tatjana Youngs bukkake debut!!!

Vilken närvaro, vilken vacker kropp, vilket härligt erfaren kuksugerska! Älskar hennes attityd och att hon ser till att smaka av och svälja en sats i taget. Så fräsch och vacker hon är !!! Gårdagens runk till detta var helt fantastisk! Kommentera gärna eller PM:a om ni håller med!
 
Last edited:

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Alltså snälla…ta er tid till att titta på detta ljuvliga klipp (första 35 min) med den fylliga blonda spermagudinnan Tatjana Youngs bukkake debut!!! Vilken närvaro, vilken vacker kropp, vilket härligt erfaren kuksugerska! Älskar hennes attityd och att hon ser till att smaka av och svälja en sats i taget. Så fräsch och vacker hon är !!! Gårdagens runk till detta var helt fantastisk! Kommentera gärna eller PM:a om ni håller med!
Jag gillade hela filmen. Älskar verkligen när de sväljer sperman och en i taget, fina kvinnor.:love:
 
Toppen