Den dedikerade BUKKAKE-tråden!

Cumbaths

Välbekant medlem
Massiva sköna spermasprut på slutet. COHF hade ofta det upplägget att männen sprutade en efter en i tjejernas ansikte, snarare än att de samlades för gruppsprut. Skönt upplägg att blondinen blir fortsatt påsatt bakifrån när kukarna börjar tömmas en efter en i hennes leende ansikte och hår. Sperman hänger kvar....
Jag håller med om att bland det mest upphetsande med bukkake är just när en nedkladdad skönhet fortsätter att bli knullad. Ett bra exempel är en scen med den enastående Vendula där hon först tar en mot sädesuttömningar från 10-15 män i munnen och ansiktet.

Hon får en kort paus för att torka bort sperman ur ögonen. och blir sedan tillfrågad av JT ifall hon vill fortsätta knulla. Vendulas attityd hedrar henne: ”Varför inte?”. Hon hjälps vänligt men bestämt upp på fötter och blir direkt tagen bakifrån grovt.

Hennes hjälplösa samlagskvidande är rent ljuvliga att lyssna till samtidigt som hon tittar rakt ner i kameran med sitt spermieindränkta ansikte….mmmm, porr när den är som bäst! Det spelar ingen roll att man inte får se kuken rammas in i hennes vagina - det är nog så intensivt i alla fall!
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag håller med om att bland det mest upphetsande med bukkake är just när en nedkladdad skönhet fortsätter att bli knullad. Ett bra exempel är en scen med den enastående Vendula där hon först tar en mot sädesuttömningar från 10-15 män i munnen och ansiktet.

Hon får en kort paus för att torka bort sperman ur ögonen. och blir sedan tillfrågad av JT ifall hon vill fortsätta knulla. Vendulas attityd hedrar henne: ”Varför inte?”. Hon hjälps vänligt men bestämt upp på fötter och blir direkt tagen bakifrån grovt.

Hennes hjälplösa samlagskvidande är rent ljuvliga att lyssna till samtidigt som hon tittar rakt ner i kameran med sitt spermieindränkta ansikte….mmmm, porr när den är som bäst! Det spelar ingen roll att man inte får se kuken rammas in i hennes vagina - det är nog så intensivt i alla fall!
Älskar scenerna när de får ta kuk efter de blivit nedsprutade. Speciellt den där ställningen så man kan se sperman droppa från ansiktet.
 

axelaxe

Välbekant medlem
Kön
Man
Älskar scenerna när de får ta kuk efter de blivit nedsprutade. Speciellt den där ställningen så man kan se sperman droppa från ansiktet.

Klassisk GGG med Annette. Så många kukar, mycket sprut, så mycket sperma i öppen mun och ansikte, så mycket sperma som rinner ner för ansiktet.

 

VSOP

Medlem
Kön
Man
Helt rätt! Det finns inget vackrare och mer underbart än en kvinna som fått se tio kukar spruta sperma i ansiktet och som sedan får njuta av ytterligare kuk i sin sköna fitta. Det är njutning och estetik samtidigt!
 

Smålandsman

Välbekant medlem
Kön
Man

Sprutade just till scenen som börjar 20 min in i klippet. Samma tjej som i klippet före, men hon verkar ha torkat av sig sperman och börjat om på ny kula. Underbart kladdig scen!
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag gillar den här filmen med Bonnie Rotten. På intervjuen i början låter det som det är tänkt att vara en blowbang-scen, men mitt under scenen börjar de knulla henne så någonstans verkar hon ha ändrat sig. Avslutats med en rejält kladdig bukkake där hon sen använder en wand for att komma själv efter hon blivit nedsprutad.

 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Kort men härligt klipp med en av mina favoriter från GGG - Cissie. Alltid lika spermahungrig.

Cissie var nasty! En tjej du skulle kunna ha som granne och ser lite så där lagomt prydd ut. Sen "råkar" du se en GGG-film och så är hon där och äter sperma från en skål med en sked. :LOL:
 

Kalle_L

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Jag gillar den här filmen med Bonnie Rotten. På intervjuen i början låter det som det är tänkt att vara en blowbang-scen, men mitt under scenen börjar de knulla henne så någonstans verkar hon ha ändrat sig. Avslutats med en rejält kladdig bukkake där hon sen använder en wand for att komma själv efter hon blivit nedsprutad.


Bonnie, vilken knullmaskin!!!
Hon förstår verkligen vad som förväntas av henne...
Satan vilken härlig genomkörare hon får!
 

Cumbaths

Välbekant medlem

Mer klassiskt från GGG. Skön asiatisk spermaslyna omringas av sprutande kukar.
Aaahhh! Lynn - den lilla spermaslukerskan! Det var länge sedan jag såg henne. Underbart urval. Hur mycket väljer hon inte? Älskar att se när hon har lite problem att ta en riktigt stor kuk bakifrån (ca 32:30 och framåt) men att det löser sig till sist. Tack för du påminde mig!
 
Toppen