Den dedikerade BUKKAKE-tråden!

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
En av mina favorit GGG-filmer med Annette, petita Maria och Chantel. Första scenen får Chantel sig en rejäl vit dusch efter hon blivit knulla på alla möjliga vis medan Maria och en annan tjej kommer in och slickar hennes ansikte rent. I scen två är det Marias tur att ta emot kuk och sperma vilket hon gör som en världsmästare. I tredje är det en annan tjej och Annette som får visa vad de går får. Inte Annettes bästa scen, men fint och se hon och Maria tillsammans. De båda verkar genuint gilla att äta och slicka i sig sperma.

 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Alltså detta är ju en stor fantasi o dröm.
Tänk att få bli rejält knullad i alla hålen och sperma som runde ur en och på hela kroppen.
Nått jag varit nära, men tyvärr inte så mycket som jag hade hoppats på.

Ett ex till mig, han fick äran o fixa lite killar som skulle vara med och ge mig en upplevelse.
Planen var att dom skulle ta mig när jag minst anande det. Ta in mig i en skåpbil som exet hade.
Sen få fritt o göra vad dom vill, det var helt exet som styrde o han och jag hade gått igenom detta.

Det föll på att en del killar backade ur och sen dom som var kvar, där lyckades inte alla spruta.
Så det slutade med 3 st som knullade o sprutad i o på mig.
Såklart var det Nice. Men hade velat ha mera.
 

Krögare50sthlm

Välbekant medlem
Kön
Man
Alltså detta är ju en stor fantasi o dröm.
Tänk att få bli rejält knullad i alla hålen och sperma som runde ur en och på hela kroppen.
Nått jag varit nära, men tyvärr inte så mycket som jag hade hoppats på.

Ett ex till mig, han fick äran o fixa lite killar som skulle vara med och ge mig en upplevelse.
Planen var att dom skulle ta mig när jag minst anande det. Ta in mig i en skåpbil som exet hade.
Sen få fritt o göra vad dom vill, det var helt exet som styrde o han och jag hade gått igenom detta.

Det föll på att en del killar backade ur och sen dom som var kvar, där lyckades inte alla spruta.
Så det slutade med 3 st som knullade o sprutad i o på mig.
Såklart var det Nice. Men hade velat ha mera.
Herregud så härligt ändå!!
 

trygve

Medlem
Här hittade jag en riktig spermaslukerska som uppenbarligen njuter av den goda smaken då hon kvider nästan varje gång killarna sprutar henne i munnen. Hon är dessutom noggrann med att lapa i sig allt stänk som hamnat på hennes kinder :p


Divinamaruuu från Argentina
 

axelaxe

Välbekant medlem
Kön
Man
Last edited:

axelaxe

Välbekant medlem
Kön
Man
Samling mörkhyade tjejer får vit sperma i ansiktet. Många sköna scener, särskilt 9:40.

 
Toppen