Dildotråden - där du berättar hur du onanerar och har sex med dildo

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag älskar att ha dildos och dylikt i baken, blir ofta 1 inne när jag och frun har sex. När ja leker själv så använder jag bland annat 1 med sugpropp som ja sätter på alla möjliga ställen och leker med, tyvärr så klarar jag inte några större saker i baken, var annat för 20 år sen, har väl gott ihop. Favoriten just nu ör en smal och slät sak, 12 cm lång 2.6 i diameter.
Tar gärna tips på glidmedel samt en lång dildo, max 3-3.5 cm i diamter.
Härligt att du använder dildos tillsammans med hustrun. I mitt fall är det något jag använder när jag är själv. Tillsammans med frun är det henne som vi använder dildon på.
Tips när du köper stor dildo är att den ska vara relativt mjuk och böjbar, som en riktig kuk. Då är det skönast tycker jag.
Glidmedel som jag använder på dildon är ett tunt lager med vaselin som grund och sedan vattenbaserat glid som jag oftast köper på apoteket. Då håller sig glidet länge.
 

slm804

Ny medlem
Kön
Man
Har provat många olika prostatastavar/dildos, men ingen har lyckats infria vad de ska göra - massera prostatan. En har varit i närheten, men ändå inte "på rätt ställe". Har istället en upphängningsanordning (90 graders) som går att justera om man tar i. DEN kan jag få att träffa exakt där den ska. Herregud! och jag är inte religiös. Nästa gång jag köper en stavdjävel ska jag tamed mig upph.vinkeln och jämföra så de "pekar" på samma ställe.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Har provat många olika prostatastavar/dildos, men ingen har lyckats infria vad de ska göra - massera prostatan. En har varit i närheten, men ändå inte "på rätt ställe". Har istället en upphängningsanordning (90 graders) som går att justera om man tar i. DEN kan jag få att träffa exakt där den ska. Herregud! och jag är inte religiös. Nästa gång jag köper en stavdjävel ska jag tamed mig upph.vinkeln och jämföra så de "pekar" på samma ställe.
haha ja alla är vi skapt olika. Jag hittade en favoritdildo som tar precis rätt, men den passar säkerligen inte alla. För mig så kan jag nästa komma direkt man för in den för den går direkt till rätt punkt. Minns när jag testade den första gången och efter ha knullat mig själv med den i bara några min började jag skaka okontrollerat och sperman sprutade.
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
haha ja alla är vi skapt olika. Jag hittade en favoritdildo som tar precis rätt, men den passar säkerligen inte alla. För mig så kan jag nästa komma direkt man för in den för den går direkt till rätt punkt. Minns när jag testade den första gången och efter ha knullat mig själv med den i bara några min började jag skaka okontrollerat och sperman sprutade.
Låter underbart. Håller på att leta efter en, har inte riktigt hittat den ideala ännu. Jag vill ha nåt som man kan bära länge utan att riskera att den ramlar ur, den ska träffa rätt, vara vibererande med fjärrkontroll. Förslag nån?
 

Thomasstor

Aktiv medlem
Kön
Man
Min hustru gillar ju också dildosar, vem gör inte det...;)Tyvärr är de pyttesmå, inte större än min kuk. Antagligen är hon rädd om lilla fiffi. :p
Men iaf, favoritställningen är 69:an med dildon i hennes vaxade fiffi, ett finger i analen på henne och jag slickar hennes våta kön. Ju skönare hon har det desto hårdare suger hon. Så gött när hon njuter och dildon åker in och ut och drar med sig goa safter som smakar underbart.:love:
Just den där känslan i en 69:a när hennes kåthet växer och man direkt känner det i intensiteten i sugandet. Magi!
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Jag älskar att ta med en dildo in i duschen. Det är ju bara sååå skönt att låta dildon glida in och ut och massera prostatan så man blir stenhård medans det varma vattnet sköljer över en och man tvättar sig och rakar kuk och pung. Man känner sig som en riktig slyna. Och om man mot förmodan inte skulle hinna spruta så löser man det på slutet.

Det enda som är bättre är att ha en vän med sig in i duschen och som löser tvättandet och knullandet medans man står och njuter av att bli tagen hårt.
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Har en rejäl dildo med strapon- sele och vibrator.
Ca 20-21 i omkrets.
Underbar att leka med, både med frugan och solo då det också finns en sugpropp som fäster bra på duschväggen.
Älskar att få känna den djupt inne i mig.:p:p:p
 

S110

Aktiv medlem
Ålder
60
Kön
Man
Tycker det är lite dåligt med dildofilmer/bilder i tråden. :( Så jag bidrar med en en film på en skön stund i skogen med "Italian Giant Golia 41 cm" och min då nyinköpta "King Cock Black 32 cm". Tyvärr blev det inget avslut då det parkerade en bil i närheten och jag fick räfsa ihop mina grejer snabbt som ögat...:LOL:
https://www.erome.com/a/RsrpoZ3U
det ser svårslaget gott ut. Att bara få ge sig själv den stunden. Jättefin film.
 
Toppen