Dildotråden - där du berättar hur du onanerar och har sex med dildo

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Var i skogen för några veckor sedan med mina dildos och hade lite mysigt. Då det var lite spontant så hade jag bara två dildos men ett par vadarstövlar. Det var väldigt skönt kan jag säga men lite väl mycket folk och bilar på en liten väg längre bort:eek:. Men det var ingen som upptäckte mig vilket var tur:ROFLMAO:
https://www.erome.com/a/1zMFRcsJ
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Låter som en underbar dag:p
Håller mina tummar för att du en vacker dag kommer få trycka grannfrun hårt i baken, när hon ligger över trädgårdsbordet och kippar efter andan..
Det blev ännu bättre då jag efter lite lunchvila och fluktande på grannfrun tog mig en omgång med dildosarna igen. Körde tills jag kom i en fantastisk orgasm som gjorde att det susade i huvudet en bra stund.
Utan grannfrun dock. Tror inte min hustru skulle uppskatta det.:LOL:
 
Last edited:

ManyaNovio

Välbekant medlem
Såg till att vara ren i min ”fitta”. Tog favorit dildon med mig upp i sängen när jag skulle lägga mig. Pumpade på bra och känslan var underbar. Bättre blev det när frun kom upp och började pilla på brösten. Savade bra och blev rejält kladdigt. Ingen orgasm. Sköna känslan av dildo/kuk fick vara kvar när jag till slut somnade.
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Måste berömma er som som lyckas få in dom jättedildosarna, hur känns det när hela är inne? Går det att beskriva?
 

ankan7575

Aktiv medlem
Kön
Man
Så härligt! Rida en stor dildo på det viset är fantastiskt skönt. Känslan när dildon bottnar och kuken slår i sitsen är underbar.
Gillar också att rida en dildo så, men sätter ofta min Mr Marcus på en liten platta som jag kan ha i sängen. Då är det grymt skönt att sätta sig på knä och känna hur dildon kommer långt in till dess pung trycker mot skinkorna. Behöver nästan inte röra kuken för att komma. Tycker om att ha dildon riktigt djupt inne i mig när jag kommer. Härligt att känna anus spänna runt roten på dildon när sperman sprutar.
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Gillar också att rida en dildo så, men sätter ofta min Mr Marcus på en liten platta som jag kan ha i sängen. Då är det grymt skönt att sätta sig på knä och känna hur dildon kommer långt in till dess pung trycker mot skinkorna. Behöver nästan inte röra kuken för att komma. Tycker om att ha dildon riktigt djupt inne i mig när jag kommer. Härligt att känna anus spänna runt roten på dildon när sperman sprutar.
jag har börjat att använda en dildo och jag älskar det.
Har en med sugpropp som jag sätter fast så står jag på knä och knullar mig själv
jag kommer så skönt då
Härliga dildoupplevelser! Underbart med människor som gillar att onanera med dildos.:love:
 
Har köpt en såkallad monsterdildo som ser ut som kuken på en alien..... röd grön till färgen och lite annan form än en vanlig dildo. Den gör mig lite mer kåt och har den på en liten pall (25 cm hög) som står på golvet. Lätt att stå på knä över, sära skinkorna och låta den sakta glida in i baken. Har även en vanlig dildo med pung sittandes på dörren framför mig som jag suger och njuter av. Skönt med dildo i båda hålen och skönt sprut blir det...
 
Toppen