Ditt allra första ungdomsmöte med äldre mansperson med sexavsikter.

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Min sexuella debut var med en 38 år äldre man. Jag hade fyllt tonår och allt hände på en fest i samband med midsommarfirande. Jag var tokkär i honom och jag lät mig förföras och det är fortfarande bland de bästa sexuella upplevelser jag haft.
Låter fantastiskt fint
 

Sten Jonsson

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag var 15år och på liseberg, satt o tog en läsk när en gubbe i 50års åldern satte sig vid bordet, han bjöd på öl och efter ett tag frågade han vad jag skulle göra, svarade att jag skulle hem. Han erbjöd sig att köra hem mig, vi hamnade i hans bil och innan jag fattade vad som hände sög han. Jag kom inte för mig att göra någonting bara satt där. Det gjorde inte ont tvärt om var det gott som bara den. Det har nog format min sexualitet mer än jag vågat erkänna. Så här i efterhand så klassas det ju utan tvekan som ett sexualbrott.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Jättebra att ämnet blir belyst från båda håll, både av de som tyckte det var obehagligt o läskigt och av de som kanske tyckte så först, men efter ett tag attraherades och sökte sig till förnyad/-e kontakt/-er. Alternativt de som gillade det från början. Jag avser förstås upplevelser från ALLA, oavsett kön/könstillhörighet. Oftast hör vi bara från de negativa upplevelserna och rena övergreppen, sällan eller aldrig från de som tyckte det var positivt och gav större insikt om sig själva. (y)
 
Last edited:

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Har nog skrivit om detta i någon annan tråd, men delar gärna med mig igen

Var mitten av 80-talet. Jag var 17, och var inne i stan (Gbg) och festade med polarna. Kom under kvällen ifrån mina polare så fick rå mig själv. Gick till busstation vid centralen för att åka hemåt. Var sent och sista bussen hade gått. Så var bara att vänta på första bussen att gå. Sitter där och väntar när det kommer en man 45-55 år och sätter sig på samma bänk och börjar snacka. Man var ju hungrig och han erbjuder attt bjuda på en macka hemma hos sig. Vi far till honom och jag käkar, vi kollar på konsertvideos på VHS. Kommer inte ihåg om han frågar om jag vill kolla lite porr, men hus som helst så drar han igång en porr film. Han säger att det är okej om jag känner för att runka. Kommer inte ihåg om han börjar runka först, men till sist sitter vi där båda två och runkar till porrfilmen. Han undrar om han får runka min kuk, jag är tveksam. Men han lyckas övertala mig om att det är helt normalt. Själv hade han rätt liten kuk, min var mycket större än hans. Han börjar runka mig, och det slutar med att han även suger min kuk. Skönt var det och jag var rejält kåt. Efter ett tag så föreslår han att han kan runka båda våra kukar tills vi kommer. Han lägger sig på rygg i soffan och jag sätter mig gränsle över honom. Han tar båda våra kukar i sin hand och runkar dem mot varandra. Han runkar oss så tills jag sprutar. Kommer så väl ihåg hur förvånad han blev när jag skickar mina strålar rakt över honom och de landar på ett bord med lampa som står i hörnet mellan sofforna som stod i vinkel. Tror han blev lite sur efteråt att jag sprutat ner hans möbler. Han hade nog tänkt att få min sats över sig, haha. Lånade hans dusch, sedan drog jag rätt snart.
Det var faktiskt första och ända gången jag vart med om en sådan grej.
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Äldre kvinna: Britt 50+, som tog min oskuld och som jag hade sex med under åtskilliga månader. Själv var jag 15...rena lammköttet. Men oj, vad hon lärde mig...
Hon har min eviga tacksamhet.

Man av äldre årgång:
Han var 55-60 och jag var precis 25 fyllda...
Jag jobbade som musiker och träffade honom då han jobbade på haket vi lirade på.
Vi var ett gäng som drog med på efterfest hemma hos honom.
Alkoholen flödade ( och förmodligen annat stuff också) så folk blev allmänt frigjorda....inte minst jag.
Han kom fram till mig och frågade, rakt ut, om han fick runka och suga av mig...
Jag hade span på en läcker tjej så jag tvekade lite innan nyfikenheten tog överhand...
Det ångrar jag inte.
Hans händer och mun, sände mig ut i universum...
Han visste vad han gjorde.

Men utan ovan nämnda Britt, hade jag nog aldrig kommit att bejaka min sexuella nyfikenhet. Hon sa till mig att utforska mig själv och min sexualitet...och det rådet följde jag.
Försiktighet är dock en dygd, sa hon också, så " se alltid till att alltid vara skyddad".
Hon kan, mycket väl, räddat mig från samma öde som många av mina
" utforskande" bröder och systrar åkte på då HIV dök upp.
"Livet är en gåva som man ska göra det bästa av."
Jo..... hon var klok, Britt...
Och jag lyssnade, uppmärksamt på min sexlärarinna.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Var på en vanlig bar med några polare
Ung, full och naiv..

Satt en äldre kille, runt trettio plus och jag var runt tjugo
Beställde min öl och vände mig om och spände ögonen i killen som hade en liknande skjorta som mig (bar den inte vid det tillfället..)
-snygg skjorta!

Fick min öl och betalade
Killen försvann snabbt som ögat

Fick senare reda på att han var gay och hade eventuellt tänkt stöta på mig
Men blev chockad och skärad när jag "stötte" på honom...

Fick reda på detta genom en polares syster som var "fag hag"

Liten "fjollig" kille blev rädd för 1,90 "atlet"
 

sanosej

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Har ett häftigt minne ifrån simhallen när jag var typ 18-19 och precis hade gått ut gymnasiet och var väldigt blyg och i princip helt oerfaren. Hade gått till badhuset ensam för att simma några längder, basta och spana runt lite i duschrummet. Älskade att sitta i bastun och spana in alla snubbar som duschade före eller efter simningen.

På den tiden duschade i princip alla näck även de som var blyga. Det fanns sex separata duschar mittemot de två olika bastuna. Duscharna hade inga drapperier så även om en del försökte kunde man inte skyla sig helt och man fick se en hel del snygga killar med läckra kukar men även förstås en hel del äldre snuskgubbar som strök omkring när man satt där i bastun och spanade.

Jag var som sagt rätt blyg och bastade alltid väl insvept i en handduk särskilt eftersom man inte riktigt hade styr på kuken. Denna dag var det dock väldigt lungt och jag bastade lite uttråkad och gick ut och svalkande av mig med en dusch mellan varven.

Då det var i princip helt tomt i duschrummet hängde jag upp min handduk lite slarvigt precis utanför bastun och gick helt naken bort till en av duscharna. Normalt sett gjorde jag aldrig det utan hade alltid med handduk och badbyxor ända fram till duschen.

Nu stod jag i alla fall i duschen och lät vattnet flöda och jag tvålade in mig över hela kroppen och sköljde av mig gång efter gång och riktigt njöt. Jag var så uppslukad att jag inte märkte hur en gubbe i vad jag tror runt 60-års åldern hade kommit in i duschrummet. I ögonvrån såg jag hur han stannade upp utanför bastun precis framför min handduk och vände sig om och ställde sig bredbent och bara betraktade mig intensivt.

Jag kände hur mina kinder hettade till. Det var något djupt erotiskt och samtidigt vädligt förnedrande att stå där helt naken och bli uttittad av någon som var påklädd eller i alla fall hade sina badbyxor på. Mannen gjorde inga som helst tecken på att vilja gå eller sluta stirra och jag viste inte vad jag skulle ta mig till så jag fortsatte tvåla in mig. Jag kände hur hans blick drogs till min våta kuk. Så här efteråt fattar jag inte varför jag inte bara vände mig bort men jag var som förlamad och till min fasa kände jag hur min kuk började styvna till av uppmärksamheten.

Det fanns inget jag kunde göra åt saken. Mannen stod kvar och med ett mycket nöjt leende följde han intresserat hur min kuk började växte till sig från liten till helt stenhård. Jag var knallröd i ansiktet av skam och upphetsning men insåg att jag inte kunde stå kvar där i duschen med stånd, vem som helst kunde ju komma in, när som helst, så jag var helt enkelt tvungen att med praktstånd paradera ut mot mannen för att komma åt min handuk. Inte då heller kom jag för mig att dölja kuken med händerna och det kändes väl meningslöst. Han hade redan sett allt jag hade!

Hans ögon gled ivrigt upp och ner över min kropp för varje steg jag tog ända tills jag kom fram till min handduk och jag kunde fly ut från duschrummet.

Då mitt stånd syntes tydligt även under handduken dök jag ner på första bästa bänk i omklädningsrummet och tänkte att jag får väl sitta här tills kuken lugnar sig så jag kan byta om och dra hem.

Tankarna snurrade och plötsligt står mannen i dörröppningen och tittar igen. Med mitt stånd vågade jag inte flytta mig utan satt kvar och det såg han nog som en invit. Utan ett ord gled han ner på bänken brevid mig och satt där en stund och tittade på mig.

Jag kom inte för mig att säga något eller röra mig och strax kände jag hans hand på mitt lår. Ett, tu, tre så hade hans hand letat sig in under handduken mellan mina ben. Jag skakade till av upphetsning när hans hand nådde fram till mina kulor medans han tittade mig stint i ögonen. För ett ögonblick vägde han min pung i handflatan och sen klämde han runt lite innan han bestämt fattade tag om min kuk och drog ner den mellan mina lår. Han var rätt hårdhänt och det kändes lite märkligt men samtidigt sjukt upphetsande.

Han drog tillbaka förhuden och lät sina fingrar leka med mitt ollon och började sedan raskt pumpa min kuk med ett stadigt tag. Mer än så hann han inte förrän jag flämtade till och började komma okontrollerat. Jag bara sprutade och sprutade och han fortsatte pumpa min ömma kuk tills jag var helt svimfärdig. Sen drog han tillbaka handen och torkade nonchalant av sperman på min handuk.

Med en mycket nöjd blick drog han sedan isär min handduk och tog en rejäl sista titt på min svullna kuk och gav mitt röda ömmande ollon ett sista nyp innan reste sig upp och utan ett ord gick tillbaka in i duschrummet.

Jag skyndade mig att rätta till handduken och bytte sedan snabbt om och åkte direkt hem där jag runkade till minnet av mannen och hur han hade lekt med mig och min kropp. Jag såg aldrig mannen igen på simhallen men jag fortsatte att åka dit och har njutit av detta minne så många gånger sen dess.

Ledsen att det blev en så lång utläggning men kunde inte sluta skriva när jag tänkte tillbaka på vad som hände.
 
Last edited:

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
I mitt hemmaområde hade jag upptäckt en strand o klippområde där folk ofta badade o solade nakna. 15 år och sexnyfiken var det ju spännande att ta sig dit för att både bada sola och titta. Vågade då inte vara naken där förrän långt senare.
Låg och lyssnade på medhavd transistorradio, när jag plötsligt känner en hand som rör vid mitt mitt knä. Tittar förskräckt upp och ser en "gubbe", som jag inte hört smyga sig fram. Han var kanske runt 35-40 men i mina ögon var han det. Han frågar något, som jag inte minns längre men jag säger högt så att alla, på säkert 50 meter runt om hör, att -"Jag inte vill ha något sällskap!!". Han accepterar det, drar sig förskräckt undan och jag återgår, ganska skärrad, till mitt lyssnande. Dock utan att blunda mer. Visste inte innan att sånt förekom där, men efter några dagar, när jag smält upplevelsen återkom sex-nyfikenheten att få se vad som försiggick där. Det var eggande i tanke och fantasierna stegrades tillsammans med kuken på väg fram till badet och tittandet där. Var dit och solade och för att kika flera gånger med varierande mellanrum under tonåren, aldrig naken och visst, det var en och annan "gubbe" som passerade och tittade nyfiket. Blev alltid kåt av omgivningen och det gick ofta att hitta litet skyddat ställe där jag kunde dra ner badbrallorna. Kunde nästan aldrig gå därifrån utan att ha fått runka. Aldrig kontaktad mer där under tonåren, utan först på annan plats långt senare. Klart var ändå att denna första upplevelse, aktiviteterna där och platsen klart satte sina spår och nyfikenhet på variationer inom sexuella aktiviteter för all framtid.
 
Last edited:

Bill Sand

Medlem
Ålder
75
Kön
Man
På väg hem från i den stad jag bodde i blev jag stoppad av en bilist som bad mig beskriva vägen till en bensin mack. Jag var nyss fyllda 12 år och följe lydigt med i bilen när han bad mig, för att visa. Vi kom inte långt och redan passerat en mack när han bad mig känna på hans kuk. Efter att tag knäppte han upp min byxor och konstigt nog blev jag hård direkt.
Han runkade mig upp och ner och jag kom för första gången i mitt liv. Fattade inte att något kunde va så skönt. Vi åkte vidare ut ur stan och då sa han nu är det din tur att göra det skönt för mig, vet inte vad jag tänkte men han lät mig runka och suga och kom i min mun.
Jag var överväldigad av upplevelsen och träffade honom i bilen en gång till. Efter det har jag haft dragning till båda könen. Gubben som jag tyckte var kanske 40-50 år och förstås pedofil. Har efter det bara erfarenhet av en lärare som runkade av mig på en skolresa i sjuan. Därefter massor av damer men inga män. Söker man men inte lätt när man är gift och gubbe.
 

Maccloud

Aktiv medlem
Ålder
48
Kön
Man
tror jag var typ 15-16 när jag skulle visa vägen för en gubbe typ 45-50 som satt i sin bil å inte visste vart han skulle åka .. han fatta inte min beskrivning så jag hoppade in å visa vart han skulle medans han körde ,, vi kom fram ,,å han ville tacka osv osv å det ena ledde till det andra osv osv
 

viking145

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
jag set den här berättelse och bli kåt från qx sida
En kille jag sätt växa upp från baby till en fullvuxen läckerbit. Hur vill jag inte gå in på, men jag känner hans föräldrar. Att få se denna vackra skapelse bli en fullvuxen man var en upplevelse. När han var 22 år tog han kontakt med oss via grinder. Berättar för honom att jag känner hanns föräldrar,men det brydde han sig inte om! Men en efter ett års chattade träffas vi. Medans jag slickar honom våt i röven innan jag glider in av kåthet så suger han min man och slickar honom i röven. Jag knullar honom och han tar emot som han aldrig gjort annat! När jag fyllt honom tar maken över o knullar, samtidigt som killen suger mig hård igen. När maken tömt djupt i den unga röven så slickar jag i mig safterna innan jag knullar honom igen.. Efter sprut nummer 2 är jag ganska mörbultad. Då tar maken över o knullar vår toyboy en gång till. Efteråt ligger vi nästan stilla och har ett fantastiskt mysigt efterspel.
 

Kåtis007

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Kvinna
Jag har skrivit i en annan tråd…
Som 17 åring hade jag ett sexförhållande med en man som var 67 år, helt underbart. Vi träffades under 2 år och han fick jobba hårt innan jag blev villig. Men det var helt perfekt, han var en riktig gubbe men fick mig att njuta. Fick många härliga orgasmer.
 
Toppen