Ditt bästa onani minne?

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
En del saker minns jag sedan barns åren, första onani stunden med orgasm. Kan ha varit runt 13 år, en kompis hade ett rum i källaren där vi träffades. Han hade en säng där som han i bland sov i. Nu var han inte där men hans pappa släppte in mig.
Sitter i sängen hör hur det prasslar i sängen, känner efter vad det är. Ligger en porrtidning som jag tittar i, får raskt stånd. Pillar fram kuken i det fria ser i tidningen hur en tjej runkar en kille. Jag gör lika som hon, efter en stund så känns det konstigt i kroppen, blir nog lite ororlig.
Lägger tillbaka tidningen, kändes lite skönt när jag drog i kuken, kan inte hålla mig tidning åker fram igen och en ny orgasm kommer snabbt. Till slut åker kläderna av helt.
Lägger mig i sängen och runkar , ser inte att kompisen kommer in i rummet. Utan låter ånyo en orgasm komma och en lite skvätt sperma.
Tittar upp, ser kompisen står med byxorna nere och tittar på mig, han runkar han med.
Detta ledde senare till att vi runkade tillsammans och prova även andra saker i flera år..
 

Murphy

Ny medlem
Kön
Man
Min bästa kompis och jag runkade varandra när vi tittade på porr typ 15 år gamla. Han ville prova att suga, å när han sög å jag precis kom så fick jag se att han morsa kommit in i rummet. Väldigt nice å upphetsande.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Min bästa kompis och jag runkade varandra när vi tittade på porr typ 15 år gamla. Han ville prova att suga, å när han sög å jag precis kom så fick jag se att han morsa kommit in i rummet. Väldigt nice å upphetsande.
Det krävs en fortsättning på den berättelsen....
 

Sircumseised

Aktiv medlem
Kön
Man
Har två riktigt bra runkminnen, ena gången då jag hade legat och edgat med en vibrerande prostatastav. Andra är när jag och en runkpolare till mig dubbelrunkar kuk mot kuk, vart så hett och upphetsande och känna en annans bultande kuk mot sin egen....Kommer ihåg att jag sprutade ut min sats så hårt att det träffade kuddarna bakom hans huvud!
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Har sjukt många heta minne men mitt senaste bästa är då jag och en av mina bästa vänner chattade en hel natt och turades om att dela porrbilder och filmer vi gillar inom alla olika genrer och även filmer och bilder på oss själva och olika flickvänner vi har haft och sparat!

Då vi hade edgat och kåtat upp varandra till bristningsgränsen valde vi ut en video som vi båda sprutade till samtidigt och sen pratade om hur skönt det var och sen blev det ett par gånger till ganska snabbt efter första orgasmen!

Så hett att komma över den gränsen med kompisar att all skam släpper och man bara har det nice tillsammans!
 
  • Gilla
Reactions: Mac

Kuksprutan

Välbekant medlem
Det var säkert 25 år sedan men jag kommer ihåg det ändå. Jag var nere i källaren i hyreshuset där jag bor. Kommer dock inte ihåg i vilket ärende ursprungligen men det blev mer. Källarförråden ligger i rad, vilket dom väl gör i dom flesta hyreshus och det är nätväggar och dörrar in till varje förråd. Av någon anledning så blev jag så kåt när jag var där nere, troligtvis i mitt förråd. Jag drog ner och tog av mig både byxor och kallingar och stod där med ståkuk. Runkade och drog i kuken ett tag och den blev stenhård, var så kåt. Nätväggarna till förråden är av ganska stormaskigt stålnät, säkert 8-10 cm stora maskor. Var ute i gången när jag hörde någon som kom ner i källaren, det slog i en dörr. Kvickt gick jag in i mitt förråd och drog upp byxorna men kallingarna hann jag inte med. Stod där med bultande kuk och väntade men ingen kom. Det slog i dörren igen och jag förstod att personen gått ut igen. Jag drog ner byxorna och klev ur dom. med bultande kåt kuk så gick jag ut i gången igen och travade runt med ståkuk, runkandes den och njöt. Efter ett tag, vilket inte var så länge, ville den spruta och just då var jag mitt för ett förråd där det inte var mycket grejor men en bit in stod en gammal fåtölj med stoppade dynor. Jag var nu så jävla sprutkåt att jag nästa exploderade och just när jag skulle till att komma så stack jag in kuken genom en maska i förrådet med fåtöljen och lät kuken spruta. Och jävlar vad jag sprutade, fick hålla mig i nätet när kuken pulserade spruten säkert 1 meter in i förrådet och sprutade ner fåtöljen som stod där. Ryggen och sitsen fick rejäla sprut och sperma sögs upp av tyget. Jävlar vilket skönt sprut trots att jag just när det gick inte kunde runka kuken då den ju var innanför nätet. Men så jävla skönt var det, tror jag sprutade 10-12 sprut och det mesta landade i fåtöljen. Jag drog ut kuken och den slaknade sakta. Hämtade kallingar och byxor och tog på dom. Låste mitt förråd och gick upp till mig.
Flera veckor efter detta tittade jag varje gång in på fåtöljen och dom intorkade spermafläckarna syntes tydligt på tyget. Men så en gång när jag kom ner var fåtöljen borta. Undrar vad dom som ägde den tänkte när dom såg fläckarna.
 

Gismo

Aktiv medlem
Kön
Man
Mitt bästa runkminne måste nog vara när jag som tonåring bastade med min kompis och vi började runka tillsammans. Det var första gången vi gjorde det utan porr och vi satt och kollade på varandras kukar, jämförde grepp och teknik etc.
 

JennyH

Välbekant medlem
När jag fick skjuts hem av en arbetskollega till mamma, som jag hade flörtat lite med och vi stannade till för han ville runka för mig och det slutade med att vi båda 2 hade det skönt i hans bil. Ett bra minne och en väldigt stor hemlighet :)
 

Atomicswing

Aktiv medlem
När jag fick skjuts hem av en arbetskollega till mamma, som jag hade flörtat lite med och vi stannade till för han ville runka för mig och det slutade med att vi båda 2 hade det skönt i hans bil. Ett bra minne och en väldigt stor hemlighet :)
Hur kom det sig han ville runka för dig? Alltså vad prata ni om….
 

Trenter

Välbekant medlem
Kön
Man
Ett skönt minne jag har är just när jag har fått körkort och som tack för att jag fick låna bilen av farsan först
åkte och tvättade den och sedan åkte till en friluftsgård i Nacka för att vaxa den. Jag parkerade så långt bort som möjligt för jag ville vara ensam. När jag var nästan klar kommer en gammal VW Bubbla och parkerar bara två bilar bort. Jag blir lite sur för det dammade och jag tittar surt på dem. De är ett par typ i 30 års åldern. Jag går på bortsidan av bilen och tittar genom rutorna på dem. Då får jag se att dom sitter och hånglar, ganska grovt också. Jag blir så klart små kåt. Efter en stunds hånglande går han ut ur bilen och runt den, hon kliver ut och jag ser att hon tittar efter mig. Jag låtsas putsa bilen. Han gör något jag inte ser och sätter sig på hennes plats,, sen drar hon plötsligt upp kjolen och av med trosorna. Dom ska knulla far igenom mitt huvud och kuken ställer sig i givakt. Mycket riktigt, hon kliver in över honom och sjunker ner på hans kuk. Hon börjar knulla honom sakta och jag tar fram kuken ur jeansen och börjar runka. Hennes dörr på bilen står vidöppen och jag ser tydligt hur hon knullar honom med ökande hastighet. Rätt var det är vänder hon på huvudet och tittar rakt på mig medans hon guppar upp och ner på kuken, jag tittar tillbaka och runkar som besatt. Efter någon minut grymtar han till och hon stannar och jag sprutar ner hela den ny vaxade bakflygeln. Hon kliver ut med ett stort leende och jag torkar av kuken med trassel och stoppar in den. Sen får jag polera upp bakflygeln igen. De backar ut och när de åker iväg ler hon mot mig och ger mig en snabb vinkning med handen. Hon viste att jag tittade och runkade och det var OK. Det var första gången jag fick se ett par knulla framför mig, något jag har haft förmånen att få se många gånger sedan dess och fullständigt älskar det. Så upp kåtande att se andra kyssas, smekas, runka, suga, slicka och sedan knulla och själv få runka till.
 

dax

Ny medlem
Ålder
76
Kön
Man
Ett skönt minne är när jag satt på balkongen och grannens dotter o hennes kompis solade i trädgården under. Jag hade fin utsikt och dom kunde inte se mej. hade bara en t-tröja på mej o stekte min allt hårdare kuk. Kollade o drömde mej in i deras trånga tonårsfittor. Var tvungen att gå in o avsluta ...la mej naken på sängen o släppte loss första sprutat landade i mitt hår o nästa högt upp på bröstet o sen på magen...låg länge o bara njöt
 

SkorpionPappa

Välbekant medlem
Kön
Man
Svårt att säga vilket som är bäst.

Men två bra.
Någon nämnde första gången de spelade in sig själv och tittade efteråt. Samma följde för mig. Men första gången jag gjorde en video av när jg runkar och sprutar och la upp den på ett konto på Xhamster. Det var länge sedan. Men alla positiva reaktioner gjorde att jag själv runkade till min video. Vilket var oerhört upphetsande när jag visste att andra tittat. Efter detta postade jag många bilder och videos.

Ett annat var på ett Motell i usa där mina kåta ”grannar” hade sex hela natten. De visste inte hur lyhört det var. Men jag hörde båda stöna tydligt och även lika tydligt vad de sa. De körde mycket tabu-rollspel med daddy/little girl-grejer. Jag runkade mig till många orgasmer den natten. Stackars städerska som fick ta hand om mina sängkläder den morgonen efter.
 

VältränadSnubbe

Aktiv medlem
Kön
Man
Frugan var bortrest och jag kom hem sent efter en blöt kväll med polarna, full kåt och inte så trött...

Klär av mig naken, lägger mig i sängen och börjar porrsurfa. Efter några minuter så hamnar bland amatör-bisex-filmer och njuter för fullt av runkstunden. Något modigare med den förhöjda promillehalten i blodet så går jag och hämtar glidmedel och frugans två dildos, en mer rak och en naturtrogen kukliknande. Den mer raka som dessutom är längre, börjar jag massera mot mitt insmorda anus, sakta i början. Måste erkänna att i början tänkte jag att det gör för ont, samtidigt som det var skönt. Till slut efter en del lirkande och smörjande så var dildon inne och känslan övergick mer och mer åt det sköna. Kuken flödade försats som jag jag gned och samlade upp mot den naturtrogna kuken och med jämna mellarum hungrigt slickade i mig, jag var så jävla förbjudet kåt. De sista minuterna innan orgasm var jag så uttöjd så dildon i röven kom djupt och slog emot prostatan, booom, orgasmen sköljde över mig och den naturtrogna kuken fick kaskader av sperma över sig. När jag lugnat ner andningen och kom tillbaka på jorden så ser jag ner på hand, kuk och dildo. Jag kunde snabbt konstatera att jag nog aldrig någonsin tidigare levererat så mycket sperma. Full och med en dildo i röven, porren som fortfarande rullar på laptopen och med den synen framför mig så konstarerar jag att jag är fortfarande kåt och vill ha sperma, jag vill känna, smaka, suga svälja. Jag för min spermakladdiga hand mot munnen, slickar rent, njuter, blir kåtare, torkar upp med fingrarna från kuken och får upp allt, sväljer. Sedan är det dildons tur, för den mot munnen, slickar den runt om, slickar i mig allt, suger och är igång med ridandet samt runkandet samtidigt. Jag var som besatt av det förbjudna, suga kuk och svälja sperma, den kvällen kom jag tre gånger och allt slickades upp och svaldes...
 
Toppen