Ditt bästa onani minne?

AndLargbg

Aktiv medlem
Finns så många kan dela med mig av ett till.
En klasskamrat till min lillasyster hade fått reda på att jag hade onanerat tillsammans men min lillasyster. Hon hade en storebror men han ville knulla som hon utryckte det kanske inte sin syster men min lillasyster.
Tjejerna var båda trettonår vill inte ha samlag och sedan så han min syster haft mens i över ett år och ville absolut inte bli gravid även om man kan skydda sig.
Najda frågade mig kan du inte runka och komma över mina pattar. Jag kan klä av mig så kanske det blir lättare. Plötsligt var Najda naken satte sig i skräddarställning och när jag började runka och fick ett kraftigt stånd började hon smeka sin klitoris
Kände doften av kön i rummet och förstod att jag inte skulle kunna hålla på så länge.
Plötsligt kom min lillasyster in enbart klädd i trosor med en videokamera i handen var nog Nadjas familj vi hade ingen. Lade min sats mellan Nadja bröst jag var lite äldre femtonår så de kom rejält. Då kastad Nadja tillbaka sitt huvud grimaserade och pep till, fick sedan redan på att det var hennes första orgasm. Nu var jag tvungen att lämna rummet tjejerna ville leka tillsammans. Min syster ville helst inte visa sig naken för mig, det var något år sedan hon hade utvecklats sa hon. Kunde nog stämma hade sett hennes bröst växa rejält.
Att vara barbröstade hemma var inga problem tyckte hon och visste nog att jag kunde bli lite besvärad och upphetsad. När pappa var hemma var det annorlunda då började hon dölja brösten. Men hon kunde gå från tex badrummet med en handduk runt kroppen men med brösten fria, tror varken hon eller pappa tänkte så mycket på det även om han bara var en styvdotter så han henne som sin dotter. Var den enda pappa hon kände sedan hon var sexår.
Nadja och jag fortsätta att onanerar några gånger, men sex vill hon inte ha det ända jag har haft i mig är tamponger förklarade hon. Kunde nog stämma när hon onanerade var det Klitorisen hon koncentrerade sig på.
Tja fantasi har du iaf
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Knappt man tror det är sant. Att bara sitta i soffan hos en kompis iförd enbart kallingar väcker mina misstankar om uppdiktad historia.... resten ännu mer osannolik... Sorry!
Va? Inget konstigt alls. Vi hängde hela tiden och sov ofta över hos varann, därmed inget konstigt att vi gick runt i bara kalsongerna ibland. Vill minnas att det var varmt också därav så gjorde hon gympingpasset i bara tröja och trosor. Jag var väl mellan 11-14 nånting när det hände, inte vuxen.
Tro vad du vill men sant är det.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
När min farbror efter vad jag nu i vuxen ålder förstår en blöt kväll lärde mig och min lillebror att runka. Vi fattade inte riktigt men han visade och jag minns att han ville röra men vi sa nej. Vi rörde dock hans när den pulserade för det var viktigt sa han. Sen fick vi 100kr var för hemligheten. Det hände några fler saker fler gånger men det är en annan tråd kanske
Ser fram emot att läsa den andra tråden...
 

SkorpionPappa

Välbekant medlem
Kön
Man
En gång när jag var 13-14 år åkte jag och mamma över med Finlandsbåten. Det var även några vänner till mamma som var med. På kvällen blev det fest och mycket dricka som jag kommer ihåg. Jag hade lagt mig i vår hytt när mamma kom indragandes med en man hon träffat på båten. Mamma frågade om det gjorde något att han sov över, hon sa att jag kunde försöka sova. Men det gick inte för de körde på. Jag masserade mig till 2 orgasmer om jag minns rätt det var så sjukt härligt att se de njuta och stöna. Minns det var första gången jag såg mamma suga kuk.
Härligt minne.
Jag fick ett ex avslöja liknande minnen för mig när vi båda var kåta och tagit ett par glas vin.

Hon tyckte det var härligt att kunna prata om det utan att känna skam. Och jag älskade att höra hennes berättelser. Vi delade många minnen efter det. Tänk om man kunde bryta isen med alla man träffade på liknande vis. Men det händer sällan.
 

Malmo_Man

Aktiv medlem
Ett av de bästa och första minnena är jag 13 år har då precis börjar onanera regelbundet, jag vaknar en natt av att mina föräldrar knullar i rummet bredvid. Hör sängen knarra och deras stön och känner att min kuk blir hård. Smyger upp ur sängen och går fram till föräldrarnas sovrum där dörren står på glänt, ser mamma ligga på rygg med särade ben med pappa ovanpå med raka armar i missionären. Börjar runka medans jag tittar på när dom knullar och mammas stön gör mig än kåtare. Pappa stöter in i mamma en bra stund innan jag hör dom pratar med varandra och förstår att dom ska byta ställning, pappa lägger sig på rygg och mamma grenslar han och börjar rida, ser mammas bröst gunga och hör deras stön, jag runkar och känner att sprutet är nära, efter en stund kommer jag stötvis och minns än idag att det var så skönt att det nästan svartnade för ögonen. Därefter smyger jag tillbaka till mitt rum och hör hur deras stön tilltar och hur sängen dunkar i väggen, efter någon minut hör jag pappa stöna och sedan avtar dunkadet i väggen och sen hör jag mamma gå till toaletten…
Jag hade hört och sett mamma och pappa ett antal gånger före denna natt men det var denna gången jag runkade för första gången och det fortsatte jag göra ett antal gånger när jag hörde dom och ibland tjuvkikade - bilden av att se dom knulla under min uppväxt och mammas bröst som gungade när hon red pappa finns kvar på näthinnan än idag.
 
Last edited:

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Mitt absolut bästa runkminne är från bara 3 månader sedan! Festade med en kompis och det ledde till snuskprat som ledde till porrsurfande som ledde till flera timmars runk i varsin soffa hos honom med porr på tvn! Sprutade fyra gånger över mig själv och hade kunnat fortsätta men jag var helt tömd!
 
Toppen