En fråga angående så kallade dick picks

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Det beror nog mer på hur gift mottagaren är.

Detta med att vara gift är ett 'gift'. Jag minns en dam med vilken jag bilade ned till Södra Sverige för tio år sedan. Ehuru attraktiv i mer än ett avseende var jag tvungen att efter en halv dags tjafs - i Helsingborg - sänka menuen och stirra på henne sägandes: "Vi kanske inte skall gifta oss"...
 
D

Deleted member 71611

Gäst
Om det förfrågas så ja, men aldrig pang bom bara sådär. Det känns ganska kasst (n)
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Detta med att vara gift är ett 'gift'. Jag minns en dam med vilken jag bilade ned till Södra Sverige för tio år sedan. Ehuru attraktiv i mer än ett avseende var jag tvungen att efter en halv dags tjafs - i Helsingborg - sänka menuen och stirra på henne sägandes: "Vi kanske inte skall gifta oss"...
När det handlar om giftemål är det 3 sorters ring som gäller (som engelsmännen säger) Engagement ring, wedding ring, och suffering.
En sanning så god som någon. :cool:
 

DrNize

Medlem
En gång chattade jag med en 8 år äldre kvinna - på HP - och vi bestämde ganska snart att vi skulle träffas. Hon gjorde tidigt klart att hon inte ville ha någon sexchatt innan träffen. Nåväl någon vecka innan så började vi trots det diskutera lite. Kvällen efter förstod jag att hon låg och smekte sig när hon gått till sängs. Plötsligt fick jag ett sms med orden: smeker du dig också? På vilket jag svarade ett snabbt jag och tog en bild på min då stenhårda lem och skickade den till henne. Det fick bära eller brista! Jag såg att hon sett messet och hon skrev: den vill jag rida på lördag! Och det gjorde hon!
Jag ringde också upp henne den kvällen och vi kom skönt tillsammans …
 

Setacea

Ny medlem
Kön
Man
I många fall handlar det nog om en form av maktspråk när dickpics skickas. Ja, alltså inte när småungar på 18 som inte begriper skickar men när vuxna män som är helt medvetna skickar. Det kan kanske också förklara att det är betydligt färre klitpic?
 
Toppen