Förlora oskulden?

Marre

Ny medlem
Kön
Man
senast jag läste en undersökning låg det runt 17.vissa vid 20.vissa vid 15..

jag förlorade själv oskulden 3 månader före min 14årsdag.
på ett barndomsställe.en Ö av skog med en backe vid namn "pulkabacken",vi brukade(brukar) åka pulka där om vintrarna.
korkad kille,korkat ställe.fortfarande kallt i början av april:(det hela var över på knappt 4 min.men de gjorde ente ont och jag var glad efteråt trots att han gick hem direkt och att jag blivit övertalad till det.nåja..alla begår vi misstag..(eller alla får vi erfarenheter,om vi ska va optimistiska..)[:0]

har egentligen inga förväntningar.och vill inte att någon annan ska ha det på mig.
Lika bra å va ärlig så man får tag på rätt människor.Deppad,djup men mkt humor.konektar bäst med liksinnade.killar i skåne 17-21,gärna svartrockare,piercade,tatuerade eller punkare.ha jävligt mkt humor.jag har sarkastisk/ironisk/sexistisk humor.
tycker om musik,sex,film och att bara sitta å snacka.Hör av dej:)
 

Oskuld

Ny medlem
Kön
Man
Jag är 15 och... - you guessed it - oskuld :D

Mina källor säger mig att det är sällsynt att båda parter kommer vid första gången... Stämmer det?
 

pluggarn

Medlem
Kön
Man
Jodu, Oskulden! En tjej som kommer första gången, e endera tillsammans me en v ä l d i g t kunnig kille (=ingen oskuld) eller så vet hon vad hon vill och behöver (=ingen oskuld)

En fråga till tjejer: Har ni blivit tjatade till första gången eller har ni bestämt er på eget bevåg att: NU...

mera kärlek
 

alle08

Ny medlem
Kön
Man
jag var 13 och hon har 14 har jag för mig..
fick dock min första orgasm vid samlag i mars/april i år har jag för mig.
Innan de tyckte jag inte sex var något speciellt men när jag gick i den tjejens fitta så kände man sig mer som en "riktig man" än när jag var 13, det var dessutom så jävla skönt. skönaste "knull-orgasmen" jag haft!
 

nebrub

Medlem
Kön
Man
vi båda var 15, had varit tillsammans i någon månad. jag var inte ett dugg nervös eftersom att jag viste att allt skulle gå åt skogen ;)
hursomhelst så gick den inte in och det tog månader innan vi fick till ett riktigt samlag.
för övrigt så har underökningar kommit fram till att det endast är 20% av gjordens kvinnliga befolking som kan få orgasm via "vanligt" samlag.

Ååååh ja!
 

thelinus

Ny medlem
Kön
Man
När jag var 8 så höll jag å grann tjejen på å dutta lite men inte så seriösm dock!
men vid 16 blev jag av med min oskuld iaf

vill du snacka lite sex över nätet adda min msn i såfall
 
G

Guest

Gäst
Jag var 18. Hon var 17 men inte oskuld, men lika tafatt och initiativlös som jag, så speciellt bra var det inte.
 

runka_kuken

Ny medlem
Kön
Man
Frågan är väl vad som räknas med att förlora oskulden...

Första gången jag hade sex med någon annan än mig själv så var jag 22, så det var väl då. Idag känns det mest bra att ha väntat, även om man kanske saknar lite att vara kåt tonåring och få ha massa sex. Men än finns det tid!
 

Delicious

Ny medlem
Kön
Man
Jag var 17 år, men jag hade haft tillfällen tidigare att bli av me oskulden. Men
jag ville inte ha det med vem som helst så jag väntade. Det blev tillslut med en
tjej jag tyckte väldigt mkt om..
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Jag var 16 år och två månader precis på dagen. Upp över öronen förälskad, fumligt och så blev det ju, men attans så lycklig. Blir glad när jag tänker på det fortfarande.
 

Wichse

Ny medlem
Kön
Man
Jag är 19 nu och fortfarande oskuld och detä r väl inget jag är stolt över precis. Men jag är en rätt blyg typ så det kan nog förklara att jag inte hittat nån att göra det med ännu. Men får jag inte göra det snart, blir jag vansinnig...
 

lkpg16

Medlem
Kön
Man
är 16 nu..forlorar den nog snart..precis skaffat flickvän..och hon ska sova här för första ggn snart..på läördag kanske

yeah!!
 
Toppen