Förlora oskulden?

ungdom

Medlem
Kön
Man
jag var också 16 som de flesta verkar ha varigt... jag gjord edet emd en jämn årig tjej som var kåt som ett djur.. iallfalla så tröck in hela dasen 19cm på fösta trycket.. utan glidmedel eller något... vi hade inte heller haft långt förspel.. men jävlar vad skönt det var.. vi hade det två gånger på den kvällen..

är man bög för att man hjälper en kompis?
 

Black_Pearl

Medlem
Kön
Man
7 år var jag.


Nää, skojja bara har inte loosat min oskuld än, kan ju bero på min ålder också:)
13 år är jag och är inne på en sån här sajt.JAG BORDE SKÄMMAS.:oops:
Men det gör jag inte:D
 

SmileW

Ny medlem
Ålder
17
Kön
Man
18 (snart 19) och fortfarande oskuld. men man vill ju inte gö det med vem som helst.

MSN o CAM, det e bra.
 

Rune

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Trancekillen


Själv blev jag av med min oskuld på min 15-års dag!

skojjar du eller jag också :D
Hade också uppskattat o vänta lite o väntat på en "bättre" tjej.

___________
Stay hard!
 

Lund24

Medlem
Kön
Man
Räknas det på dagis? :D Penetrerade väl inte direkt men när vi lekte mamma, pappa, barn så skulle ju ungarna tillverkas också.. och det var med byxorna nere och allt....:) Nej, allvarligt talat så åkte den "riktiga" oskulden vid 17....
 

pf3016

Medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag var 22 år. Och det märktes. Höll på i timmar så tillslut var jag tvungen att slutföra själv för hon orkade inte mer *asg*
 

Prinsalbert

Ny medlem
Kön
Man
Var 21 när jag blev av med svendomen. (Oskuld? Har alla killar blitt analt penetrerade eller??? :D:D:D Nä förlåt, den var dålig...)
Var rejält besviken då, hade väntat mig änglakörer och fågelkvitter men de va som en taskig runk.. Men det blev bättre med tiden.
 
G

Guest

Gäst
jag e 15 å oskuld o vill ''spara mig'' till jag gifter mig känner inte att jag behöver knulla runt..vill hälst att min tjej oxå e oskuld..känns renare på något sätt....man vet att hon e min o ingen annan ha varit i henne...nån såm tykker lika?
 

SmileW

Ny medlem
Ålder
17
Kön
Man
Originally posted by omskuren_kille

jag e 15 å oskuld o vill ''spara mig'' till jag gifter mig känner inte att jag behöver knulla runt..vill hälst att min tjej oxå e oskuld..känns renare på något sätt....man vet att hon e min o ingen annan ha varit i henne...nån såm tykker lika?

jo det hade änna vart det bästa. men ätt vänta till giftemål e jobbit.

MSN o CAM, det e bra.
 

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Jag blev av med min när jag var 12 med en dåvarande "pojkvän" i samma ålder. Det var inget vi hade planerat direkt men jag hade varit så kåt och sett fram emot att få knulla sen jag var runt 10-11 så debuten var hett efterlängtad! Vi använde inga kondomer, ska jag vara ärlig så kan jag räkna gångerna på fingrarna då jag använt kondom, och då har syftet inte varit att skydda sej från sjukdomar/graviditet utan från mensblod...Debuten gjorde fruktansvärt ont men i efterhand så var det ju väl värt smärtan! :)
 

mr me

Medlem
Kön
Man
12? är inte det lite väl tidigt?
men vad vet jag, vem vet jag kanske bara är avundsjuk;)
 
Toppen