Första gången du onanerade

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Är väldigt imponerad på att alla ha så bra minne. Jag har noll koll när/hur det började.

För mig är det omvänt: jag är förvånad över att folk generellt inte lägger betydelsefulla händelser på minnet! :)

Folk är preockuperade med att planera för framtiden som i sinom tid inte ens existerar. Å andra sidan finns ju de som lever i nuet men dessa äro få, åtmindstone här i landet...
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har gjort det mer eller så länge jag kan minnas.
Jag var nioår när jag förstod vad jag gjorde. Tog några månader innan jag kom för första gången. Började onanera tillsammans med min styvsyster. Vi höll inte på så länge tillsammans, men efter som vi hade våra sängar i samma rum så förstod jag vad min syster gjorde hörde henne stöna kunde även ibland känns lukten av hennes fitta. Min lillasyster visste nog även att jag runkade så vi gjorde fortfarande tillsammans även om vi inte talade om det.
Jag hade ju började snart spruta var tio år när det kom sperma första gången bara några droppar men kom mer och mer. Efter som min lillasyster hade fått mens hade vi aldrig samlag.
Tror både hon och jag var intresserade var det nog bra vi var för unga och vi var inte biologiska syskon men för mig var hon min lillasyster. Gjorde det även väldigt tidigt med en granne hon var två år yngre än mig.
Fick nog min första orgasm med Camilla som var hennes namn. Camilla blev lite besviken hade hoppats att se sperma som hon sett och läst om. Jag var så ung var en torr orgasm hade inte fått någon sperma än.
 
Last edited:

German98

Aktiv medlem
Kön
Man
Var väl runt 13 år och på något sätt så gick jag en dag in på toan där jag började smeka mig själv tills jag uppnåde klimax. Efter det så onanerade jag nästan dagligen då det var otroligt skönt.
 

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag gick i tvåan har jag för mej så jag var nog 8 år.
Jag kollade i fuktiga porrtidningar jag hittat i skogen och smugit med mej hem..
Fattade nog inte att jag kunde runka med handen utan använde en stor skumgummidyna jag hade i min myshörna som ryggstöd, jag knullade under resåren på överdraget mot skumgummit, var inte speciellt skönt men efter ett tag så blev det enormt skönt och jag fick min första orgasm, minns att det gjorde nåt enormt ont i pitten efteråt och jag blev rädd att jag inte skulle kunna pissa någe mer.. tog nog en timme innan jag kunde göra det.

sen blev jag beroende av detta, gjorde ett hål i skumgummit som jag knullade nästan varje dag, när det började komma sperma så fick man rensa bort ”fraset” som blev av den torkade sperman innan man knullade dynan..
Jag kom naturligtvis på att runka med handen men det tog längre tid och var porrigare att knulla i dynan.

har inte kunnat sluta runka sedan dess fast jag haft tjejer sedan jag var typ 15 som jag fått ligga med, har även haft och har knulldockor samtidigt..
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag var ca 10 år. En kompis 2 år äldre berättade hur man gjorde. Låg i sängen på kvällen när jag skulle prova första gången. Småpillat hade jag gjort en del tidigare, men nu skulle jag runka på riktigt. Kuken var ganska liten men hård och jag drog förhuden bakåt men var så trång så det gick inte... Försökte flera gånger och tänkte till slut att det måste väl bara vara att ta i och dra tillbaka. Plötsligt ploppade ollonet ut och förhuden stramade om ollonkanten. Jag blev livrädd för jag fick ju inte tillbaka den i och med att jag hade erektion. Vågade inte heller ropa på mamma då jag kände att jag nog gjorde något man inte ska göra... Men kuken slaknade så småningom och jag kunde få tillbaka förhuden.
Minns även min första orgasm. Det var en sk torrorgasm då ingen sperma kom. Jag var väl inte sexuellt mogen antar jag.
Sedan har jag nog runkat mer eller mindre varje dag i hela livet. Hade otur att hitta en fru som inte gillade sex lika mkt dom jag gör. Knull en gång i veckan, resten fick bli runk. Numera har klimakteriet nästan satt stopp helt för sexuellt umgänge, så handen får jobba hårt...
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
En fråga till er killar.

Torrorgasmer innan ni kunde spruta. Innebar det att ni kunde komma flera gånger på rad?

JM kan ju komma flera gånger nu om han får prostata orgasmer utan att spruta. Rätt fascinerande...
Nej, vad jag minns (det är ju 55 år sedan..haha) så kunde jag inte få flera orgasmer. Precis som nu blir kuken, och framförallt ollonet, väldigt ömt och känsligt efter orgasmen och jag slaknar i stort sett direkt.
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
En fråga till er killar.

Torrorgasmer innan ni kunde spruta. Innebar det att ni kunde komma flera gånger på rad?

JM kan ju komma flera gånger nu om han får prostata orgasmer utan att spruta. Rätt fascinerande...

Innan jag sprutade, eller rättare sagt fick utlösning så blev det som jag upplever det torrorgasmer, men liksom nu så blev jag slak ganska fort efter "klimax" När jag senare, vid typ 13 års ålder började få utlösningar var det ju samma, att man blev slak rätt snabbt efteråt. Tror aldrig jag lyckats spruta två gånger på samma stånd, som man sett några andra göra. Men har lyckats runka till sprut, sedan runka upp kuken igen till nytt sprut inom 5-10 minuter några gånger
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Även innan man sprutade så slakna ju penisen även om det var en torr orgasm så försvann ju ståndet. Man slapp ju allt klet först kom det bara några droppar, men ökade snabbt till mer.
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Jodå jag kunde komma flera gånger i följd innan det kom sperma. Första gången med sprut, var väl 12 drygt, kom som en överraskning. Främst att det var tjockt och mycket. Lärde mig komma gång efter gång med sprut också fast det blir tunnare och mindre för varje sprut. Nu kan jag komma kanske tre eller fyra gånger i följd. Anser att det är skönt och sexigt och kvinnor anser oftast detsamma att bli fyllda flera gånger och/eller få satsen på brösten.
Inte annat än att man blir lite lätt avis
 
B

BertR

Gäst
Vet inte om det riktigt var första gången men minns det som det. Möjligt man hade pillat något på kuk tidigare.
Skulle hämta min kompis, ringde på hos honom men han var inte klar än.
Hans bror hade ett tält stod på tomten så kompisen sa vänta där. Gick ner till tältet, väl inne såg jag att det låg lite porr tidningar där. Kollade i dom och kände att det hade god effekt på ståndet. Såg hur dom runkade så gjorde det samma, blev en skön känsla när jag runkat en stund.
Skulle till att lämna tältet men kunde inte låta bli kolla lite till i tidningarna, lägger mig ner och runkar igen. Är så borta i tidningarna och mitt runkande så märker inte att kompisen kommit.
Tittar upp och ser honom runkandes sin lilla han med och på den vägen blev det i flera år framöver. Vi runkade och hade mysigt tills tjejer tog över intresset.
Undrar än i dag om han hade någon baktanke med tidningarna i tältet.
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Bodde i ett litet samhälle i Smålandsskogarna på 60- talet.
Jag var 8 år och min granne Tomas var två år äldre.
Han lärde mig att om jag fyllde min hand med kladdig olja och lät kuken få massage i ett lugnt tempo, så kunde man få de mest fantastiska känslor i rullning...
Allt började där.
Idag, 55 år senare kan jag göra samma sak...
Olja och gott om tid, kan få mig tokig av kåthet....
Jo...än är det liv i gubben...;):)
 

Faplover

Välbekant medlem
Kön
Man
Första gången var i mellanstadiet efter tips från kompisar om hur skönt det var. Var ganska sen in i puberteten så det blev flera års torrorgasmer innan det första sprutet kom mot mitten/slutet av högstadiet.
 

Smålandsman

Välbekant medlem
Kön
Man
Första gången jag onanerade var i badkaret när jag var kanske 10 år. Jag visste inte då att det fanns något som kallades orgasm och sperma hade jag ingen aning om vad det var. Jag började iallafall där jag satt i badkaret. Efter en stund blev det väldigt skönt och jag kände att jag var färdig, utan att förstå att det var en orgasm jag hade fått. Redan nån dag senare gjorde jag om det stående vid toalettstolen. Döm om min förvåning när det också kom en tjock vit sås precis när den där sköna känslan kom. Jag hade ju inte sett det under skumtäcket i badkaret. Sen dess har det blivit tusentals onanistunder och utlösningar. Nu i vuxen ålder har jag funderat över om min mamma hittade min sats i badkaret när hon tappade ur vattnet, och vad hon isåfall tänkte…
 

Scalie

Aktiv medlem
Kön
Man
När jag började onanera, men det var något år tidigare min första utlösning.. Jag var 12 år, var kåt som fan på en tjej. Runkade hett under täcket.. Ett tu tre så började det hugga till och man kände det komma.. Man drog av täcket.. Viss pinsamt var det.. Sen att man fick smyga till toan för torka och tvätta sig..
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Började med några kompisar i 9års åldern men visste riktig hur man skulle göra. Efter några gånger fick vi orgasm tillsammans några gånger. Började även då göra det ensam vi bytte porrtidningar med varandra men man runkade oftast ensam. Hade en tvåår yngre granne en tjej som visade mig hur kvinnor gör hon var åtta år jag tio. Vet inte om det var sant med hon sade att hon alltid hade gjort det. Verkar som en del tjejer är tidigare en killar men är väl olika där också.
 

Arikssen

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Jag varit kåt så länge jag kan minnas…ja i alla fall att jag haft kåta dagar. Jag kommer ihåg att man inte fattade vad det handlade om men att man ändå gillade känslan.
Sen en dag när jag var elva var jag sjuk och var hemma från skolan…och den där känslan kom tillbaka igen. Att det var nåt med kuken hade jag tydligen listat ut, för jag låg i familjens soffa med kuken mellan dynorna och juckade. Till slut blev det så skönt att det nästan blev obehagligt. Jag blev lite orolig men kåtheten tog över och jag skred till verket igen. Jag bestämde mig för att knulla soffan tills det gick över gränsen den här gången…och jääävlar vilken känsla! Jag blev rädd först men sen ville jag bara ha mer. Soffan regerade i några veckor innan jag kom på att handen borde kunna fixa jobbet också. Resten är historia och jag har inte på långa vägar tröttnat än :sneaky:
 
Toppen