Fantasier om att bli slickad av en annan tjej

Slät&omskuren

Aktiv medlem
Ålder
64
Kön
Man
Det är tillåtet både att prova, bli förälskad, och genomföra. Du ska ju inte känna dig låst i vad du kan tänkas vilja och inte vilja göra. Särskilt i detta forum är det ju tillåtet att berätta om ens djupare tankar.
 

Babyyygirlll373

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag är lesbisk och bryr mig inte överhuvudtaget om vad någon annan tycker och tänker.

Så för min del blir det tjejsex för hel slanten och jag älskar det !

jag har alltid viljat att ha sex med en annan tjej sedan jag kom ut som bisexuell. Har onanerat tillsammans med en tjej innan och slickat henne men skulle vilja göra det igen. Du kanske vill?
 

Jokern36

Ny medlem
Jag är en kille men är en gud på skicka fitta fått alla sedan tonåren till funtän orgasm och skicka gärna timmar varje dag . Sen är jag lite besatt av snipor shit det är altartavlor för mig hade kunnat jobba med det ;)
 

Nyfiken7

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag är superhetero - tyvärr! Har aldrig känt mig sugen på en tjej irl. Blir inte heller upphetsad av att se porr där två tjejer håller på. MEN- har snuskpratat med en tjej nu via internet som jag aldrig har sett. Då plötsligt är jag hur kåt som helst på henne - i o för sig end i fantasin, men ändå! Fantiserar o onanerar hela tiden om henne - att få slicka henne o att få bli slickad själv. Ja, så vad vet man? Skulle kanske testa att vara med en tjej i a f?! Kanske har det oxå att göra med att de män jag har varit med har varit så kassa i sängen! Det handlar bara om deras orgasm. De få som försöker slicka lr smeka en med handen har ingen aning om hur man gör! Blir så otroligt less på det!
Då har du varit med fel killar. Själv älskar jag att smeka och slicka mus:)
 
Toppen