Fista, skönt eller?

Reborn

Aktiv medlem
Ålder
48
Kön
Man
Har fått fista 3 tjejer, 2 av dom älskade det och hade bra vana den 3 fick jag träna lite med. Det vara en lite fantasi hon hade haft ett tag.
Till min fördel, så har jag inte så grova händer, vilket uppskattades:)

En av tjejerna fick en rejält fontän.

För min egen del, så är det ju lite sexigt o se handen försvinna.

Men det kräver lite förberedelser och tid för mjuka upp och töja.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag fistade en man på en porrbio i gbg för ett par veckor sedan. Jag gled in förvånansvärt lätt med hela handen, rejält smord med glidslem, men jag har å andra sidan inte så stora händer. Häftigt att ha gjort det, men det gav ingen mersmak för mig.
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag fistade en man på en porrbio i gbg för ett par veckor sedan. Jag gled in förvånansvärt lätt med hela handen, rejält smord med glidslem, men jag har å andra sidan inte så stora händer. Häftigt att ha gjort det, men det gav ingen mersmak för mig.
Ser helst en fitta med blygdläppar som är lite blålila som blir fistad:love: Och naturligtvis helt hårlös, Kenny601!;)
https://sv.xhamster.com/videos/amat...4NjExNy4xLjEuMTcxMjY4NzI1Mi4wLjAuNzUwNzk4MDMw
 
Last edited:

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Med rätt man som är lyhörd och kan sin sak, samt att det inte får vara för grova händers
Då är det en magisk upplevelse, känna hur det spänner i fittan och man blir helt uppfylld.
Kan vara svårt o slappna av och kroppen vill lite säga ifrån, så en känsla av skönt obehag och något lite galet.
Efter, så har man en annan typ av skön känsla.
Känslan av att känna sig lite uppknullad är rätt skönt:)
 
Toppen