Fista, skönt eller?

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Ett ex gillade bli uppfylld så vi försökte med fisting, då hon gick igång på tanken. Men mina händer var för stora, fick in fyra fingrar och halva tummen, men det gick aldrig att stänga handen trots lång uppvärmning och mycket glidmedel.
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
“Fista, skönt eller?”

Haha min spontana reaktion var ”Tja Doc H, du får väl luba in analen och be nån hjälpa dig...” :);)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Tror du inte det är lite vanesak? man måste ju töja

Vi provade flera gånger, värmde upp..töjde i flera timmar. Kom aldrig längre än fyra fingrar + tummen, men kunde aldrig riktigt knyta handen, kändes som bäcken benet var i vägen.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Tror du inte det är lite vanesak? man måste ju töja

Jag har bara kommit till fyra fingrar
Efter lååång uppmjukande
De har kommit i flertal orgasmer under tiden
En kvinna ville rida mig och ha fyra fingrar i stjärten....
Medan jag var tillsammans med en petite asiatiska som blev supertrång efter två fingrar i rumpan ..

Men tanken är upphetsande..
 
T

Tophat

Gäst
Vi har provat distingerad jag och min sambo men det har inte gått så bra fyra fingrar ok men sen tar knogarna stopp om man försöker att få med tummen också☹️
Men något som är skönt och väldigt upphetsande är en vaginal DP två kukar samtidig i fittan och det har vi provat några gånger och det fungerar bra om man har smörjt fittan med mycket glidmedel!
Det är en under bar känsla att få känna en annan kul som gnider emot min kuk när vi juckar in och ut i fittan och kan man komma samtidigt inne i fittan så är det.en fullkomligt underbar känsla
 

colorado

Aktiv medlem
Kön
Man
Det har varit tyst i denna tråden länge. Dags att återuppliva den.
Jag drömmer själv om att bli fistad. Klarar en dildo på 9,5 cm så det borde funka. Killar o tjejer kan ni inte berätta lite om hur det hände och hur det kändes första gången ni blev fistad.
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man

Asdfgh

Ny medlem
Har testat att bli fistad utav en dominant bdsm man några gånger, inte lyckats med att få in hela handen i mig än men det är den sjukaste känslan jag varit med om när knogarna på handen som fistar en försöker tränga sig in och förbi sista trånga stället. Känns nästan som man ska tuppa av samtidigt som de är sjukt nice hehe. Så hoppas att de går hela vägen nästa gång, vill känna en hel hand i mig och känna hur de känns att bli fistad när man väl är töjd hehe.
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har försökt att fista min fru men som flera nämner så får jag bara in typ fyra fingrar. Tror ändå det borde gå med mer träning och vilja men hustrun är inte jättemotiverad och nog orolig för att hennes fiffi ska bli stor. Däremot tror jag att jag skulle klara att bli fistad då jag har jämfört mina dildos mot mina händer och det ser ut som det borde funka. :LOL:Men jag fantiserar ofta om fistning och tittar gärna på porr med det innehållet.
https://sv.xhamster.com/videos/step...009.726746109.1712545862-140082270.1712545862
 
Toppen