Dildotråden - där du berättar hur du onanerar och har sex med dildo

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Här kan du berätta om hur du onanerar eller har sex med dildo, hur många, hur stora eller hur vill du att de ska se ut. Favoritklipp från någon porrsida eller egna filmklipp som innehåller en dildo. Har du en fråga eller tips om dildo. Vad som helst som gäller dildo passar i den här tråden.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag gillar leka med något där bak. Dildon ska helst vara lite kurvad så den tar skönt på prostatan. Kan dock inte ta jättestora tingestar där bak, men tar jag mig tid och töjer med olja och sånt så kan jag få in en medelstor dildo.

Har film som jag postar senare. :D
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag gillar leka med något där bak. Dildon ska helst vara lite kurvad så den tar skönt på prostatan. Kan dock inte ta jättestora tingestar där bak, men tar jag mig tid och töjer med olja och sånt så kan jag få in en medelstor dildo.

Har film som jag postar senare. :D
Den ser vi fram mot. :love:
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Min hustru gillar ju också dildosar, vem gör inte det...;)Tyvärr är de pyttesmå, inte större än min kuk. Antagligen är hon rädd om lilla fiffi. :p
Men iaf, favoritställningen är 69:an med dildon i hennes vaxade fiffi, ett finger i analen på henne och jag slickar hennes våta kön. Ju skönare hon har det desto hårdare suger hon. Så gött när hon njuter och dildon åker in och ut och drar med sig goa safter som smakar underbart.:love:
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Gillar verkligen en dildo där bak men drömmer om att få the real deal där bak.......:p
:p:p
Det gör jag också, fyra-fem svarta väldigt välutrustade män som knullar mig hårt och länge... :p Men det är bara fantasier då jag inte tänder på män...:oops:o_O Visst är det konstigt!? Men jag tycker det är otroligt upphetsande att fantisera om eller titta på den typen av porr
 

JossanQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ok, då kanske jag ska börja.
Jag gillar verkligen dildosar, långa, grova, ådriga och svarta. Använder dem flera ggr i veckan och njuter verkligen av att glida ner på en grov dildo. Länkar bilder på min samling.
https://www.erome.com/a/F8SrsRLA
Fantastiskt fin samling du har, vattnas i munnen och…
Hur långt får du in den största?
Min största är runt 24cm i omkrets,, men den får inte besöka rumpan
 

Maccloud

Aktiv medlem
Ålder
48
Kön
Man
Gillar att rida dildon,,. Helst ska den inte vara för grov eller för hård ,,men gärna ådrig och rätt lång .fast det är ju självklart skönt å testa lite olika modeller medans man njuter
 

ankan7575

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag gillar också att leka med något där bak. Har några olika pluggar och dildos i olika storlekar som jag använder vid olika tillfällen. T.ex. gillar jag att ha min Bootie L plugg i när jag jobbar hemma. Då kan jag gnida rumpan mot arbetsstolen och känna den mot prostatan. Mycket nice.
Annars gillar att köra med en Boss Stub dildo från Fun Factory och en B-vibe Vibrating snug plug 5 XXL när jag kan hålla på en stund.
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Fantastiskt fin samling du har, vattnas i munnen och…
Hur långt får du in den största?
Min största är runt 24cm i omkrets,, men den får inte besöka rumpan
Visst är den fin:love:.
Den största sliter jag lite med men typ 20 cm iaf. De andra tar jag hela vägen:LOL:
24 cm är imponerande, det är inte så att det finns bild eller film på införandet?;)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Visst är den fin:love:.
Den största sliter jag lite med men typ 20 cm iaf. De andra tar jag hela vägen:LOL:
24 cm är imponerande, det är inte så att det finns bild eller film på införandet?;)
Det är riktigt imponerande med 20 cm, ja får värma upp rejält med de jag har. Den största är den på filmen, oklart omkrets?
 
Toppen