Fontänorgasm

  • Thread starter zingoalla (slutat på egen begäran)
  • Startdatum
Z

zingoalla (slutat på egen begäran)

Gäst
Det finns inget jag önskar så mycket som att kunna få en fontänorgasm, men när man ser en del tjejer få det så verkar det som att det gör ont.
Är det så eller är det bara på film som det ser ut så? :oops:
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Är visserligen kille, men nej - det gör inte ont. Det är bara en ovanligt djup och "stark" orgasm som kan göra att det rinner, eller sprutar. Tjejerna kan väl hjälpa mig och fylla i, men jag råkar veta att vissa kvinnor får dessa starka orgasmer vid intensiv stimulering av g-punkten / klitoris....

Kom in i matchen tjejer... ;)
 

Lejonhand

Ny medlem
Kön
Man
Inte alltid man lyckas, men ibland med tunga och fingrar, så lyckas jag ge älsklingen fontänorgasm....tror det har med sinnesstämningen att göra.
 
Z

zingoalla (slutat på egen begäran)

Gäst
Så då är det alltså bara otroligt skönt då?
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Ja, jätteskönt... det är inte så ovanligt, men många har skämts för det... vilket är grymt synd,... för det är ju jätteläckert... upphetsande att se hur det går för henne, och blir väldigt blött... fint tycker jag. :p
 

Otto

Ny medlem
Kön
Man
När man ser squirt scener på film så ser det ibland ut som kiss. Ibland är det mer vitaktigt och ibland är det något spermaliknande som mera sipprar fram. Kan någon förklara?

Hur som helst är det alltid upphetsande när det blir vått och skönt!!! :D
 

Toppentjej

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Jag tycker att fontänorgasm ser jätte äckligt ut... Jag har aldrig fått någon själv tack och lov för då skulle jag med största sannolikhet skämmas ihjäl :eek:
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Du får tycka som du vill, såklart... Men det är väl inget att skämmas för? Skulle killar skämmas för att de sprutar ner sina tjejer och gör dem kladdiga? ;)
 

Toppentjej

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Du får tycka som du vill, såklart... Men det är väl inget att skämmas för? Skulle killar skämmas för att de sprutar ner sina tjejer och gör dem kladdiga? ;)

Självklart är det inget att skämmas för egentligen utan det är bara något jag har fått för mig. Killar ska spruta, inte tjejer *s* ;)
 

ak8

Ny medlem
Kön
Man
Jag har läst en hel del om detta, tycker det är underbart att se! Problemet för de tjejer som vill ha fontänorgasm men inte lyckas är att få till fontänorgasmen måste tjejen slappna av på samma sätt som när man kissar. Som tidigare har sagt krävs också g-punktstimulering mm.

En vettig guid till detta finner ni här (på engelska)

http://www.sextutor.com/ejaculation.shtml
 

bougyo

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har fått de en gång.. fast det var mer än rinnande. Jätte kraftig.. o jag var inte alls berädd på de egentligen.
Satt o skaka av orgasmen en bra stund efter :oops:
 
G

Guest

Gäst
jag skulle vilja ha det omvända.. orgasm utan sprut för killar.. det sägs att det går att öva
 

Stockholmarn

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
Jag har fått de en gång.. fast det var mer än rinnande. Jätte kraftig.. o jag var inte alls berädd på de egentligen.
Satt o skaka av orgasmen en bra stund efter

Var det härligt?

Det gäller att ha kontroll i muskeln man kan reglera flödet av urin*stolt som kan det*:D
 

bougyo

Medlem
Kön
Kvinna
Var det härligt?

Det gäller att ha kontroll i muskeln man kan reglera flödet av urin*stolt som kan det*:D

Som jag sa så var jag inte alls berädd på de.. så ja, helt jäkla underbart var de.
Önskar bara jag lär mig hitta den kontrollen, eller ett sätt.. så jag kan få uppleva de igen :oops:
 

John.se

Medlem
Kön
Man
Fontänorgasmer tänder mig som fan. Det kanske är för att kvinnans njutning blir än mer konkret jämfört med "vanliga" orgasmer.. hursomhelst gör bara tanken på en fontänorgasm mig hård.. ;)
 

moe gibson

Ny medlem
Kön
Man
Första gången jag råkade ut för att en kvinna fick orgasm som utsöndrade någon form av kroppsvätska blev jag först lite rädd. Hon red mig och jag blev blöt över hela magen. Allt efter som vårt förhållande varade förstod jag att hon mådde som allra bäst när detta hände........ Kände mig ganska stolt vid dessa tillfällen att jag kunde göra henne nöjd.
 

smoothsnubbe

Medlem
Kön
Man
men p dom filmerna ser d faktiskt mer ut som om de pissar eller tryckt i en massa vätska innan

hur e d på riktigt? d kanske ni tjejer kan svara på som upplevt d?
 

Gustav

Medlem
Kön
Man
jag skulle vilja ha det omvända.. orgasm utan sprut för killar.. det sägs att det går att öva

Det går att öva sig dit. Jag har själv använt den metoden i flera år. Knipövningar, runka utan att komma, knulla utan att komma. Efter en tid, olika från person till person, så börjar man få orgasmer utan sprut. Man börjar också njuta av hela sexakten mer, inte bara av att bli kåt och spruta. Man kan hålla på längre, typ timmar, ett eller flera dygn. Det är grejen, helt enkelt. Sprutfixering är pubertalt!
 
Toppen