Fontänorgasm

  • Thread starter zingoalla (slutat på egen begäran)
  • Startdatum

stanli40

Medlem
Kön
Man
Det är det bästa som finns. En tjej som kan få en sådan orgasm, är höjden. Har varit tillsammans med en tjej som kunde få fontänorgasm. En otrolig känsla att se det och att ge tjejen en. Jag lärde mig hur hon fick en. Dessutom smakade det läckert.:p
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
Jag hade en flickvän som fick fontänorgasm med mig och hon avbröt snabbt då det hände, hon trodde att hon hade kissat på sig. Hon hade inte varit med om det tidigare, jag själv trodde att hon var riktigt våt så jag visste inte heller vad som hände. Vi pratade om det ett par år senare då vi båda visste vad det var.
 

polar

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
Hade en flickvän som jag slickade å när det gick för henne sprutade det en riktigt kraftig stråle ur hennes fitta.... Jag blev alldeles blöt i ansiktet å håret men det var så otroligt upphetsande ;) Men tjejen nästan skämdes lite efteråt :oops:
 

nadia

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Tittade förut på lite filmklipp där det förekom fontän orgasmer. Blev nyfiken och upphetsad av att se dessa klipp. La mig tillrätta i soffan och började smeka mig samtidigt som jag hade min "Mr Röd" vilken jag försiktigt tryckte mot venusberget och hjälp vad skönt det var om jag bara träffade rätt. Nästan så det svartnade för ögonen.
Var rejält blöt sedan, även i soffan men det som var mest exceptionellt var att det såg ut som att det "sprutat" en bit ifrån där jag låg.:oops::oops:
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
har läst en massa på nätet, i böcker osv
har provat en massa på frugan men inte lyckats

hur f*n ska man göra?!
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
När frugan är riktigt jäkla kåt så får om fontänorgasm. Första gången kände jag på mina ben när jag knullade henne hur våt jag blev. När hon har ridit min snopp, set hur vätskan kommit på min mage och snopp. Och set det när hon har onanerat och filmat det. Forsade ut i sängen i en jätte stor pöl under henne.
 
Toppen